Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

    dat was toch al een maand geleden zo? xD

    10-11-11, 23:54 #406 Copains Deluxe

    GeregistreerdDec 2009Locatie2Berichten268



    MEGA UPDATE ! !

    2 Scans erbij gekomen !
    "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

    Comment

    • Copains Deluxe
      • Dec 2009
      • 293

      Nope , toen hadden we deze 'set' nog niet in ons lijstje zitten , toen had ik alleen de 4 scans voorzien voor de grotere shows !
      Knallen maar

      Comment

      • Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

        Eergisteren weer een tof feestje gehad !

        Speakers waren voorzien door de klant , dap K 115 was dat, + er was een tafel extra gekomen voor nog een andere DJ , daar had ik me niet op voorzien en die had dus geen afrokdoek =)

        Knallen maar

        Comment

        • Timothy
          • Aug 2005
          • 175

          En waar ben je dan uiteindelijk met de 4-bar gebleven? (In het filmpje wil je ze ophangen, en dan toch maar niet...)

          Comment

          • Copains Deluxe
            • Dec 2009
            • 293

            Als je heel goed kijkt , zie je af en toe een reflectie van de filters van de parren, ze hingen dus wel degenlijk op , juist in dit filmpje stonden ze niet aan, als ik de tijd vind vandaag post ik nog wat foto's !
            Knallen maar

            Comment

            • Copains Deluxe
              • Dec 2009
              • 293

              Beloofde Foto's

              Knallen maar

              Comment

              • showband
                • May 2001
                • 4524

                misschien even mierenNeuken.

                Ik zou op zoek gaan naar een LEE filter in dezelfde kleuren als de scanners. Of juist complementaire kleuren.
                Kost geen reet en maakt het net af.

                Ik VIND (dus geen "het is zo" maar vind ) die twee kleuren groen bij elkaar op de foto heel lelijk. Maar die oranjetint staat er weer heel leuk bij.
                In de PAR set heb ik trouwens geheel geen groen. Omdat de mensen er ziek uitzien met groen. De groen uit de projectors is voldoende bij een fijne paars oid uit je PAR.

                verders wel een koele drivein, dus bovenstaande is echt alleen detailgepiemel en misschien niet eens terecht.
                lekker belangrijk!

                Comment

                • Copains Deluxe
                  • Dec 2009
                  • 293

                  Geweldig ,

                  Ik begrijp je reactie, vandaar dat ik sinds gisterenavond 10 verschillende nieuwe lee filters heb gekocht! , dus nu heb ik 20 velletjes en 10 kleuren Die beter bij de scans passen ! ^^
                  Knallen maar

                  Comment

                  • Copains Deluxe
                    • Dec 2009
                    • 293

                    Dit is toch even een dubbelpost waard, sinds begin deze week staan de subs (sub 15 D dB Technologies) te koop, dit omdat ik besloten heb om over te stappen op jawel , DVA S10 van dB Technologies. Zodra de sus verkocht zijn , haal ik dan ook 1 S10 , de 2de zal dan wel enkele maanden later volgen.

                    Waarom de S10, vind hem zeer goed van geluid + degelijke constructie, en een van de belangrijkste dingen is dat ik hem dicht bij mijn thuis kan bijhuren voor een schappelijk prijsje.
                    Knallen maar

                    Comment

                    • djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

                      Goed bezig? Zit er een plan achter? Wil je later überhaupt wel verder met db? Wil je niet met een professioneel merk verder? (even voor alle duidelijkheid: ik zie db tech niet als professioneel merk, meer als ergens tussen A en B in, onder A reken ik Meyer, L'Acoustics, Martin, EAW, Clair, QSC, F1, Dynacord, EV, RCF en concullega's).

                      Of leef je per dag, vindt je deze subs nu mooi, dus koop je ze nu als vervanging voor de huidige subs, gewoon omdat je ze nu mooier vindt? Heb je überhaupt wel naar iets anders geluisterd?

                      Ze zullen ongetwijfeld een upgrade zijn vergeleken met wat je nu hebt, maar wat ik bedoel met bovenstaande: heb je er echt over nagedacht?


                      Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                      Comment

                      • drummerke
                        • Oct 2006
                        • 432

                        hoo hooo, DB technologies is zeker wel een degelijk merk...de tijd dat A en B merken zo duidelijk afgelijnd zijn is lang voorbij. Dure goeie merken hebben soms ook instapmodellen die. DB technologies is het kleine zusje van RCF, waarbij ik niet ontken dat ze hier wat meer research doen... testen etc, maar daarom niet slechter. vb DVX 12 is echt wel een knaller van een speaker. En de S10 sub is zeker mooie speaker.. alleen vind ik zelf de sub15D gewoon praktischer...meer mobiel (33kg).

                        Comment

                        • pjadskop productions
                          • Nov 2008
                          • 128

                          @ djspeakertje
                          ik denk ook dat de stap van db subjes (zeker als je ze per 1 aankoopt, en de ander uitstelt tot er budget is) naar vb d&b subjes, redelijk ongezien is voor een verhuurbedrijf op deze schaal.
                          De merken die je opnoemt zijn dan wel a-merken, voor deze toepassingen schieten ze hun doel voorbij.
                          een db subje zal hier zeker voldoen voor weer enkele jaren
                          Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            Ik reken me ook niet echt tot de professionelen , het is ook mijn bedoeling niet om ook later een echt bedrijf uit de grond te stampen , het is eigenlijk redelijk uit de hand gelopen hobby als je het zo wilt noemen.

                            Heb al andere merken bekeken , zit ook nog te kijken naar RCF , maar d&B audio technik etc , valt gewoon buiten mijn budget , het moet ook nog rendabel blijven zoals pjadskop al zei !
                            Knallen maar

                            Comment

                            • djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

                              Ik geef jullie allemaal groot gelijk, het was voornamelijk bedoelt als vraag of ie er wel echt goed over heeft nagedacht. Iedereen heeft wel eens een impulskoop, maar een beetje toekomstplanning kan nooit kwaad.


                              Daan
                              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                              Comment

                              • Copains Deluxe
                                • Dec 2009
                                • 293

                                De aankoop van de DVA's zal op de wachtlijst blijven te staan , tot dat de sub 15 d's verkocht zijn.
                                Knallen maar

                                Comment

                                Working...