Mijn eigen setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

Originally posted by Tom06
    Waarom zo'n hoog amprack? Want je hebt nu nog maar 1 verterker.
    Hoi Tom,
    dat heb ik expres gedaan met het oog op de toekomst, anders moet ik dan nog eens een nieuw rack gaan kopen, wat ik niet zo zag zitten. Vandaar
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Wederom: erg netjes, ga zo door!

Meer kan ik er ook echt niet over zeggen... alle punten die mij opvielen zijn goed toegelicht, beter kan het niet.

Mvg,

Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Beckers Entertainment
        • Dec 2008
        • 650

Lege gat in je mixerrack zou je eventueel kunnen opvullen met een 19" stekkerdoos? Heb ik zelf ook en moet zeggen dat het toch behoorlijk handig is!

Klikkerdeklik
        Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• Tom06
          • Aug 2009
          • 161

Originally posted by Mark Vriens
          Hoi Tom,
          dat heb ik expres gedaan met het oog op de toekomst, anders moet ik dan nog eens een nieuw rack gaan kopen, wat ik niet zo zag zitten. Vandaar
          Oke, dat is inderdaad wel handig. Je zou er nu dan ook nog een lade in kunnen doen.
          Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• Mark Vriens
            • Oct 2009
            • 139

Originally posted by Beckers Entertainment
            Lege gat in je mixerrack zou je eventueel kunnen opvullen met een 19" stekkerdoos? Heb ik zelf ook en moet zeggen dat het toch behoorlijk handig is!

Klikkerdeklik
            Zoals je misschien kan zien heb ik een grijze powercon met daaraan een stekkerblok. Op deze manier heb ik dus geen 19'' stekkerblok nodig. Overigens is zo'n ding wel heeel handig!

Edit: Inderdaad, jullie konden dat ook niet zien... Maar het zit er wel
            Last edited by Mark Vriens; 04-07-10, 20:17. Reason: Verkeerd gezien :)

Comment

• Beckers Entertainment
              • Dec 2008
              • 650

Vandaar ook de (not-done) witte kabel ?
              Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• stamgast
                • Feb 2010
                • 253

Mooi rek, als ik een rek verbouw doe ik de patch tegenwoordig aan de achterkant. Kun je niet tegen aan trappen en oogt beter. De meeste kabels komen toch vanaf de achterkant en met een stukje flanel ziet niemand er iets van.

Comment

• Mark Vriens
                  • Oct 2009
                  • 139

Originally posted by Beckers Entertainment
                  Vandaar ook de (not-done) witte kabel ?
                  Inderdaad... Jammer van dat witte stekkerblok, maarja, niemand die het ziet, en waarom zou ik dan een nieuw ding kopen als we er nog 10 thuis hebben liggen

Comment

• Mark Vriens
                    • Oct 2009
                    • 139

Originally posted by stamgast
                    Mooi rek, als ik een rek verbouw doe ik de patch tegenwoordig aan de achterkant. Kun je niet tegen aan trappen en oogt beter. De meeste kabels komen toch vanaf de achterkant en met een stukje flanel ziet niemand er iets van.
                    Ik vind de achterkant niet handig. Tevens maakt het bij mij niet uit of de kabels van de voor of achterkant komen, want ik zet hem vaak (wanneer het kan) achter me. Als hij toch naast me moet staan, leg ik er wel een doekje voor ofzo, maar dat heb ik nog niet meegemaakt.

Comment

• Mark Vriens
                      • Oct 2009
                      • 139

Hallo mensen,

Mijn speakers zijn vroegtijdig binnengekomen! Donderdag had ik ze al ipv 6 augustus. Effe snel aangesloten en ik stond versteld van het geluid dat eruit kwam! Ik heb ook even foto's gemaakt. Sorry voor het lelijke opzetten. Ik heb gewoon geen ruimte meer daar dus dat wordt op een feestje eens een mooie foto maken. Moet nog even kijken wanneer dat is. Hier iniedergeval een tweetal foto's:

En nee, de speakers konden niet hoger , want dat zat ik in het plafond... Ook is de afwerking bagger, maarja, het is alleen even voor mezelf... Het versterkerkistje staat trouwens achter de bank en speaker, links van de foto!

Laat maar horen!

Groeten!

Comment

• 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

Ik heb gewoon geen ruimte meer daar dus dat wordt op een feestje eens een mooie foto maken. Moet nog even kijken wanneer dat is.
                        Heb je nou zo weinig klusjes of ben je dit topic gewoon vergeten?

Mvg,

Teun
                        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

Hallo allemaal.
                          Er is weer een update

Hierboven zit een aansluitpaneel. Jullie zouden denken, waarom alleen speakon? Omdat het nu zondag is en de winkels gesloten zijn. Morgen ga ik 1x powercon blauw en 2 keer XLR female chassis en 2x XLR Male connector kopen, om die er vervolgens even in te fixen. Moet wel lukken dacht ik zo

Nou, dat was het weer.
                          Groeten, Mark
                          Ik zou er "met het oog op de toekomst" meteen een witte powercon uit en 2* XLR male chassis bij in maken (parallel aan de XLR ingangen), dan heb je niet alleen alles netjes vol (geen gaten in je plaatje), maar kan je ook makkelijk doorlussen naar opnameapparatuur of andere (amp-) racks.

Fotootje van mijn "amprackje": Daan Jonkers Profiel - hyves.nl

Als je even verder kijkt zie je overigens dat die lelijke oude koffer is vervangen door een mooie Soundcraft tafel en dat er nog meer nieuw speelgoed bij is gekomen.

Daan
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• djtom
                            • Jan 2009
                            • 142

hey.
                            1 foto op pagina 1 doet het niet en 2 foto op pagina 2 doen het niet,
                            zouw je die mischien op nieuw kunnen plaatsen.
                            En waarom rode speaker kabels.
                            vind het niet echt uit zien.
                            gr.tom

Comment

• Mark Vriens
                              • Oct 2009
                              • 139

Originally posted by 4AC
                              Heb je nou zo weinig klusjes of ben je dit topic gewoon vergeten?

Mvg,

Teun
                              Nee hoor, ik ben 'm nog niet vergeten
                              Ik heb op het moment eigenlijk geen klusjes... Ben ook nog niet zo bekend hier in de buurt... Ik moet eens gaan adverteren en een site etc. gaan maken zodat het er allemaal wat beter uit ziet. Vanaf eind november wel weer een aantal klusjes in een sporthal, vaak hele weekenden, zal dan nog wel een een aantal fototjes maken.

Comment

• Mark Vriens
                                • Oct 2009
                                • 139

Originally posted by djspeakertje
                                Ik zou er "met het oog op de toekomst" meteen een witte powercon uit en 2* XLR male chassis bij in maken (parallel aan de XLR ingangen), dan heb je niet alleen alles netjes vol (geen gaten in je plaatje), maar kan je ook makkelijk doorlussen naar opnameapparatuur of andere (amp-) racks.

Daan
                                Waarschijnlijk ga ik dat nog doen, maar op het moment zie ik daar de noodzaak nog niet van in... Later kan dat altijd nog, gebruik vaak toch alleen de eigen set, of een aantal basjes erbij.

Groeten

Comment

Working...