Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

    Goh er wordt eigenlijk niet echt 'aan de bar gehangen' en de bar loopt nog een heel stuk door , dus daar staan al de mensen eigenlijk als ze er staan
    Knallen maar

    Comment

    • Copains Deluxe
      • Dec 2009
      • 293

      ik post even de foto's van vrijdag 25/02/11
      Het was een Scoutsfuifje genaamd Baranoia ! Helaas vielen de lokalen iets kleiner uit dan voorzien was , dus daarom maar 2 subs op elkaar gezet en topje erop , verder stond er nog op 2 opeengestapelde sub cases nog een top !



      Wegens plaatsgebrek de rookmachine maar onde tafel moete plaatsen, voor de rookmachine nog een ventilator gezet om de rook goed snel te verspreiden, (welliswaar stond deze ventilator NIET constant aan ! )
      Knallen maar

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        heb je met 4 van die db subjes niet veel meer druk dan de (relatief ondergedimensioneerde) toppen aankunnen?

        Dit zijn toch van die powered subjes die 126dB pieken kunnen geven?
        lekker belangrijk!

        Comment

        • Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

          Als je het topic bekijkt zie je dat ik maar 2 subs heb , nieuwe tops komen er rond juni aan , opera's ! ^^
          Knallen maar

          Comment

          • Mark Vriens
            • Oct 2009
            • 139

            Heb je nog CDJ2000's gekocht dan?
            CDJ 2000's zijn in tha pocket!

            Comment

            • tha_dj
              • Jan 2004
              • 375

              Wederom commentaar !!! Waarom niet kist op de kant sub erop, top daarbovenop ???

              Waarom zo ?
              En had je het niet gewoon met 2 toppen afgekunt op statief ?

              your light !

              Comment

              • Copains Deluxe
                • Dec 2009
                • 293

                We beschikken nog niet over statieven , eind deze week beschikken we over een stel nieuwe normaal , Verder kon ik niet aan beide kanten de speakers zetten , er was gewoon geen plaats voor om het anders te doen , en persoonlijk denk ik dat dit de beste oplossing was.

                Wat is er beter aan jou combinatie met de case op zijn zij te leggen dan de sub erop ,... ? Ten opzichte van mijn stacking...?
                Knallen maar

                Comment

                • Mark Vriens
                  • Oct 2009
                  • 139

                  Ik denk symmetrie... Dus van onder naar boven aan beide kanten Sub - Case - Top......
                  CDJ 2000's zijn in tha pocket!

                  Comment

                  • Copains Deluxe
                    • Dec 2009
                    • 293

                    Goh kijk zoals ik al zei , was er geen plaats voor symetrie ,anders is het altijd Sub top combinatie , dit is natuurlijk jammer dat het hier niet ging , maar aan de andere kant is een muur waar het doorgeef luik van de bar zicht bevindt dus is het onmogelijk om daar nog een speaker te zetten !
                    Knallen maar

                    Comment

                    • vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

                      vind het een nette oplossing! iedereen roept wel maar je komt allemaal wel is een keer op een locatie waar het ook niet ideaal is! dan los je dat ook netjes op omdat je de klant tevreden wilt houden...

                      Comment

                      • tha_dj
                        • Jan 2004
                        • 375

                        Originally posted by radioactivediscoshow
                        vind het een nette oplossing! iedereen roept wel maar je komt allemaal wel is een keer op een locatie waar het ook niet ideaal is! dan los je dat ook netjes op omdat je de klant tevreden wilt houden...
                        Ja netjes en BIJNA altijd symetrisch !!!

                        Gewoon tafeltje meer naar links, rechts schuifen en hopa ! past NU ook, dus dan ook.

                        Alleen sta je wel stereo, en heb je betere spreiding...

                        En tja, als je GEEN statieven hebt/had is dit een oplossing maar had het toch anders gedaan.

                        En NEE is niet om je/jullie af te zeiken maar goedbedoeld advies, en dan inderdaad liever sub- case- top

                        Had je ook die a4tjes met reklame erop kunnen plakken en dus je reklame MEER naar de voorgrond gebracht.
                        your light !

                        Comment

                        • Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

                          Om een lang verhaal kort te maken , er was geen plaats voor , direct langs de cases stonden zetels... dus meer opschuiven was geen optie , verder hing er onder de prijslijsten een A4tje van ons...
                          En ook nog boven de urinoirs... Reclame genoeg met andere worden.

                          Vorig jaar is het ook zo geweest als nu , lichtjes anders , maar toen had ik zeer positieve commentaar gehad, nu ook, voor de klant zelf maakt het niet zo denderend veel uit!
                          Knallen maar

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            Pas nog een ton gehad ,

                            Overzicht (ps, het zwart doek is naderhand vastgeplakt met tape en de doek wat afgewerkt ! ^^ )




                            Lasershowtje


                            Basisverlichting even aangezet !
                            Knallen maar

                            Comment

                            • ethen
                              • May 2010
                              • 92

                              echt super mooi

                              ik vind het ook super mooi op de manier hoe jij die paren heb hangen.
                              vind ik echt een origineel iets. een keer wat anders.

                              Comment

                              • vdlaanlichtengeluid
                                • Jun 2010
                                • 640

                                ziet er netjes uit... je bent heerlijk op weg zo...

                                alleen waar ik me dood aan erger is toch echt die laptop...

                                Comment

                                Working...