Dus... Ik geef hier wel af en toe commentaar... maar lijkt me dat je dan zelf ook weleens wat foto's mag/moet plaatsen.
Bij deze dus enkele foto's van paar feestjes afgelopen 2 weken.
Aanhanger voor onze nieuwe opslag en kantoorruimte
Kelder van 'ons kantoor', achterste ruimte stond disco (eigenlijk te grote set voor locatie...) Beide ruimtes voorzien van kleurtjes dmv CLS Dennis Led wash toestanden.
Dixo, nu ook (niet te zien) van Chamsys pc wing.
Andere locatie, feestje met band erbij (broer van gastvrouw), leuke luistermuziek, wij waren voor het feest.
Stonden voor ons, maar waren na 2e set verdwenen en toen bleef er leuk dansvloertje over.
X-act op voorgrond is ook van ons... achter staat 2e. Zetten we tegenwoordig in op de wat kleinere feesten met een SP15 erbij, was achteraf ook beter voor kasteel 1.
Zelfde verhaal, nu tijdens feestje ipv opbouwen.
Ander kasteel, brakke foto, licht wilde niet...
Stukkie truss derin gehangen, 50cm spiegelbal en 2 colorchangers.
Helaas geen gebruik mogen maken van rook en bubbels.
(bubbel+laser waren verzoek bruidspaar... zonder rook de laser maar afgeraden.)
Lekker romantisch
En wat licht op dipskobal... linker lampje is heel eind op... color's ook nog nooit gebruikt, dus was even pielen aan begin avond mbt dmx adressen en autofunctie.
Shoot me/us, op/aanmerkingen?
Bij deze dus enkele foto's van paar feestjes afgelopen 2 weken.
Aanhanger voor onze nieuwe opslag en kantoorruimte
Kelder van 'ons kantoor', achterste ruimte stond disco (eigenlijk te grote set voor locatie...) Beide ruimtes voorzien van kleurtjes dmv CLS Dennis Led wash toestanden.
Dixo, nu ook (niet te zien) van Chamsys pc wing.
Andere locatie, feestje met band erbij (broer van gastvrouw), leuke luistermuziek, wij waren voor het feest.
Stonden voor ons, maar waren na 2e set verdwenen en toen bleef er leuk dansvloertje over.
X-act op voorgrond is ook van ons... achter staat 2e. Zetten we tegenwoordig in op de wat kleinere feesten met een SP15 erbij, was achteraf ook beter voor kasteel 1.
Zelfde verhaal, nu tijdens feestje ipv opbouwen.
Ander kasteel, brakke foto, licht wilde niet...
Stukkie truss derin gehangen, 50cm spiegelbal en 2 colorchangers.
Helaas geen gebruik mogen maken van rook en bubbels.
(bubbel+laser waren verzoek bruidspaar... zonder rook de laser maar afgeraden.)
Lekker romantisch
En wat licht op dipskobal... linker lampje is heel eind op... color's ook nog nooit gebruikt, dus was even pielen aan begin avond mbt dmx adressen en autofunctie.
Shoot me/us, op/aanmerkingen?
Comment