Mijn eigen setje
Collapse
X
-
-
Lege gat in je mixerrack zou je eventueel kunnen opvullen met een 19" stekkerdoos? Heb ik zelf ook en moet zeggen dat het toch behoorlijk handig is!
KlikkerdeklikWat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!Comment
-
Lege gat in je mixerrack zou je eventueel kunnen opvullen met een 19" stekkerdoos? Heb ik zelf ook en moet zeggen dat het toch behoorlijk handig is!
Klikkerdeklik
Edit: Inderdaad, jullie konden dat ook niet zien... Maar het zit er welCDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
Vandaar ook de (not-done) witte kabel ?Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
Comment
-
Ik vind de achterkant niet handig. Tevens maakt het bij mij niet uit of de kabels van de voor of achterkant komen, want ik zet hem vaak (wanneer het kan) achter me. Als hij toch naast me moet staan, leg ik er wel een doekje voor ofzo, maar dat heb ik nog niet meegemaakt.CDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
Hallo mensen,
Mijn speakers zijn vroegtijdig binnengekomen! Donderdag had ik ze al ipv 6 augustus. Effe snel aangesloten en ik stond versteld van het geluid dat eruit kwam! Ik heb ook even foto's gemaakt. Sorry voor het lelijke opzetten. Ik heb gewoon geen ruimte meer daar dus dat wordt op een feestje eens een mooie foto maken. Moet nog even kijken wanneer dat is. Hier iniedergeval een tweetal foto's:
En nee, de speakers konden niet hoger , want dat zat ik in het plafond... Ook is de afwerking bagger, maarja, het is alleen even voor mezelf... Het versterkerkistje staat trouwens achter de bank en speaker, links van de foto!
Laat maar horen!
Groeten!CDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazenComment
-
Hallo allemaal.
Er is weer een update
Hierboven zit een aansluitpaneel. Jullie zouden denken, waarom alleen speakon? Omdat het nu zondag is en de winkels gesloten zijn. Morgen ga ik 1x powercon blauw en 2 keer XLR female chassis en 2x XLR Male connector kopen, om die er vervolgens even in te fixen. Moet wel lukken dacht ik zo
Nou, dat was het weer.
Groeten, Mark
Fotootje van mijn "amprackje": Daan Jonkers Profiel - hyves.nl
Als je even verder kijkt zie je overigens dat die lelijke oude koffer is vervangen door een mooie Soundcraft tafel en dat er nog meer nieuw speelgoed bij is gekomen.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Ik heb op het moment eigenlijk geen klusjes... Ben ook nog niet zo bekend hier in de buurt... Ik moet eens gaan adverteren en een site etc. gaan maken zodat het er allemaal wat beter uit ziet. Vanaf eind november wel weer een aantal klusjes in een sporthal, vaak hele weekenden, zal dan nog wel een een aantal fototjes maken.CDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
-
Ik zou er "met het oog op de toekomst" meteen een witte powercon uit en 2* XLR male chassis bij in maken (parallel aan de XLR ingangen), dan heb je niet alleen alles netjes vol (geen gaten in je plaatje), maar kan je ook makkelijk doorlussen naar opnameapparatuur of andere (amp-) racks.
Daan
GroetenCDJ 2000's zijn in tha pocket!Comment
Comment