Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ FR Sound & Licht
    • Aug 2010
    • 35

    Vaak als ik de pagina`s van Compains Delux lees krijg ik altijd het gevoel. Dat het hem niks uit maakt kwa veiligheidsmaatregelen en degelijke. Als er tips worden gegeven is het toch niet goed, beetje jammer maar ja.
    Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

    Comment

    • dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

      SPS, het klopt wat je zegt wat betreft het gebruik van een rubberen mat over de kabels. Maar dat speakers op de kistjes staan zou ik geen probleem vinden. Simpelweg omdat het hier niet gaat om de kwaliteit maar om kwantiteit. Of ik mijn subjes zo in de sneeuw zou zetten?.....

      Hoogstwaarschijnlijk zal op de opnamen, waarvoor de set stond, toch beter geluid ondergezet worden?

      @ DJ FR
      Beetje raar wat je nu gaat doen. Ga je nu aan de hand van de teksten op de website beoordelen of deze jongens veilig kunnen werken. Oke, ze hebben niks vermeld op de website over veiligheid binnen hun hobby-bedrijfje. Maar dat kan ik van jou ook niet zeggen. Met een incomplete website vol met taalfouten en ook geen woord geroerd over veiligheid.... dus wat is je punt?

      Probeer die jongen nou niet af te zeiken op 1 bepaalt punt. Vertel wat beter kan, wat je bevindingen zijn. En dan is het zijn beurt om te kijken wat hij daar mee gaat doen.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

      Comment

      • DJ FR Sound & Licht
        • Aug 2010
        • 35

        [LEFT]@ DJ Wojcik
        Ik weet niet of jij er bij was. Ik heb namelijk even rond gekeken omdat mijn neefje er moest zijn. Veiligheid staat bij mij hoog in het vaandel. Omdat de klant en collega`s dan op je kunnen rekken dat er zo min mogelijk fout gaat. In dit geval is dat alleen de kabels. Wat sommige mensen hier zeggen over de subs op de flightcase en dat de topkast tegen de tent aan staat te blazen. Dat viel bij mij wel bezig en dat de subs zo hoog staan lijkt me ook wel verstandig omdat er sneeuw lag.

        En wat jij over mijn web-site loopt te klagen. Als je als hobby bedrijfje alles op je site moet gaan zetten dan blijf het ook niet leuk meer.

        Ik hoop dat je nu terug op je woorden komt.

        @ Compains Delux
        Ik wil jullie er alleen op wijzen dat je voortaan iets nouwkeuriger moet zijn met kabels. Maar ik weet de reden daar ook van want ik had hetzelfde probleem met de politie. Maar het zag er leuk uit hoor.[/LEFT]
        Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

        Comment

        • dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

          Nog steeds verbaas ik me op het feit dat jij deze mening deelt, nadat je de website gelezen hebt.
          Vaak als ik de pagina`s van Compains Delux lees krijg ik altijd het gevoel. Dat het hem niks uit maakt kwa veiligheidsmaatregelen en degelijke.
          En nu zou ik graag jou woorden willen citeren:
          Originally posted by DJ FR Sound & Licht
          [LEFT]Ik hoop dat je nu terug op je woorden komt.[/LEFT]
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

          Comment

          • Copains Deluxe
            • Dec 2009
            • 293

            Originally posted by dj-wojcik
            SPS, het klopt wat je zegt wat betreft het gebruik van een rubberen mat over de kabels. Maar dat speakers op de kistjes staan zou ik geen probleem vinden. Simpelweg omdat het hier niet gaat om de kwaliteit maar om kwantiteit. Of ik mijn subjes zo in de sneeuw zou zetten?.....

            Hoogstwaarschijnlijk zal op de opnamen, waarvoor de set stond, toch beter geluid ondergezet worden?

            @ DJ FR
            Beetje raar wat je nu gaat doen. Ga je nu aan de hand van de teksten op de website beoordelen of deze jongens veilig kunnen werken. Oke, ze hebben niks vermeld op de website over veiligheid binnen hun hobby-bedrijfje. Maar dat kan ik van jou ook niet zeggen. Met een incomplete website vol met taalfouten en ook geen woord geroerd over veiligheid.... dus wat is je punt?

            Probeer die jongen nou niet af te zeiken op 1 bepaalt punt. Vertel wat beter kan, wat je bevindingen zijn. En dan is het zijn beurt om te kijken wat hij daar mee gaat doen.

            Waar heb je die taalfouten dan gevonden?

