Mijn Drive in show
Collapse
X
-
, maar misschien kun je rood en geel vervangen door oranje en paars(kweenie hoor, gewoon experimenteren, ik heb geen ervaring dus ik zal me er niet te veel mee bemoeien
)
daanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ik vervang het geel vaak voor paars, geel is zo fel, dat geeft hoofdpijn bij dronken gasten...deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
ik vind geel altijd wel ja... mooi...is wel lekker fel valt dus wel goed op.Marc {The Soundboys}Comment
-
Maar het komt over je andere kleuren heen, en ik heb geen zin in dronken gasten die de tent afbreken.
Bruilofen lopen ook wel eens uit de hand...deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
je staat ervan versteld... ik kreeg een keer de vraag of het licht wat minder fel mocht voor de gasten...
maar veel bier -> alchohol in lichaam -> fel licht -> hoofdpijn -> gezeik -> familie vetĂȘ -> tent weg -> aperatuur op grond
Gelukkig zelf niet meegemaakt, het stond een tijd geleden op nu.nl maar die amerikanen zijn wel raar....
voorkomen beter dan genezen, en ik vind dat geel ook lelijk en standaarddeze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
Comment