D.T. Entertainment drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

Een leddoek is inderdaad zeer prijzig, maar het is dan natuurlijk ook wel klassevol.
    Volgens mij is het het makelijkst dat je met een klein theaterdoekje begint! En moest je iets van de markt kopen laat het dan echt wel impregneren want moest er brand om het even om welke reden uitbreken , dan komt dat je zeker duur te staan !
    Knallen maar

Comment

• Stewie
      • Dec 2009
      • 14

Originally posted by Stoney3K
      Sterrendoek is wel heel stijlvol, maar ook aardig aan de prijs. Zal ongetwijfeld ook wel zelf te fabriceren zijn, maar ik weet niet hoe je zoiets dan goed kan impregneren zonder de elektronica te beschadigen.

Zwart doek kun je bij veel AV-leveranciers kopen (J&H, Theatex), of bij de lokale disco- en geluidsboer huren (vraag naar backdrop). Een doekje halen van de markt of stoffenzaak kan ook, maar dan moet je het laten impregneren zodat het brandvertragend is. Doe je dat niet, dan ben je niet verzekerd als er schade ontstaat.

Bij twijfel kan de brandweer een inspectie doen en een brandproef doen, dan scheuren ze een stuk van je doek af en steken ze het in de fik. Mocht het vuur dan niet uit zichzelf doven, dan mag je je doekje weer netjes inpakken en mag het niet in de show gebruikt worden. Probeer het gerust zelf buiten op een afvalstukje (niet op het doek zelf! ) als je twijfelt.

Op oudejaarsavond stond ik met een installatie in Gent en de inkom had ik volledig bekleed met een lichte molton versie, wel brandvertragend, aan het plafond hing een spiegelbol van een halve meteren vanaf daar vetrok men zwarte doeken terug naar de muur en op die zwarte doeken gewoon flikkerende kerstlichtjes gelegd, iets zoals een sterrenhemel, spotgoed en minstens even klassevol :P
      Dus het hoeft niet altijd duur te wezen ;-) gewoon creatief omgaan
      Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

Comment

• daanheiltjes
        • Nov 2009
        • 25

Ik maak deze week een nieuwe foto van de show en zal die wel weer op het forum plaatsen!
        M.V.G.
        Daniel heitjes

Comment

Working...