hallo
na inmiddels al heel wat ervaring te hebben opgebouwd en al 3 installatie's verder nu eindelijk de ultieme geluids set gekocht.
ook veel erover geleerd in het licht en geluidsbedrijf waar ik werk
begonnen met mijn 12de op een skytec home mix met skytec speakers
op mijn 14de kocht ik een peavey eurosys 4 systeem met alessis metica versterker, jb systems lpm 92 mengtafel en img stage line dubbele cd speler. alles compleet in een gekocht meubel
op mijn 15de nieuw en gemakkelijker meubel gekocht
verder toen nog een cerwin vega set gekocht omdat de peavey set al niet hard genoeg meer ging. nieuwe cerwin vega's met 4x psx 253 en 2xpsx 36 baskasten en tevens nieuwe versterkers 2x jb systems ctwo 800
na 2 maande deze set gekocht te hebben besloten net voor de carnaval nieuw mengpaneel te gaan halen de behringer dx 1000
verder nog op mijn 14/15 eerste licht installatie gaan kopen weet niet meer wat hier precies allemaal inzat maar is inmiddels verkocht
na 2 jaar op deze set te hebben gedraaid en al heel wat feesten verder complete nieuwe geluids installatie aangeschaft net na mijn 17de verjaardag
mijn geluid set bestaat nu uit
2 electro voice qrx 218s baskasten
2 electro voice zx 5 top speakers
2 electro voice cp3000s versterkers
1 electro voice dc-one
1 rodec bx-9 mengtefel
1 numark cdn 35 cd-spelers
1 pluggen paneel
1 stanton dj-pro 2000 hoofdtelefoon
komen nog 2 table-tops maar weet nog niet welke maar in elk geval denon of pioneer
verder nog een licht set
4 jb systems winner
8 par 56 300 watt
1 thunderbird ( waarom ik deze nog heb weet ik eigenlijk niet maar past er niet zo erg tussen
1 jb systems laser
1 jb systems sm 1612 (weet dat er betere zijn maar voor mij alleen is dit het gemakkelijkste en het snelste in te stellen
1 antari z 1200 rookmachine
1 3 meter truss deze gaat weg en word brug voor gekocht
deze komen binnenkort nog binnen
5 meter euro truss
2 wind up statieven
dit alles word vervoerd in dubbel asser aanhang wagen
hebben jullie nog tips/opmerkingen van dit kan beter ??
ben nu alles thuis opnieuw aan het monteren en compleet aan het maken voor de carnaval
foto's volgen nog deze worden zaterdag gemaakt
na inmiddels al heel wat ervaring te hebben opgebouwd en al 3 installatie's verder nu eindelijk de ultieme geluids set gekocht.
ook veel erover geleerd in het licht en geluidsbedrijf waar ik werk
begonnen met mijn 12de op een skytec home mix met skytec speakers
op mijn 14de kocht ik een peavey eurosys 4 systeem met alessis metica versterker, jb systems lpm 92 mengtafel en img stage line dubbele cd speler. alles compleet in een gekocht meubel
op mijn 15de nieuw en gemakkelijker meubel gekocht
verder toen nog een cerwin vega set gekocht omdat de peavey set al niet hard genoeg meer ging. nieuwe cerwin vega's met 4x psx 253 en 2xpsx 36 baskasten en tevens nieuwe versterkers 2x jb systems ctwo 800
na 2 maande deze set gekocht te hebben besloten net voor de carnaval nieuw mengpaneel te gaan halen de behringer dx 1000
verder nog op mijn 14/15 eerste licht installatie gaan kopen weet niet meer wat hier precies allemaal inzat maar is inmiddels verkocht
na 2 jaar op deze set te hebben gedraaid en al heel wat feesten verder complete nieuwe geluids installatie aangeschaft net na mijn 17de verjaardag
mijn geluid set bestaat nu uit
2 electro voice qrx 218s baskasten
2 electro voice zx 5 top speakers
2 electro voice cp3000s versterkers
1 electro voice dc-one
1 rodec bx-9 mengtefel
1 numark cdn 35 cd-spelers
1 pluggen paneel
1 stanton dj-pro 2000 hoofdtelefoon
komen nog 2 table-tops maar weet nog niet welke maar in elk geval denon of pioneer
verder nog een licht set
4 jb systems winner
8 par 56 300 watt
1 thunderbird ( waarom ik deze nog heb weet ik eigenlijk niet maar past er niet zo erg tussen

1 jb systems laser
1 jb systems sm 1612 (weet dat er betere zijn maar voor mij alleen is dit het gemakkelijkste en het snelste in te stellen
1 antari z 1200 rookmachine
1 3 meter truss deze gaat weg en word brug voor gekocht
deze komen binnenkort nog binnen
5 meter euro truss
2 wind up statieven
dit alles word vervoerd in dubbel asser aanhang wagen
hebben jullie nog tips/opmerkingen van dit kan beter ??
ben nu alles thuis opnieuw aan het monteren en compleet aan het maken voor de carnaval
foto's volgen nog deze worden zaterdag gemaakt
Comment