Mijn busje krijgt net al mijn speakers mee, daar kan geen meubel bij. Vandaar leek het me leuk om een inklapbaar meubel te bouwen. Ik heb al snel even iets in elkaar getekend:
Ik zal het even nader toelichten:
-Het blad van een trespa plaat (heb ik nog liggen + hard en dun). Hieronder zijn 2 aluminium kokers gekit en geschroefd.
-De zijkanten zijn ook van een trespa plaat, welke met een piano scharnier met het blad verbonden is.
-Als de poten uitgeklapt zijn, worden ze verbonden met een strip aan het blad.
Tot slot wordt er een vlag (2,5 bij 1,5 m) tegen de voorkant bevestigd. In het plaatje een Duitse vlag.
De breedte is nu 2,2 meter, hoogte is 0,9 meter, diepte is 0,7 meter.
Ik heb verder nooit een dj-meubel gehad, dus ik weet verder niet goed waar ik op moet letten. Zijn er nog verbeter punten? En waar moet ik op letten?
Er komen overigens basskastjes onder te liggen.
Ik zal het even nader toelichten:
-Het blad van een trespa plaat (heb ik nog liggen + hard en dun). Hieronder zijn 2 aluminium kokers gekit en geschroefd.
-De zijkanten zijn ook van een trespa plaat, welke met een piano scharnier met het blad verbonden is.
-Als de poten uitgeklapt zijn, worden ze verbonden met een strip aan het blad.
Tot slot wordt er een vlag (2,5 bij 1,5 m) tegen de voorkant bevestigd. In het plaatje een Duitse vlag.
De breedte is nu 2,2 meter, hoogte is 0,9 meter, diepte is 0,7 meter.
Ik heb verder nooit een dj-meubel gehad, dus ik weet verder niet goed waar ik op moet letten. Zijn er nog verbeter punten? En waar moet ik op letten?
Er komen overigens basskastjes onder te liggen.
Comment