Mijn drive-inn/setup

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jip
    • Aug 2008
    • 11

Mijn drive-inn/setup

Hallo,
    Ik zou graag willen weten wat jullie van mijn Drive-in show/setup vinden. Dit is hoe het er nu uitziet

Geluid:
    2x Wharfedale pro evp-x15p
    (2x Wharfedale pro EVP-X15PB moet nog komen)
    1x JB Systems talent mixer
    1x Gemini CDX-2400
    3x Microfoon
    (1x 2 kanaals draadlozemicrofoon moet nog komen)
    1x koptelefoon
    1x Hercules MK1
    1x Virtual DJ

licht:
    1x Eurolite t-4 met par56 long
    1x Eurolite t-4 met par 36 pinspot
    1x (1000/2000 watt dmx stroboscoop moet nog komen)
    2x American Dj DJ Scan 250 EX
    1x HQ Power Moonflower
    1x HQ Power Moonroller
    (2x American DJ Mega led Bar moet nog komen)
    1x 10 kanaals switch paneel
    1x Scanmaster 3
    1x USB-DMX Interface met freestyler ( wordt Martin LJ )
    1x American DJ dura truss system
    (1x wind-up statief moet nog komen)
    (2x American Dj X-MOVE Led moet nog komen)
    (1x DMX multi color Laser moet nog komen)

overige:
    1x zelfbouw DJ meubel
    1x rookmachine
    2x windup statief voor de speakers
    1x L-Rack Pro 19''
    En veel losse flightcases/tassen en kabels
    Backup geluidsset:
    2x 8 inch HQ-Power speakers + amp.

Ik hoor graag van jullie wat je er van vind. Ik spaar er al jaren voor en dit is mijn echte eerste complete set ik ben nu 15 en wil er nog véél meer bij kopen aan licht-geluid apparatuur.
    Maar dit is mijn basisset tot nu toe.

Foto's

• djtdestech
    • Mar 2010
    • 10

Hoe bevallen de american dj dj scan 250 ex?? Heb je ze aangesloten op freestyler of op de scanmaster 3?

Verder ziet het er wel netjes uit, misschien nog een grotere foto van de voorkant waar het niet donker is
    Zonder goed licht, is het net donker

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Ik zie een eng dun lichtbrugje eng ver doorbuigen....
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Draai het T-4 balkje om, zodat je de stekkers en ctrl panel niet ziet zitten.
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

Wat ik me wel afvraag waarom zit je lichtafel onder je mixer, dat lijkt mij toch helemaal niet fijn werken.

mvg Mark
          Freelance Light and Video |
          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• jip
            • Aug 2008
            • 11

De scans bevallen mij erg goed.
            Ik heb ze meestal als ik alleen met mijn scans werk op de scanmaster aangesloten maar bij grotere lichtshows draai ik met freestyler een hele dmx lijn en gebruik ik de scanmaster enkel als backup.

De trussbrug is super stevig en is nog nooit door gebogen, Hij is wel wat dun maar zeker niet eng of gevaarlijk

De scanmaster zat een aantal keer onder de mixer in de flightcase omdat ik toen nog geen cdspeler had en ik kon mijn scanmaster precies daar in kwijt maar die heb ik daar nu weer uitgebouwd.

De T4 is normaal ook omgedraaid maar deze foto's heb ik op mijn kamer genomen en dan bouw ik het ook niet zo supernetjes op.

Comment

• MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

Originally posted by jip
              De trussbrug is super stevig en is nog nooit door gebogen, Hij is wel wat dun maar zeker niet eng of gevaarlijk
              Ok, 't is jouw feestje, zou wel safety's gebruiken bij al je lampen....

Comment

• jip
                • Aug 2008
                • 11

Originally posted by MusicXtra
                Ok, 't is jouw feestje, zou wel safety's gebruiken bij al je lampen....
                Ik heb voor mijn scans altijd safety's maar voor mijn T4 nog niet maar die komen er nog.

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

Originally posted by jip
                  Originally posted by jip
                  Ik heb voor mijn scans altijd safety's maar voor mijn T4 nog niet maar die komen er nog.
                  Aan je smilie gebruik en manier van reactie's te merken hebben we hier te maken met een eigenwijze tiener die het niet zo nauw neemt met de zwaartekracht. We zien duidelijk op de foto dat die truss doorbuigt onder de last.

Maar er is hier al genoeg over geschreven op dit forum waar je zelf kan nalezen welke risico's jij hiermee neemt, ik zeg net als MusicXtra veel succes en bidden dat het niet naar beneden komt!