            En jammer dat iedereen denkt dat we niks met de opmerkingen doen , we doen er echt wel mee.
            Knallen maar

            Comment

            • Copains Deluxe
              • Dec 2009
              • 293

              Originally posted by DJ FR Sound & Licht
              [LEFT]@ DJ Wojcik

              Ik weet niet of jij er bij was. Ik heb namelijk even rond gekeken omdat mijn neefje er moest zijn. Veiligheid staat bij mij hoog in het vaandel. Omdat de klant en collega`s dan op je kunnen rekken dat er zo min mogelijk fout gaat. In dit geval is dat alleen de kabels. Wat sommige mensen hier zeggen over de subs op de flightcase en dat de topkast tegen de tent aan staat te blazen. Dat viel bij mij wel bezig en dat de subs zo hoog staan lijkt me ook wel verstandig omdat er sneeuw lag.[/LEFT]

              [LEFT]En wat jij over mijn web-site loopt te klagen. Als je als hobby bedrijfje alles op je site moet gaan zetten dan blijf het ook niet leuk meer.[/LEFT]

              [LEFT]Ik hoop dat je nu terug op je woorden komt.[/LEFT]

              [LEFT]@ Compains Delux

              Ik wil jullie er alleen op wijzen dat je voortaan iets nouwkeuriger moet zijn met kabels. Maar ik weet de reden daar ook van want ik had hetzelfde probleem met de politie. Maar het zag er leuk uit hoor.[/LEFT]
              Het is nog altijd Nauwkeuriger...
              En we heten niet compains delux , een beetje respect mag ook nog altijd hoor...
              Knallen maar

              Comment

              • Copains Deluxe
                • Dec 2009
                • 293

                Originally posted by DJ FR Sound & Licht
                Vaak als ik de pagina`s van Compains Delux lees krijg ik altijd het gevoel. Dat het hem niks uit maakt kwa veiligheidsmaatregelen en degelijke. Als er tips worden gegeven is het toch niet goed, beetje jammer maar ja.
                Waar zouden we dan niets doen met de tips dan mag je dit even voor mij citeren , en als je denkt dat we er niets mee doen dan ben je SERIEUS mis , want ik ben er continu mee bezig ,

                Qua veiligheidsmaatregelen wat zijn we dan in de fout gegaan dan bij de vorige dingen als we het toch niet zo nauw nemen met de veiligheidsmaatregelen?

                Dat die kabelmatten er nu niet liggen oké , kan ik begrijpen maar ik denk als het goed is , de kabels blijven liggen , op hun plek , met wat tape die dan en dan moest vervangen worden door het natte weer , dan is het voor dat uurtje tohc oké , zelf weten we ook wel dat we eens moeten gaan kijken naar kabelmatten, maar als je zo'n boeking binnnenkrijgt 1 week voor de feiten plaatsvinden , en je bevindt je midden in je examens... Dan gaat het allemaal niet zo gemakkelijk , en iets voor je eigen school ga je dan niet afslaan !
                Last edited by Copains Deluxe; 22-12-10, 22:09.
                Knallen maar

                Comment

                • Copains Deluxe
                  • Dec 2009
                  • 293

                  Originally posted by SPS
                  Hoe lag die kabel dan vastgeplakt die dwars over straat ligt?????? Een natte straat nog wel.
                  En het is een beslist slechte woordkeuze om te zeggen dat JULLIE geen LAST hebben gehad van vallende / struikelende mensen.
                  Als er iemand gevallen was, dan had diegene er het meeste last van gehad lijkt mij. Jullie hebben gewoon geluk gehad dat er niemand struikelde.

                  Ik houd mijn hart vast als jullie nog eens iets gaan doen in de hoogte.
                  Zeg je dan ook doodleuk dat" er toch niks naar beneden is gelazerd"??

                  Get serious man! Je moet altijd de juiste voorzorgmaatregelen nemen.
                  Zeker als je midden het publiek werkt.

                  Paul.

                  Denk je dat het mij geen barst kan schelen wat er zou gebeuren met mensen die over mijn spullen zouden struikelen, dat is dus wel zo , het kan me wel schelen , we zijn er zelf ook mee bezig geweest hoe we het best deze situatie konden oplossen , als je tape regelmatig opnieuwplakt dan blijft het echt wel goed liggen voor een uurtje! Zelf zijn we ook aan het kijken voor kabelmatten nu omdat we weten dat dit maar kantje boord was !

