Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

    We dachten net het patch paneel van voor te steken, omdat het handiger is zo moet daarom de achterkant niet open, en als we de kist openen langs achter kunnen we direct aan de versterker !

    Iedereen al bedankt voor de comments ^^ !
    Knallen maar

    Comment

    • Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

      Originally posted by Copains Deluxe
      We dachten net het patch paneel van voor te steken, omdat het handiger is zo moet daarom de achterkant niet open, en als we de kist openen langs achter kunnen we direct aan de versterker !
      Ik ben nu mijn binnenrackjes aan het bouwen, daar maak ik twee patchpanelen: één aan de voorkant voor het dagelijks huis-tuin-en-keuken prikwerk (bv. als ik een rackje 2-weg of front/delay in wil zetten), en aan de achterkant worden alle aansluitingen van de versterkers en processor rechtstreeks naar buiten gevoerd.

      Het grote voordeel is dat je bijna nooit meer met een schroevendraaier aan je kistjes hoeft te komen, als je bijvoorbeeld rackjes aan elkaar wil patchen, of de processor buitenspel wil zetten om het rackje als 4-kanaals monitorset te gebruiken.
      First make it work, then make it look pretty!

      Comment

      • Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

        Hmm ja zo kan ik je wel begrijpen Stoney, voor ons is het net ideaal om zo in te pluggen langs voor, en de achterkant blijft gesloten dan.

        Zo werkt het toch voor ons !
        Knallen maar

        Comment

        • Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

          Goedemorgen iedereen , goed nieuws de wielen zijn onder de flight-case gemonteerd , gisteren een scoutsfuif hebben de speakers goed hun werk gedaan ! En vanavond veel foto's van de sweet Sixteen , tot morgen met meer foto's !
          Knallen maar

          Comment

          • Copains Deluxe
            • Dec 2009
            • 293

            Jaja dit weekend was weer zwaar feest !

            Ik hoor de mensen al aankomen, wat doet dat reclame postertje onder je speaker?
            Wel de meisjes die jarig waren hebben alles opgehangen van die dingen dus vandaar !

            De opstelling



            Wat echt beter moet is volgende keer eens nakijken en verbeteren wat je mede dj heeft verwezenlijkt met de kabels ! Jammer eigenlijk als ik het nu zo zie !

            Tentje buiten !
            Knallen maar

            Comment

            • Dimi
              • Oct 2002
              • 91

              ik vind het een beetje een vreemde opstelling. Kon je de apparatuur niet wat meer uit de hoek plaatsen en dan je lampen er boven en de speakers er naast?

              Comment

              • Copains Deluxe
                • Dec 2009
                • 293

                Neen wegens ruimtegebrek en voor de veiligheid was het niet mogelijk, we hebben het wel overwogen maar toch bleek deze opstelling beter ! ^^
                Knallen maar

                Comment

                • Copains Deluxe
                  • Dec 2009
                  • 293

                  Hallo iedereen afgelopen weekend weer eens een feest gehad!
                  Equipmentlijst!
                  Geluid
                  - 1x Een geluidsset van 2200 watt
                  - 2x Mcd 200 JB systems cd speler
                  - 1x Synq xtrm-1 Platenspeler
                  - 1x Beat 4 Mixer
                  Licht
                  - 1x 4,5 meter truss met 2 wind-up statieven
                  - 2x I color (voor het nodige basislicht)
                  - 1x stroboscoop 1500 watt ( voorzien van een groene filter op aanvraag van de klant)
                  - 1x groene Stealth Laser.
                  - 2x smartbeam
                  - 2x Par 38 (voor het uitlichten van de DJ)
                  - 1x Stormbird

                  We beginnen natuurlijk met het inladen van de wagen !


                  De opstelling


                  Copains Deluxe ! (de hoedjes waren op ons hoofd voor de foto :P )


                  Later zal ik ook nog eens een filmpje online zetten !
                  EDIT:
                  YouTube - Ton , 18 B-DAY (Niels Croux) by Copains Deluxe
                  Last edited by Copains Deluxe; 11-05-10, 18:24. Reason: Filmpje bijvoegen + equipmentlijst aanvullen
                  Knallen maar

                  Comment

                  • djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

                    Wattage zegt niets, we zien liever gewoon welke kastjes het zijn.

                    Best netjes, ookal is je lichtbrug misschien een ietwat rommelig. Verder lijken de subs een beetje overkill in vergelijking met die kleine topjes, dus misschien een idee om 2 leuke dBTech toppen erbij te kopen en die kleintjes als monitoren te gebruiken/ te verpatsen op MP?

                    En ik geloof niet dat je zonder mengtafel draait.



                    Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                    Comment

                    • Beckers Entertainment
                      • Dec 2008
                      • 650

                      Wellicht ook iets doen aan je afrokking.
                      Vuilniszakmateriaal met een A4tje met de naam erop is natuurlijk niet bepaald ideaal.
                      Als je dus voor een afrokdoek gaat zou ik er direct een logo in laten verwerken.
                      Wellicht kun je dat zo doen dat de achterkant volledig zwart is en niet het logo doorschijnt. Dan kun je eventueel de doek gebruiken als je bijv. ingehuurd word door een ander bedrijf.
                      Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

                      Comment

                      • dj-wojcik
                        • Jul 2008
                        • 911

                        respect voor je review van de Sub 15 D. Moet je wel een beetje lef bij hebben.
                        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

                        Comment

                        • Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

                          Originally posted by djspeakertje
                          Wattage zegt niets, we zien liever gewoon welke kastjes het zijn.

                          Best netjes, ookal is je lichtbrug misschien een ietwat rommelig. Verder lijken de subs een beetje overkill in vergelijking met die kleine topjes, dus misschien een idee om 2 leuke dBTech toppen erbij te kopen en die kleintjes als monitoren te gebruiken/ te verpatsen op MP?

                          En ik geloof niet dat je zonder mengtafel draait.

                          Daan
                          Equipmentlijst heb ik voor je aangevuld !
                          En de topjes zijn van NSX , heb ze al heel lang , wordt ook tijd dat die vervangen worden !
                          Zijn 250 watt RMS per stuk en SPL van 103 decibel.
                          Knallen maar

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            Originally posted by dj-wojcik
                            respect voor je review van de Sub 15 D. Moet je wel een beetje lef bij hebben.
                            Dankje ! ^^
                            Hoe bedoel je ?
                            Last edited by Copains Deluxe; 11-05-10, 18:49.
                            Knallen maar

                            Comment

                            • Copains Deluxe
                              • Dec 2009
                              • 293

                              Originally posted by Beckers Entertainment
                              Wellicht ook iets doen aan je afrokking.
                              Vuilniszakmateriaal met een A4tje met de naam erop is natuurlijk niet bepaald ideaal.
                              Als je dus voor een afrokdoek gaat zou ik er direct een logo in laten verwerken.
                              Wellicht kun je dat zo doen dat de achterkant volledig zwart is en niet het logo doorschijnt. Dan kun je eventueel de doek gebruiken als je bijv. ingehuurd word door een ander bedrijf.
                              De afrokdoek gaat ook komen , dat had ik je trouwens toch al gezegd !
                              We gaan later een soort spandoek laten maken met ons logo erop dus dan zullen we dan wel zien !
                              Knallen maar

                              Comment

                              • Didier
                                • Aug 2002
                                • 323

                                Hoe bevallen de dB SUB15d's? Ik was hier altijd zeer tevreden over, maar ben uiteindelijk overgestapt naar de dB DVA S09 subs, die bevallen nog beter!
                                Zuid-Limburg

                                Comment

                                Working...