Onze drive in (na 2 jaar)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmasters
    • Jun 2009
    • 5

Onze drive in (na 2 jaar)

Dit is onze drive in show. Doordat deze foto voor het feest is gemaakt is het nog licht, later hebben wij dit afgedekt. De foto's zijn met een mobiel gemaakt(camera vergeten)
    http://djmasters.123bemyhost.com/Web...a%20Foto's.htm
    Dit is de nieuwe site maar werkt alleen nog met internet explorer.
    We zijn nog aan het werken aan de versie voor safari, firefox en Google Chrome

Heb je geen internet explorer kijk dan nog ff op de oude site
    www.djmasters.zikle.nl/mobiel
    (Informatie klopt daar niet meer)

Graag horen wij reacties
    Last edited by djmasters; 02-06-09, 21:27.
  • stijn
    • Feb 2009
    • 67

De link doet het ook niet.
    djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Vanwaar die krachtstroom aansluiting?
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• geenstijl21
        • Jan 2008
        • 462

[FONT=Comic Sans MS][FONT=Verdana]Ik heb even jou prijslijst bekeken.... Leg eens uit wat je overhoudt aan het einde!!! En hoezo 2 DJ's is dat tegenwoordig standaard?[/FONT][/FONT]

Misschien is het ook handig om te vertellen waar je zit in het land???? Ik wil wel een feestje voor 90 euro, 1 keer in Groningen en 1x in Maastricht

[FONT=Comic Sans MS]Dit is de prijslijst van 2009-2010 [/FONT]
        [FONT=Comic Sans MS](wijzigingen voorbehouden)[/FONT][FONT=Comic Sans MS]Een show kost €90,-[/FONT]
        [FONT=Comic Sans MS]Hiervoor krijgt u een feest dat 3 uur duurt met alle apparatuur en uiteraard twee Dj’s.[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]- Om door te gaan na 23:30 is het per show €10 extra[/FONT]
        [FONT=Comic Sans MS]- Om langer door te gaan kost het €10,- extra per half uur.[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Algemene voorwaarden[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Wij moeten minimaal 2 lege geaarde stroomgroepen tot onze beschikking hebben. [/FONT]
        [FONT=Comic Sans MS]- U zet voor ons een ruime tafel klaar waar wij onze apparatuur op kwijt kunnen.[/FONT]
        [FONT=Comic Sans MS]Verdere informatie[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]Wij komen ongeveer 1 a 2 weken van tevoren om over het feest te praten.[/FONT]
        [FONT=Comic Sans MS]Het opbouwen duurt 1,5 á 2 uur. [/FONT]
        Last edited by geenstijl21; 02-06-09, 16:47.
        "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• Roelande
          • Jan 2009
          • 140

zo raar dat in Nederland alles op drie à vier uur per avond wordt berekent...

wat doe je dan? om 22h beginnen en om 02h iedereen buitenkuisen?

als mensen een drive in huren dan is dat toch voor de duur van de fuif en niet tot wanneer de discobar wilt vertrekken

maar verder: lichten wat meer naar voren schuiven? nu staan die toch gewoon in jullie nekken te geven?
          Last edited by Roelande; 02-06-09, 17:02.

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

Even wat opbouwende kritiek:

-De website zou ik zeer-zeker nog eens nakijken op fouten. (werkt niet met Chrome)
            -Je topjes zou ik op oorhoogte zetten, tenzij de foto op een kinderfeestje is gemaakt...
            -Je lampjes zou ik wat anders indelen. Bijv. 2 statieven/truss met aan elke kant hetzelfde, of in ieder geval iets vergelijkbaars.
            -Ik zou je prijzen eens goed nakijken. Een drive-in voor 3 uur is erg kort. Bijna niet de moeite om op te bouwen.. Neem eens 5 uur aan en dan per uur extra betalen.
            -Probeer eens een leuk setje parren ergens uit te halen, ipv alleen maar effecten bij te kopen.
            -Vul even je profiel in zodat we weten met wie we te maken heb. (leeftijd,woonplaats,contactgegevens)
            Groeten Jasper

