DJ-Scratch Drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daveyb
    • Aug 2009
    • 150

Originally posted by Stoney3K
    Je bestaande kistjes + meubel houden en er gewoon een scherm voor zetten (bv. van 3 plaatjes triplex in een frame) zodat alle rommel gewoon uit het zicht wordt gehaald.

Meubeltjes bouwen is een leuke hobby, maar als je de kunst van het verbergen beheerst komt je show er gelijk een stuk netter uit te zien. Dan kun je nog altijd een teringzooi achter de booth houden, je publiek ziet het toch niet.
    Dat klopt, maar het is wel handiger dan tafeltjes lenen... dat je zelf in ieder geval wat hebt!
    We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• Dj-scratch
      • Jun 2009
      • 20

We hebben een soort DJ meubel ja. Eigenlijk eerder van die voorschotten. Klik. We gaan op de voorkant van de schotten onze nieuwe website erop laten bestikkeren, en de naam. We hebben ook nieuwe flightcases voor de kabels, en een aantal licht effecten. Wij hebben besloten om aankomend jaar niet veel meer te veranderen (dure dingen). Maar in de tussentijd willen we toch een aanhanger gaan kopen, alle apparatuur laten flightcasen, een plateau maken in het DJ boothje, zodat we losse cases kunnen aanschaffen voor de cd spelers, en mengpaneel. (scheelt veel in de ruimte, en is makkelijker voor eventueel verhuur). Ik zou graag nog een setje scanners erbij, of een truss bruggetje, maar daar gaan we eens over na denken, als we een redelijk budget hebben.

Comment

• Dj-scratch
        • Jun 2009
        • 20

Edit:

Je moet wel erbij denken, dat ik pas 13 jaar ben. Op 16 september 14 jaar..

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Originally posted by Dj-scratch
          We hebben een soort DJ meubel ja. Eigenlijk eerder van die voorschotten. Klik. We gaan op de voorkant van de schotten onze nieuwe website erop laten bestikkeren, en de naam. We hebben ook nieuwe flightcases voor de kabels, en een aantal licht effecten. Wij hebben besloten om aankomend jaar niet veel meer te veranderen (dure dingen). Maar in de tussentijd willen we toch een aanhanger gaan kopen, alle apparatuur laten flightcasen, een plateau maken in het DJ boothje, zodat we losse cases kunnen aanschaffen voor de cd spelers, en mengpaneel. (scheelt veel in de ruimte, en is makkelijker voor eventueel verhuur). Ik zou graag nog een setje scanners erbij, of een truss bruggetje, maar daar gaan we eens over na denken, als we een redelijk budget hebben.
          Er kwam toch een degelijke glimlach op mijn gezicht toen ik dat las. Ik lees dus nu dat je geen grote/dure investeringen wilt gaan doen. Maar...... je wilt wel een aanhanger kopen (als je dat geen investering vind....) Je wilt flightcases aanschaffen (is ook niet goedkoop) scanners aanschaffen (ligt er een beetje aan of je iets degelijks wilt) en een trussbruggetje? (Als je een echte wilt. Dan vind je die niet onder de 200 euro)

Beetje raar allemaal. Maar ik geloof het best
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Dj-scratch
            • Jun 2009
            • 20

Originally posted by dj-wojcik
            Er kwam toch een degelijke glimlach op mijn gezicht toen ik dat las. Ik lees dus nu dat je geen grote/dure investeringen wilt gaan doen. Maar...... je wilt wel een aanhanger kopen (als je dat geen investering vind....) Je wilt flightcases aanschaffen (is ook niet goedkoop) scanners aanschaffen (ligt er een beetje aan of je iets degelijks wilt) en een trussbruggetje? (Als je een echte wilt. Dan vind je die niet onder de 200 euro)

Beetje raar allemaal. Maar ik geloof het best

Nouja, we hebben hier het een en ander besloten. De aanhanger, wordt een deel van mee betaald, dus dat scheelt al in de kosten. Flightcases zijn niet zo duur, want via een vriend (flightcase boer), kan ik het een en ander goedkoper krijgen. Scanners aanschaffen, en een trussbrug is nog geen echte beslissing. We zijn nog aan het twijfelen, wat we precies willen.. Maar dat horen jullie eventueel over een paar maanden pas.

Comment

• Dj-scratch
              • Jun 2009
              • 20

Na lange tijd, toch nog maar even de mogelijkheid genomen om weer actief hier te worden!

Er is redelijk wat gebeurt qua apparatuur:
              Geluid:
              2 x Pioneer CDJ-400 (CD Speler)
              1 x Reloop RMX-40 DSP (Mengpaneel)
              1 x Draadgebonden microfoon
              2 x Behringer Eurolive B212A (Speakers, 400watt p/s)
              2 x Harddisk
              5 x USB sticks
              1 x Denon DN-HC5000 (komt waarschijnlijk binnen 1รก2 weken binnen?)

Licht:
              1 x KLS-800
              1 x American DJ Tri Gem LED
              1 x Mushroom (lichteffect)
              1 x Antari f80z Rookmachine
              1 x JB Systems SM-1612 (DMX controller)
              1 x Showtec DJ Switch 10F
              2 x Eurolite LED slinger (7,5 meter)

Rigging:
              2 x 1,5 Meter Truss
              2 x Wind-up statieven
              2 x Speaker statieven

Overige:
              6 x Flightcases
              3 x Schotten voor DJ meubel
              2 x Keyboard statief
              1 x Laptop statief

Foto's zijn te vinden via:
              Album - Categorie: Alphen 19-02-11
              Album - Categorie: Breda 07-01-11
              Album - Categorie: Raamsdonk 17-12-10

Ondertussen heb ik nog meer feesten gehad, maar hier zie je meer de nieuwere spullentjes op.

Comment

Working...