Comment

• jip
                    • Aug 2008
                    • 11

Originally posted by vasco
                    Aan je smilie gebruik en manier van reactie's te merken hebben we hier te maken met een eigenwijze tiener die het niet zo nauw neemt met de zwaartekracht. We zien duidelijk op de foto dat die truss doorbuigt onder de last.

Maar er is hier al genoeg over geschreven op dit forum waar je zelf kan nalezen welke risico's jij hiermee neemt, ik zeg net als MusicXtra veel succes en bidden dat het niet naar beneden komt!
                    Ik heb mijn lichtbrug nu al 1 jaar.
                    Hij is super stevig en buigt niet door dat lijkt enkel op de foto.
                    Mijn brug is zelfs TUV gekeurd ( ik heb niet de orginele american dj duratruss ) en hij mag tot 150 kilo dus lijkt mij niet dat ik met een T4tje en 2 scans aan de 150 kilo zit en dat hij dan doorbuigt.
                    Het lijkt enkel dat die doorbuigt omdat ik deze foto op mijn kamer heb gemaakt en onder een hoek dus dan krijg je blijkbaar dit effect.
                    Ik ben zeker niet bang dat die naar beneden komt want ik heb er nooit meer dan 45 kilo aan hangen en dan zit ik ruim onder het max gewicht.
                    Ik let zelf zeer goed op het maximale gewicht wat een statief of brug mag hebben en ik loop al zo min mogelijk risico maar zeker niet met mijn lichtbrug want ik sta er zelf altijd onder en ik hoef niet die hele truss op mijn setup en boven op mij zelf.

Comment

• Davearts
                      • Oct 2010
                      • 1

Die American DJ Scan 250 EX Bewegen die niet te houterig??? ik wilde die ook 2 aanschaffen maar ik dacht dat die te houterig beweegde dus heb ik der maar even mee gewacht! Doen ze het verders ook goed?? Problemen ontdekt?? En even een tip voor je volgende lichtsetje.. Misschien par 56 proberen.. die zijn wat kleiner qua oppervlak.. En die truss:O ik weet idd niet of die het nog wel heeeeel lang zou houden

Hoor het graag
                      Last edited by Davearts; 30-10-10, 23:40. Reason: Vergeten iets erbij te zetten;)

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by jip
                        Mijn brug is zelfs TUV gekeurd ( ik heb niet de orginele american dj duratruss ) en hij mag tot 150 kilo dus lijkt mij niet dat ik met een T4tje en 2 scans aan de 150 kilo zit en dat hij dan doorbuigt.
                        Hang er maar eens een gewicht aan van 150 kg, geloof er geen reet van dat hij dat houdt.

Comment

• hardstyle
                          • Jan 2010
                          • 427

Hoort er niet zoiets op te zitten wat zich een veiligheidsmarge noemt? (van 1,5 ofzo?)

Comment

• Tom06
                            • Aug 2009
                            • 161

Originally posted by Davearts
                            Die American DJ Scan 250 EX Bewegen die niet te houterig???
                            Hallo,

Ik heb die scans ook en ze bewegen soms wat houterig als je ze stand alone laat draaien of langzaam laat bewegen.

Maar ik als je een leuke show programeerd die redelijk snel gaat dan is het prima te doen!

En zeker voor het geld zal ik het niet laten.

Groetjeees
                            Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• SoundT
                              • Apr 2010
                              • 25

Originally posted by jip
                              Ik heb mijn lichtbrug nu al 1 jaar.
                              Hij is super stevig en buigt niet door dat lijkt enkel op de foto.
                              Het lijkt enkel dat die doorbuigt omdat ik deze foto op mijn kamer heb gemaakt en onder een hoek dus dan krijg je blijkbaar dit effect.
                              Ik ben zeker niet bang dat die naar beneden komt want ik heb er nooit meer dan 45 kilo aan hangen en dan zit ik ruim onder het max gewicht.
                              Ik let zelf zeer goed op het maximale gewicht wat een statief of brug mag hebben en ik loop al zo min mogelijk risico maar zeker niet met mijn lichtbrug want ik sta er zelf altijd onder en ik hoef niet die hele truss op mijn setup en boven op mij zelf.
                              Doe je zelf een plezier(en anderen ook) en koop gewoon 2 statiefen met een t-bar, hang aan 1 t-bar je 2 scannertjes, en zet op de ander je t-4 balk.. dan heb je teminste wat meer veiligheid, en ziet er misschien zelfs nog wel wat netter uit dan een mini trussje..

En het is sowieso veiliger!!
                              Pioneer, UDG, Case Logic, Sony.

Comment

Working...