@geenstijl21, als je dat feestje in maastricht geeft, meld je het dan even?
            Last edited by Beckers Entertainment; 02-06-09, 17:09.
            Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• geenstijl21
              • Jan 2008
              • 462

Originally posted by Beckers Entertainment
              Maar natuurlijk Als de DJ masters ook het bier tegen zo;n schappelijke prijs aanbieden!
              "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Originally posted by Roelande
                zo raar dat in Nederland alles op drie à vier uur per avond wordt berekent...

wat doe je dan? om 22h beginnen en om 02h iedereen buitenkuisen?

als mensen een drive in huren dan is dat toch voor de duur van de fuif en niet tot wanneer de discobar wilt vertrekken

maar verder: lichten wat meer naar voren schuiven? nu staan die toch gewoon in jullie nekken te geven?
                Of ik iemand 4 uur laat werken of 8 uur, dat geeft nochtans een prijsverschil.
                Wij verzorgen met regelmaat producties en ook dj boekingen die langer duren dan 4 uur, maar dan is de prijs ook anders.

!topic starter, geen idee wat je allemaal aan het aanpassen bent, maar nu doet en de foto en de link het niet
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• djmasters
                  • Jun 2009
                  • 5

Originally posted by MusicXtra
                  Vanwaar die krachtstroom aansluiting?
                  In die kast zat krachtstroom en gewoon, wij hadden gewoon.

Even wat opbouwende kritiek:

-De website zou ik zeer-zeker nog eens nakijken op fouten. (werkt niet met Chrome)
                  -Je topjes zou ik op oorhoogte zetten, tenzij de foto op een kinderfeestje is gemaakt...
                  -Je lampjes zou ik wat anders indelen. Bijv. 2 statieven/truss met aan elke kant hetzelfde, of in ieder geval iets vergelijkbaars.
                  -Ik zou je prijzen eens goed nakijken. Een drive-in voor 3 uur is erg kort. Bijna niet de moeite om op te bouwen.. Neem eens 5 uur aan en dan per uur extra betalen.
                  -Probeer eens een leuk setje parren ergens uit te halen, ipv alleen maar effecten bij te kopen.
                  -Vul even je profiel in zodat we weten met wie we te maken heb. (leeftijd,woonplaats,contactgegevens)
                  Groeten Jasper

- De website (djmasters1.tk) is net nieuw hij is nog in aanbouw.
                  - Het was voor een brugklas.
                  - Nieuw statief is onderweg
                  - Naar de prijslijst zal ik even kijken en even overleggen.

(Ik zal btw ff de links fixen)

Comment

• Beckers Entertainment
                    • Dec 2008
                    • 650

Ik zie op de oude site trouwens dat jullie nog 10 euro zijn opgeslagen qua prijs.
                    Als je ooit wilt groeien en betere apparatuur wilt kopen zul je toch echt je prijs moeten verhogen, zeker als je er zelf ook nog iets aan over wilt houden.

Groeten Jasper

Owjah, als je nog wat hulp nodig hebt bij je website maken. M'n msn-adres staat op mijn profiel.
                    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• djmasters
                      • Jun 2009
                      • 5

Ik zie op de oude site trouwens dat jullie nog 10 euro zijn opgeslagen qua prijs.
                      Als je ooit wilt groeien en betere apparatuur wilt kopen zul je toch echt je prijs moeten verhogen, zeker als je er zelf ook nog iets aan over wilt houden.

Groeten Jasper

Owjah, als je nog wat hulp nodig hebt bij je website maken. M'n msn-adres staat op mijn profiel.
                      Naar wat zou je de prijs verhogen?

Comment

• joeri369
                        • Jan 2009
                        • 22

Ja die website werkt niet lekker in firefox. moet je toch echt wat aan doen wan het is de beste browser. waar tik je die site in? HTML of iets anders?

gr joeri
                        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                        banned

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

Joehoe! ff bijsturen...

Maken van sites, leuk, geen onderwerp van discussie.

Prijzen: leuk, lees de lopende onderwerpen hierover ( zoekterm: marktverziekers)

Die discussie is oneindig, je kan alleen maar je voordeel doen met de aldaar aangevoerde argumenten.
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...