Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

    Originally posted by Didier
    Hoe bevallen de dB SUB15d's? Ik was hier altijd zeer tevreden over, maar ben uiteindelijk overgestapt naar de dB DVA S09 subs, die bevallen nog beter!
    Die subs zijn eingenlijk perfect voor ons ! Als we nieuwe tops van dB gaan halen zullen er ongetwijfeld later nog zeker 2 SUB15d's bijkomen!
    Ze zijn super vind ik !

    En ik kan het me voorstellen dat die DVA's je nog beter bevallen
    Voor ons liggen ze net buiten het budget.
    Maar aan onze subs hebben we momenteel nog genoeg
    Knallen maar

    Comment

    • Copains Deluxe
      • Dec 2009
      • 293

      Dit weekend hebben we een communiefeest van licht & geluid voorzien !
      Geluid
      - 1x Een geluidsset van 2200 watt (2x Sub 15 D dB Technologies, 2 x NSX top)
      - 2x Mcd 200 JB systems cd speler
      - 1x Synq xtrm-1 Platenspeler
      - 1x JB systems Beat 4

      Licht
      - 1x 3 meter truss met 2 wind-up statieven
      - 2x I color (voor het nodige basislicht)
      - 1x groene Stealth Laser.
      - 2x smartbeam
      - 1x Par 38 (voor het uitlichten van de DJ)
      - 1x Stormbird
      - 1x Antari rookmachine

      De opbouw (Maurier)


      Nogmaals de opbouw(Stef & Maurier)


      De opstelling

      Het uitzicht op de zaal!


      Maurier aan de discobar !


      En jawel, live zangtalent !
      Last edited by Copains Deluxe; 17-05-10, 21:19.
      Knallen maar

      Comment

      • Back on Track
        • Jun 2009
        • 227

        Disco diner???
        BACK ON TRACK DJ

        Comment

        • Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

          De mensen dansen na het eten Tijdens het eten rustig sfeerlicht en passend geluid !
          Knallen maar

          Comment

          • djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

            Hmmm, niet echt handig hé? Eerst je (?dure?) DJ setje parkeren, en dan nog vanalles in je truss gaan hangen...

            Normaalgesproken bouw je eerst je truss, hang je alles erin en zet je het vast en maak je safety's vast, vervolgens parkeer je je geluid, zodat dat niet in de weg staat voor het licht. (op de foto's sta je over de tafel heengebogen om er bij te kunnen, dat is natuurlijk niet zo handig...)


            Verder wel grappig om te zien, alleen ben ik nog steeds geen fan van dat "geluidsset van 2200 Watt"... Ik zie liever gewoon wat je aan gear hebt, dan je wattage. Veel watts is leuk voor mensen die denken dat het harder gaat als je 2500W hebt in plaats van 2000W...



            Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

            Comment

            • Copains Deluxe
              • Dec 2009
              • 293

              Allz dan als jij dat vind :P ! Voor ons is het makelijk zo hoe we opbouwen ! ^^
              En over de tafel heen gebogen sta ik toch niet hoor, tegen de tafel is iets heel anders dan echt erover hangen !

              Verder als je het topic doorleest zie je wel wat die geluiddset inhoud ^^
              Db Techonologies , en nsx toppen.
              Knallen maar

              Comment

              • Beckers Entertainment
                • Dec 2008
                • 650

                Rook in de truss? Boven de mixer?
                Wat nou als er onverbrande rookvloeistof uit je rookmachine druppelt, bovenop je mixer?
                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

                Comment

                • dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

                  Ik zou sowieso geen rookmachintje in je truss hangen. Wil je het plafond vullen met een beetje rook? Meestal hoor je een rookmachine van onder te laten puffen. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten. En rook is natuurlijk altijd fijn als je aan het eten bent Ik neem aan dat je dat niet gedaan hebt he?
                  [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                  [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

                  Comment

                  • djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

                    Originally posted by Copains Deluxe
                    Allz dan als jij dat vind :P ! Voor ons is het makelijk zo hoe we opbouwen ! ^^
                    En over de tafel heen gebogen sta ik toch niet hoor, tegen de tafel is iets heel anders dan echt erover hangen !

