20-02-2010 Verjaardagsfeestje 50 Jarige

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Greendiek
    • Jan 2010
    • 32

20-02-2010 Verjaardagsfeestje 50 Jarige

Afgelopen weekend was het weer zover. Ik mocht weer op pad. Ditmaal voor een verjaardag. Het feestje was in het clubgebouw van de plaatselijke muziek vereniging en er waren +/- 70 mensen. Het thema was 70's, 80's en Nederlandstalig. Ik heb hier even wat foto's van gemaakt. Graag ontvang ik commentaar hier op.

Apparatuur lijstje:

Geluid:
    2x Phonic Sem712
    1x DAP Palladium 900
    1x JB Systems Beat 4 Mk2
    1x US Blaster 7328
    1x Behringer Equalizer FBQ1502
    1x Vaag setje computerspeakers als "monitoring"
    1x Laptop

Licht:
    4x Par 56 Short Polished
    1x Showtec Multidim MKII
    1x Showtec Lite-4
    1x Showtec Truss Systeem
    2x Par 36 Pinspot Black
    2x Moonflower
    1x Rookmachinec (Aztari of zo iets, ik weet niet precies...)

Persoonlijke wensen:
    Minimaal 1 Sub per kant, Liefst geheel nieuwe (Goede) geluids set.
    Nog minimaal 4 Par 56 Spots
    Goed Meubel
    Flightcases

Meer foto's op: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
    Last edited by Greendiek; 22-02-10, 12:58.
  • rick1993
    • Nov 2007
    • 209

Verbeterpuntjes:
    -Zwart theaterdoek en strak ophangen.
    -Zoals je zelf al aangaf 8 par 56, misschien kun je 2 T-barren op je lichtbrug zetten zodat je zoiets krijgt.

(dat zijn net de dingen die het afmaken)

-Evt. 1 center effectje of 2 scans...

Voor de rest netjes
    licht dat licht mij wel

Comment

• levie
      • Jan 2010
      • 23

en natuurlijk movingheads er bij
      GLP Ypoc basic(4x)

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Afgaande van je foto's?

1. Kijk eens of je zwarte doek kunt regelen. Hoeft niet direct theaterdoek te zijn. Maar alles is beter dan het paarse. En hang het dan ook strak

2. Kijk eens of je een nieuw meubel in elkaar flanzen, en dan niet dat opzichtige zilver.

3. Kijk eens voor een flightcase, want een losse amp en EQ is natuurlijk niks he. Dan heb je er ook niet lang plezier van Ook eventueel voor je lightpaneeltje

4. Beetje nutteloze "monitor" speakers. Al mag je het eigenlijk de naam monitor geven.

En natuurlijk uitbreidingen van eventueel wat extra licht is altijd wel leuk om te zien. En als je de foto's gebruikt die in het foto album staat, gebruik dan niet die waaraan wij kunnen zien dat je LM rookt. Ik zeg niet dat jij rookt, maar wel dat het niet echt goed staat bij toekomstige klanten.

in een woord: Je moet ergens beginnen, en dit is toch wel een start!
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Greendiek
          • Jan 2010
          • 32

Originally posted by dj-wojcik
          Afgaande van je foto's?

1. Kijk eens of je zwarte doek kunt regelen. Hoeft niet direct theaterdoek te zijn. Maar alles is beter dan het paarse. En hang het dan ook strak

2. Kijk eens of je een nieuw meubel in elkaar flanzen, en dan niet dat opzichtige zilver.

3. Kijk eens voor een flightcase, want een losse amp en EQ is natuurlijk niks he. Dan heb je er ook niet lang plezier van Ook eventueel voor je lightpaneeltje

4. Beetje nutteloze "monitor" speakers. Al mag je het eigenlijk de naam monitor geven.

En natuurlijk uitbreidingen van eventueel wat extra licht is altijd wel leuk om te zien. En als je de foto's gebruikt die in het foto album staat, gebruik dan niet die waaraan wij kunnen zien dat je LM rookt. Ik zeg niet dat jij rookt, maar wel dat het niet echt goed staat bij toekomstige klanten.

