Beginnende Drive-In Meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenzohendriks
    • Jan 2009
    • 126

Beginnende Drive-In Meubel

Hallo,

ik ga beginnen met een drive-in.

Dit is wat ik tot nu toe gemaakt heb:

Owja, helemaal bovenin die spleet moet ook nog zo'n paarse lamp alleen moet daar no iets voor aangepast worden.

En de kwaliteit van de foto is vrij slecht... komt door het paarse licht denk ik?
  • stijn
    • Feb 2009
    • 67

wat heb je gebruikt voor dat licht?
    tl buizen? of van die led tubes?
    tl buizen lijkt me wel gevaarlijk.
    want die worden volgens mij warm
    djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)

Comment

• kenzohendriks
      • Jan 2009
      • 126

Als het goed is neon. Dat stond op de doos... dus...

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Best grappig meubel. (zou het zelf nooit kunnen maken, maar ik ken betere)

Hoe ga je dit vervoeren? Kun je de boel nog opsplitsen of zoiets?
        Of geven die handvatten aan de zijkant nou aan dat je hem in zijn geheel vervoerd?
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Leuk om te zien, maar houd altijd goed in het achterhoofd dat het neonbuizen behoorlijk fragiel zijn!

Waarvan is de bekisting gemaakt? Het ziet er enigszins glossy uit?

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Originally posted by jurjen_barel
            Leuk om te zien, maar houd altijd goed in het achterhoofd dat het neonbuizen behoorlijk fragiel zijn!
            Hier sluit ik me bij aan, het lijkt of de tubes zonder bescherming zijn (dus zo aan te raken), als dit zo is, zou ik er ZEKER er een plaat plexiglass oid voormaken. (gaat je de nodige schadeclaims schelen (glas in armen en benen van bezoekers)).

Ander groot nadeel van neon is dat het nogal kan storen (HF).

Het ziet er WEL leuk uit.

Alleen nog even het speakerkabeltje dat naar je toppen loopt vast tapen aan het paaltje.
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• kenzohendriks
              • Jan 2009
              • 126

Originally posted by Whitefarmer
              Hier sluit ik me bij aan, het lijkt of de tubes zonder bescherming zijn (dus zo aan te raken), als dit zo is, zou ik er ZEKER er een plaat plexiglass oid voormaken. (gaat je de nodige schadeclaims schelen (glas in armen en benen van bezoekers)).

Ander groot nadeel van neon is dat het nogal kan storen (HF).

Het ziet er WEL leuk uit.

Alleen nog even het speakerkabeltje dat naar je toppen loopt vast tapen aan het paaltje.
              De neonlampen zitten verder terug, daar kun je echt niet tegen stoten en er zit een kunstof behuizing om. (weet niet of het echt neon is, maar dat stond op de kokers waar ze in zaten toen ik ze kocht.

En de speaker kabel gaat ook nog vast aan de buis, maar dat moet nog gebeuren

Originally posted by jurjen_barel

Waarvan is de bekisting gemaakt? Het ziet er enigszins glossy uit?
              MDF, en daarna hoogglans geverfd.

Originally posted by 4AC
              Best grappig meubel. (zou het zelf nooit kunnen maken, maar ik ken betere)

Hoe ga je dit vervoeren? Kun je de boel nog opsplitsen of zoiets?
              Of geven die handvatten aan de zijkant nou aan dat je hem in zijn geheel vervoerd?

Bij de aluminium rand kan het opgesplitst worden. Beneden zitten grote ijzeren handvatten (wat ook aan speakers zitten), en boven die kleinere

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

lijkt een beetje op mijn meubel.

alleen is dat van mij geheel inklap baar. En niet glanzend geverft maar mat. En ook speciale die niet zo snel krassen krijgt en niet zo snel slijt bij het vervoer e.d.

en toevallig heb ik ook zo'n soort neon buizen. Eerst uitvoerig getest. Door eens flink te rammelen. En heel, heel, heel lang aan te laten staan. En werden niet eens echt warm. En bij mij worden ze d.m.v beugels bevestigt

ff foto'tje

En ja ik weet dat je rechts witte stickers op de neontubes ziet. Maar dat is al lang weg

Originally posted by kenzohendriks
                MDF, en daarna hoogglans geverfd.
                MDF lijkt me ook erg zwaar of niet?

gr Robin
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• DJ Dino
                  • Feb 2009
                  • 2

Originally posted by dj-wojcik
                  MDF lijkt me ook erg zwaar of niet?
                  Nee hoor, je hebt verschillende diktes (4,8 of 12mm.) Ikzelf werk met 4 mm verstevigt met balkjes aan de achterkant, dit weegt niet veel.

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Originally posted by DJ Dino
                    Nee hoor, je hebt verschillende diktes (4,8 of 12mm.) Ikzelf werk met 4 mm verstevigt met balkjes aan de achterkant, dit weegt niet veel.
                    hebje ook wel eens feesten buiten in een feest tent ofzo? En dat je op het gras moet staan?

ik heb het wel eens gehad. En was met mijn tafel niet zo'n probleem. Maar wat ik bedoel te zeggen. Dat die MDF het moeilijk krijgt als hij vochtig word.
                    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...