                  En ikzelf heb me al verdiept in het riggen, en ik weet dat het allemaal heel belangrijk is. Vraag hulp aan pro's als het nodig is , en doe beroep op pro's (bedrijven met andere woorden)
                  Knallen maar

                  Comment

                  • DJ FR Sound & Licht
                    • Aug 2010
                    • 35

                    Originally posted by Copains Deluxe
                    Waar zouden we dan niets doen met de tips dan mag je dit even voor mij citeren , en als je denkt dat we er niets mee doen dan ben je SERIEUS mis , want ik ben er continu mee bezig ,

                    Qua veiligheidsmaatregelen wat zijn we dan in de fout gegaan dan bij de vorige dingen als we het toch niet zo nauw nemen met de veiligheidsmaatregelen?

                    Dat die kabelmatten er nu niet liggen oké , kan ik begrijpen maar ik denk als het goed is , de kabels blijven liggen , op hun plek , met wat tape die dan en dan moest vervangen worden door het natte weer , dan is het voor dat uurtje tohc oké , zelf weten we ook wel dat we eens moeten gaan kijken naar kabelmatten, maar als je zo'n boeking binnnenkrijgt 1 week voor de feiten plaatsvinden , en je bevindt je midden in je examens... Dan gaat het allemaal niet zo gemakkelijk , en iets voor je eigen school ga je dan niet afslaan !
                    Heb je helemaal gelijk in school gaat voor. Ik weet natuurlijk niet hoe je het bij je andere boekingen doet daar ga ik ook niet over beoordelen ik heb het nu alleen over deze klus.

                    Copains DeluxE Zo is het wel goed toch.
                    Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

                    Comment

                    • hardstyle
                      • Jan 2010
                      • 427

                      Dames, graag rust in de tent, elkaar afbekken doe je maar op msn ofzo

                      Oh ja, het is Copains Deluxe, niet Copains DeluxE

                      Comment

                      • tha_dj
                        • Jan 2004
                        • 375

                        @ copains........

                        Wat ben jij snel op je ***kie getrapt zeg !!!!
                        Geef wat commentaar met de vraag waarom deze opzet gekozen is ?

                        Is leuk richting het midden stralen met geluid, maar op een afstand van 8 tot 10 meter had ik liever enkelzijdig gestraald, omdat het de lastige kabels over de weg had gescheeld en qua geluid weinig ECHTE verandering had gebracht.

                        Verders zoek je het maar lekker zelf uit, snap best dat je wilt laten zien wat je/jullie doen, maar wees dan ook niet zo kort met het lontje als mensen het NET ff wat minder vinden als dat jij het in gedachte hebt afgehandeld.
                        Alle begin is moeilijk, en zelfs PRO's maken fouten.
                        your light !

                        Comment

                        • Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

                          Originally posted by tha_dj
                          @ copains........

                          Wat ben jij snel op je ***kie getrapt zeg !!!!
                          Geef wat commentaar met de vraag waarom deze opzet gekozen is ?

                          Is leuk richting het midden stralen met geluid, maar op een afstand van 8 tot 10 meter had ik liever enkelzijdig gestraald, omdat het de lastige kabels over de weg had gescheeld en qua geluid weinig ECHTE verandering had gebracht.

                          Verders zoek je het maar lekker zelf uit, snap best dat je wilt laten zien wat je/jullie doen, maar wees dan ook niet zo kort met het lontje als mensen het NET ff wat minder vinden als dat jij het in gedachte hebt afgehandeld.
                          Alle begin is moeilijk, en zelfs PRO's maken fouten.
                          Neen maar ik stoor me enorm aan hoe sommige mensen hier mij aangaan, zoals het voorbeeld van dat ik niet zo nauw omga met de veiligheidsregels in mijn vorige feesten , zo jaa waar is dat dan?

                          Gegroet
                          Knallen maar

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            En we zijn weer eens weg geweest !
                            Dit keer was het in Rekem, dit was voor een kerst toernooi van de Zaalvoetbal.
                            De nieuwe parren , klaar om op transport te gaan!


                            Onze Set , lekker hoog ! (ik ga de foto nog draaien morgen, ik ben het NIET op de foto )


                            En voor de fans, een filmpje van het "intro spektakel" tijdens de Finales.
                            YouTube - Copains Deluxe , Kerst Toernooi Dream Team Gellik
                            Knallen maar

                            Comment

                            • djbasskicker
                              • Jul 2010
                              • 3

                              Zoals ik al zei, het ziet er weer erg goed uit.

                              Comment

                              • hardstyle
                                • Jan 2010
                                • 427

                                Had je genoeg geluid, omdat ik het geluid van het publiek ook goed kon horen?

                                Comment

                                Working...