                    Verder als je het topic doorleest zie je wel wat die geluiddset inhoud ^^
                    Db Techonologies , en nsx toppen.

                    Hoezo is het zo dan makkelijk voor jullie? En wat die geluidsset inhoud, dat weet ik wel, maar mensen die hier voor het eerst kijken willen dat ook graag snel zien. Als je toch niet gaat updaten, kan je toch gewoon steeds kopieren, dan maakt het aantal tekens ook niet meer uit enz. enz. Gewoon doen, maakt het een stuk leuker om te lezen ook.



                    Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                    Comment

                    • djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

                      Originally posted by dj-wojcik
                      Ik zou sowieso geen rookmachintje in je truss hangen. Wil je het plafond vullen met een beetje rook? Meestal hoor je een rookmachine van onder te laten puffen. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten. En rook is natuurlijk altijd fijn als je aan het eten bent Ik neem aan dat je dat niet gedaan hebt he?

                      Nouja, als je zo'n ijsgekoelde (oid?) bak hebt gaat het vanuit je truss naar de grond toe Dit lijkt me dan wel eens een vet effect om te zien vanuit een trussje... (als je die rookcontainer erin krijgt, want van doos is hier geen sprake meer)



                      Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                      Comment

                      • mhsounds
                        • Sep 2009
                        • 933

                        Originally posted by djspeakertje
                        als je die rookcontainer erin krijgt
                        mwah lukt me wel
                        Freelance Light and Video |
                        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

                        Comment

                        • Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

                          Originally posted by Beckers Entertainment
                          Rook in de truss? Boven de mixer?
                          Wat nou als er onverbrande rookvloeistof uit je rookmachine druppelt, bovenop je mixer?
                          Ik heb nog nooit last gehad van druppelende vloeistof en sterker nog zo dom ben ik niet dat de output vn de rookmachine recht boven de mixer staat he .
                          Hij staat voor de mixer dus de mixer staat achter de rookmachine, toch grappig dat iedereen hier het idee niet zo goedkeurd maar de gasten en de maitre ,... Het net wel leuk vinden om de rook eens van boven af te laten komen !
                          Knallen maar

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            Originally posted by djspeakertje
                            Hoezo is het zo dan makkelijk voor jullie? En wat die geluidsset inhoud, dat weet ik wel, maar mensen die hier voor het eerst kijken willen dat ook graag snel zien. Als je toch niet gaat updaten, kan je toch gewoon steeds kopieren, dan maakt het aantal tekens ook niet meer uit enz. enz. Gewoon doen, maakt het een stuk leuker om te lezen ook.



                            Daan
                            Ik zal erop letten Daan !
                            Ik denk dat de posts die ik plaats al mooi getypt zijn ect.
                            Op dat van de geluiddset na dan. (Ondertussen aangepast)
                            Knallen maar

                            Comment

                            • laserguy
                              • Jun 2003
                              • 2755

                              zo dom ben ik niet dat de output vn de rookmachine recht boven de mixer staat he
                              Je zult maar meemaken dat er dan wat kleine hete vloeistofdruppeltjes op je publiek spuiten... Rookmachines aan de brug: ok, maar VER van het publiek en anders gewoon op de grond. Gevaar moet je niet gaan zoeken.
                              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                              Comment

                              • Copains Deluxe
                                • Dec 2009
                                • 293

                                Originally posted by laserguy
                                Je zult maar meemaken dat er dan wat kleine hete vloeistofdruppeltjes op je publiek spuiten... Rookmachines aan de brug: ok, maar VER van het publiek en anders gewoon op de grond. Gevaar moet je niet gaan zoeken.
                                Jongens denken jullie nu echt dat ik zo dom ben ?
                                Ik heb het rookmachine'tje al een 3 tal jaren en heb er nog nooit last van gehad?
                                En trouwens het publiek staat niet tegen de lichtbrug ofzo he, staat er makelijk 2 meter van af, want de speakers staan ook voor de brug ^^.

                                Toch al bedankt voor de comments ^^ !
                                Knallen maar

                                Comment

                                Working...