Hallo, ik ben nieuw hier op het forum zal me even voorstellen.
Ben Mark J uit Bosschenhoofd, heb drive in show samen met maat van mij
ik doe dit zo'n 2 jaar dat ik er echt serieus mee bezig ben. Zelf ben ik 17 jaar maat van me is 22 jaar.
Qua boekingen heb ik er gemiddeld 2 per maand en als dj zijnde draai ik ook regelmatig voor andere drive in shows als ik tijd heb.
Gedurende de avond word er met orginele cd's gedraaid en alleen verzoekjes met de computer. Meeste muziek die ik draai is Top 40 , Dance, Trance, Apre ski, NL talig,
Misschien dat ik nog wat oude foto's kan vinden van mijn oude (eerste) drive in show maar heb in ieder geval wel een filmpje en foto's hoe mijn drive in show op dit moment is.
Lijst apparatuur:
Geluid:
JB Systems 570 dubbele cd speler 19"
Jb Systems Beat 6 MK2 mengtafel
2 Draadloze microfoon
2 Bedraade microfoon
2 Koda Toppen 15" 220Wrms 8ohm
2 Master Audio Baskisten 18" 400Wrms 8ohm
1 Jb systems AX400 versterker 2x 400rms 4ohm
1 Velleman vpa600 versterker 2x 600rms 8ohm
1 Muziek computer inc. 17" tft voor verzoekjes
Dit alles zit ingebouwd in een 19" rackcase van 21HE hoog hier is
ook een uitschijfbaar 17" tft ingebouwd voor de computer.
Verlichting:
12x par56 300watt
4x par 64 500watt
4x tbalk met bulgin (mulitstekker) aansluiting
3 dmx dimmerpacks 6CHN Showtec voor aansturing van verlichting via dmx
2x JB Systems barrel scanners
1x JB Systems Falcon
2x Showtec DMX Sunstrip 10x 75Wat
1x Stroboscoop 1500W RMS
4x Blacklight bakken voor eventuele blacklight party
veel meters lichtslangen voor eventuele zaal/tent verlichting
1x kleine rookmachine analoog
1x showtec scanmaster 1 DMX paneel
1x showtec SC24-12 DMX paneel
3x 2m Truss
2x American DJ Windups
In de discobar zitten 2 blacklight lampen die het gele licht uv reflecteren maken zodat je een mooie groene gloed krijgt, het licht is niet irreterend om de blacklight niet direct in de ogen schijnt. De letters zijn dicht gemaakt met plexiglas. ook zitten er 2 kleine stroboscopen in die aan en uit kunnen.
Alle sturing van de verlichting zit ook in een 19" Rackcase van 21HE hoog.
Verder ben ik zelf Electriciƫn dus een proffesionele Krachtverdeel box en een groot overschot aan reserve kabels en goede verlengkabels en multikabels ontbreken ook niet.
Tijdens vervoer zit alles in flightcase behalve de parren. Op dit moment is er aanhangwagen in de maak met dubbele assen. Afmetingen zijn 1,80m hoog 1,60m breed 3,80 lang
Wat er binnekort nog aangeschaft gaat worden en wat je waarschijnlijk al wel verwacht had is 2 goede cd spelers. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar 2x Pioneer cdj 800MK2 maar ben er nog niet helemaal aan uit.
Dit is zo'n beetje onze drive in show ik hoop dat jullie mij proffesioneel advies kunnen geven over wat mijn volgende stap van verbetering of aanschaf van nieuwe apparatuur kan zijn.
Link naar filmpje (let niet op de rook filmpje is puur voor lichtshow)
YouTube - www xtreme sounds nl
Meerdere foto's volgen nog!
Ben Mark J uit Bosschenhoofd, heb drive in show samen met maat van mij
ik doe dit zo'n 2 jaar dat ik er echt serieus mee bezig ben. Zelf ben ik 17 jaar maat van me is 22 jaar.
Qua boekingen heb ik er gemiddeld 2 per maand en als dj zijnde draai ik ook regelmatig voor andere drive in shows als ik tijd heb.
Gedurende de avond word er met orginele cd's gedraaid en alleen verzoekjes met de computer. Meeste muziek die ik draai is Top 40 , Dance, Trance, Apre ski, NL talig,
Misschien dat ik nog wat oude foto's kan vinden van mijn oude (eerste) drive in show maar heb in ieder geval wel een filmpje en foto's hoe mijn drive in show op dit moment is.
Lijst apparatuur:
Geluid:
JB Systems 570 dubbele cd speler 19"
Jb Systems Beat 6 MK2 mengtafel
2 Draadloze microfoon
2 Bedraade microfoon
2 Koda Toppen 15" 220Wrms 8ohm
2 Master Audio Baskisten 18" 400Wrms 8ohm
1 Jb systems AX400 versterker 2x 400rms 4ohm
1 Velleman vpa600 versterker 2x 600rms 8ohm
1 Muziek computer inc. 17" tft voor verzoekjes
Dit alles zit ingebouwd in een 19" rackcase van 21HE hoog hier is
ook een uitschijfbaar 17" tft ingebouwd voor de computer.
Verlichting:
12x par56 300watt
4x par 64 500watt
4x tbalk met bulgin (mulitstekker) aansluiting
3 dmx dimmerpacks 6CHN Showtec voor aansturing van verlichting via dmx
2x JB Systems barrel scanners
1x JB Systems Falcon
2x Showtec DMX Sunstrip 10x 75Wat
1x Stroboscoop 1500W RMS
4x Blacklight bakken voor eventuele blacklight party
veel meters lichtslangen voor eventuele zaal/tent verlichting
1x kleine rookmachine analoog
1x showtec scanmaster 1 DMX paneel
1x showtec SC24-12 DMX paneel
3x 2m Truss
2x American DJ Windups
In de discobar zitten 2 blacklight lampen die het gele licht uv reflecteren maken zodat je een mooie groene gloed krijgt, het licht is niet irreterend om de blacklight niet direct in de ogen schijnt. De letters zijn dicht gemaakt met plexiglas. ook zitten er 2 kleine stroboscopen in die aan en uit kunnen.
Alle sturing van de verlichting zit ook in een 19" Rackcase van 21HE hoog.
Verder ben ik zelf Electriciƫn dus een proffesionele Krachtverdeel box en een groot overschot aan reserve kabels en goede verlengkabels en multikabels ontbreken ook niet.
Tijdens vervoer zit alles in flightcase behalve de parren. Op dit moment is er aanhangwagen in de maak met dubbele assen. Afmetingen zijn 1,80m hoog 1,60m breed 3,80 lang
Wat er binnekort nog aangeschaft gaat worden en wat je waarschijnlijk al wel verwacht had is 2 goede cd spelers. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar 2x Pioneer cdj 800MK2 maar ben er nog niet helemaal aan uit.
Dit is zo'n beetje onze drive in show ik hoop dat jullie mij proffesioneel advies kunnen geven over wat mijn volgende stap van verbetering of aanschaf van nieuwe apparatuur kan zijn.
Link naar filmpje (let niet op de rook filmpje is puur voor lichtshow)
YouTube - www xtreme sounds nl
Meerdere foto's volgen nog!
Comment