DJ-Scratch Drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom06
    • Aug 2009
    • 161

Je scanners lekken wel wat licht tegen het plafond. Voorderest gewoon goed!
    Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• Stevengos
      • May 2010
      • 106

Ik zou ook even kijken naar de gewichtsverdeling, want nu hangt je decotrussje (wat ik sowieso niet veilig vind) wel wat schuin naar voren. Wat in de verkeerde omstandigheden, verkeerd kan aflopen. Kijk eens of je bijv. je discopaddestoel aan de achterkant kan ophangen, waardoor die weer wat stabieler komt te hangen.

Grtz. Steven

PS: Ik zou, als ik jouw was, echt even op een gegeven moment gaan kijken voor een echte truss ipv een deco
      Last edited by Stevengos; 06-07-10, 00:40. Reason: lettertjes + aanbeveling vergeten :D
      De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

Comment

• Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

Inderdaad kijk eens naar echte truss!
        Showtec truss is ook zeker niet slecht !!
        Knallen maar

Comment

• stainz
          • Sep 2009
          • 609

wat truss betreft:
          Hou de grote zaken in de buurt in de gaten, mochten dees ooit overstappen op een ander soort truss kan je soms voor leuke prijsjes aan degelijk truss komen.

Comment

• DJScratch
            • Oct 2009
            • 8

Na een tijdje ben ik weer eens online.

De truss blijft voorlopig zo..

We zijn aller eerst aan het kijken naar een flightcase voor nieuwe spullen in te stoppen, en daarna komt een DB technologies subje.

Er is ondertussen aardig wat gebeurt. Allerlei nieuwe spullen zijn er gekomen, en er is ook van alles verkocht.

---------
            Ik heb 3 juli een feestje gehad hier in de buurt. Foto's:

Eindfeest Oosterhout, 3 juli 2010 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!

De kabels mochten bij het linker statief wel wat netter gehangen worden.

Comment

• Greendiek
              • Jan 2010
              • 32

Waar is de loshangende stekker van die je in het midden van de brug ziet?

En staat je brug nu scheef, of is dat gezichtsbedrog?

En wat is hier onder voor een bom ontploft?

Voor de rest ziet het er netjes uit.

Mvg, Greendiek

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Ik denk dat die losse stekker voor het spotje is wat boven de DJ-Booth hangt.
                En die bom? nou, dat noemen ze meestal "een te lange tuin verlengsnoer". Tegenwoordig ook al in het groen en in het geel.

Is niet mijn smaak om dat te gebruiken. Maar zolang je het niet ziet, doet het ook geen pijn.

Wat me wel opvalt zijn de identieke 3 paar benen boven in beeld :P
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Dj-scratch
                  • Jun 2009
                  • 20

Je bekijkt de foto's wel nou keurig.
                  De stekker is van zo'n party spotjes geval. Maar ik had zoveel bij me, dat ze het niet aan gezet hadden. (boven aan de tent helemaal achter, hing 1 grote LED BAR, die met 151 LED's.

En ja, er was een grote bom ontploft. De oranje kabels worden zo snel mogelijk weg geknikkert, als de rubberen stroomkabels binnen zijn. (rond begin september).

De lichtbrug staat eigenlijk scheef in de ruimte, zodat er in de tent, maar ook in het gebouw licht was.

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Leuk hoor, cola. Maar zoals het nu staat kan het of naar boven of naar beneden kiepen. Ik weet niet welke je liever onder de cola hebt? De switch of de controller?

Probeer drinken een beetje gescheiden te houden van de gear. Het komt vaak genoeg voor dat iemand stoot tegen je case. En voor dat je het weet zit alles onder.
                    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Dj-scratch
                      • Jun 2009
                      • 20

Het feest was nog niet begonnen, en hun waren aan het dansen, dus even snel neer gezet, en een foto geschoten. Ik zet meestal het drinken op de grond.. Dus dat moet geen probleem zijn ;').

Comment

• Tom06
                        • Aug 2009
                        • 161

Originally posted by Dj-scratch
                        Het feest was nog niet begonnen, en hun waren aan het dansen, dus even snel neer gezet, en een foto geschoten. Ik zet meestal het drinken op de grond.. Dus dat moet geen probleem zijn ;').
                        Alsnog uitkijken want als je het omstoot met je voet dan kan het over je kabels/stekkerdozen heengaan.
                        Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

Ja en als ik het op een tafel achter mij neerzet kan het over de stekkerdoos van een tafellampje bij mijn koffers met CD's gaan.

Dat het niet handig is bij je (dure) apparatuur begrijpt iedereen wel. Het is gewoon het risico zo klein mogelijk maken/houden waar het kan omvallen en welke (gevolg) schade dat geeft. Denk dat het door dj-wojcik al wel duidelijk was voor de TS.

Comment

• daveyb
                            • Aug 2009
                            • 150

Leuk setje inmiddels.. Maar misschien moet je toch eens aan je vader vragen of hij een meubeltje kan timmeren... Dat komt nog beter over ! en dan meteen ruimte voor kabels maken
                            We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• BCDrivein
                              • Jan 2009
                              • 130

Originally posted by daveyb
                              Leuk setje inmiddels.. Maar misschien moet je toch eens aan je vader vragen of hij een meubeltje kan timmeren... Dat komt nog beter over ! en dan meteen ruimte voor kabels maken
                              Hij heeft momenteel al een meubeltje.
                              Maar nog geen foto's gezien op dit forum.
                              een 15 jarige! :)

Comment

• Stoney3K
                                • Sep 2007
                                • 1399

Originally posted by daveyb
                                Je bestaande kistjes + meubel houden en er gewoon een scherm voor zetten (bv. van 3 plaatjes triplex in een frame) zodat alle rommel gewoon uit het zicht wordt gehaald.

Meubeltjes bouwen is een leuke hobby, maar als je de kunst van het verbergen beheerst komt je show er gelijk een stuk netter uit te zien. Dan kun je nog altijd een teringzooi achter de booth houden, je publiek ziet het toch niet.
                                First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...