in een woord: Je moet ergens beginnen, en dit is toch wel een start!
          Het paarse doek was een probeerseltje. Normaal hangt er helemaal geen doek. Helaas bleek dat het doek te klein was aan de zijkanten waardoor ik het heb moeten vastzetten met marktklemmen aan het gordijn. Het was niet het effect wat ik hoopte te bereiken, maar ik wou me hiermee proberen te onderscheiden van het standaard zwarte doek

Ook een nieuw meubel staat op de planning. De bouwtekeningen zijn al klaar, maar ik moet even wachten tot mijn vader (timmerman) wat hout over heeft wat hij gratis mee mag nemen van zijn werk

Flightcases hoop ik aanstaande zaterdag te kunnen scoren op de PA beurs, evenals nog 4 extra par 56 spots.

En ik weet het...het zijn nutteloze monitoren, maar toch was ik ontzettend blij dat ik ze had ik werd op den duur gek van het geluid dat alleen van achter kwam.

Al met al weet ik dat ik nog een lange weg te gaan heb, maar uiteindelijk komt het hopelijk wel goed.

Groetjes,

Greendiek

Ps. ik rook inderdaad L&M maar ik had er niet bij stil gestaan tijdens het maken van de foto. Maar iedereen bedankt in ieder geval voor de feedback tot zo ver

Comment

• dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

Ook een nieuw meubel staat op de planning. De bouwtekeningen zijn al klaar, maar ik moet even wachten tot mijn vader (timmerman) wat hout over heeft wat hij gratis mee mag nemen van zijn werk
            Komt me heel bekend voor :P

Flightcases hoop ik aanstaande zaterdag te kunnen scoren op de PA beurs, evenals nog 4 extra par 56 spots.
            Moet je vooral doen. Er zijn altijd wel een paar leuke cases je vinden. Meestal niet al te duur. Al verwacht ik zowieso geen hoge bedragen bij een case van 4HE

En ik weet het...het zijn nutteloze monitoren, maar toch was ik ontzettend blij dat ik ze had ik werd op den duur gek van het geluid dat alleen van achter kwam.
            Wen er maar alvast aan, want we zijn nog geen tiesto en hebben meestal geen plaats om wat extra monitoren kwijt te kunnen.
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Greendiek
              • Jan 2010
              • 32

Originally posted by dj-wojcik
              Wen er maar alvast aan, want we zijn nog geen tiesto en hebben meestal geen plaats om wat extra monitoren kwijt te kunnen.
              Daarom vond ik dit wel een leuke tijdelijke oplossing. Ze nemen niet veel ruimte in beslag, en doen toch hun werk

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

Originally posted by Greendiek
                Daarom vond ik dit wel een leuke tijdelijke oplossing. Ze nemen niet veel ruimte in beslag, en doen toch hun werk
                Geloof me. Als ik bij jou in de zaal zou staan zou ik toch wat anders gaan denken over jou. Het ziet er gewoon wat knullig uit

Comment

• daveyb
                  • Aug 2009
                  • 150

Misschien heb je nog wat aan de volgende puntjes:
                  - Meubel iets wat kleur geven of zwart/wit. Dit ziet er namelijk een beetje raar uit naar mijn mening.
                  - Inderdaad een zwart doek achter hangen.
                  - Misschien een ander geluidssetje?

Verder veel succes gewenst,
                  Davey.
                  We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• Copains Deluxe
                    • Dec 2009
                    • 293

Zoals je al zei, geluidsetup vernieuwen !
                    En die doek leuk geprobeert maar het is een kwestie van smaak, het zou maar eens moeten gebeuren dat jij met je paarse doek aankomt terwijl de opdrachtgever het helemaal geen mooie kleur vind !

Verder beter 2 statiefjes met elk 4 parren !
                    En CASES , steek echt je versterker in een case , zo gaat hij veel langer mee , en het komt professioneler over !
                    Knallen maar

Comment

Working...