Vitality in 2010

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

www.soundprojects.com GT set, staat onder uh... ouwe meuk
    En uh, die lampen achter de ballonnen, is een KLS-1001 balkje van Eurolite... dat is... LED
    Vitality Show

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Past dat allemaal in die bakfiets links op de foto Roel?
      ...geintje, mooie set zo!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

De helft, andere helft zat in bakfiets rechts... daarom moeten we ook altijd met 2en op pad!
        Vitality Show

Comment

• Didier
          • Aug 2002
          • 323

Originally posted by Roeltej
          www.soundprojects.com GT set, staat onder uh... ouwe meuk
          En uh, die lampen achter de ballonnen, is een KLS-1001 balkje van Eurolite... dat is... LED
          Ik hoor veel mensen zeggen dat de KLS-1001 te fel is. Hoe ervaar jij dat? Waarom heb je gekozen voor de KLS-1001 ipv KLS-801?
          Zuid-Limburg

Comment

• vdlaanlichtengeluid
            • Jun 2010
            • 640

Mooi meubel! Geeft je show gelijk meer status!
            Ook kwa licht kan het soms inderdaad best eens zijn, less is more...

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

Show in 2013 is weer anders... die paarse GT set is eruit na jaren plezier van gehad te hebben... is nu SP3 voor in de plaats gekomen. Zodra ik nette foto's heb zal ik ze posten.

Over de KLS (lekker laat..) dingen geven idd veel (soms teveel) licht. Je kan ze dimmen, al worden kleurovergangen dan minder mooi. Ondertussen ook al 2 paneeltjes gehad waarbij er een kleur lag tegen te werken, bij een bleef de helft van de blauwe leds altijd branden, bij een ander doet de groene totaal niks meer.

Nog even mee blijven sjouwen, als we weer (veel) geld over hebben maar goed LEDspul kopen.
              Vitality Show

Comment

• Didier
                • Aug 2002
                • 323

Beter laat dan niet! ;-) €600 voor een led-balk vind ik toch wel redelijk aan de prijs, daar zou ik dergelijke issues niet mee verwachten. Bedankt voor de waarschuwing!
                Zuid-Limburg

Comment

• Roeltej
                  • May 2001
                  • 761

Tja, balk met 4x 12 tri-led led paneeltjes, aansturing en een tas om de boel te vervoeren. Er zijn losse led paneeltjes die even veel kosten... en dan heb je er 4 van nodig.

Je merkt aan de bouwkwaliteit wel dat het wat goedkoper is. Dat uitvallen had ik ook niet direct verwacht, eerste keer was het direct gefixed, kreeg nieuw paneeltje, nu nog even uitzoeken wat er nu aan de hand is, gaan er over het algemeen toch netjes mee om. Hoop niet dat er zoals nu om de 10 shows wat mee is.
                  Vitality Show

Comment

• Bazeman
                    • Apr 2004
                    • 112

Beetje aan de late kant maar kwam dit topic net pas tegen. Leuk om foto's tegen te komen van PA systeempjes waar ik zelf aan gewerkt heb.... Ook leuk om te lezen dat jullie er (nog steeds) erg tevreden over zijn. Het GT systeem is immers al in 1986 op de markt gebracht! Bij deze nog veel succes gewenst en ik hoop dat je nog vele jaren met plezier met onze spullen werkt. Bij vragen/service kun je altijd een belletje geven. Zelfs de oudste systemen kunnen we meestal zonder problemen service 'n en/of updates zijn ook vaak mogelijk.

Comment

• Roeltej
                      • May 2001
                      • 761

De GT is ondertussen ook alweer even de deur uit... Paarse SP15 ook, is een zwarte geworden, nog steeds op zoek naar een 2e.

Verder ook nog 4x 'The Wedge' in gebruik, over oud gesproken... die we graag nog eens willen vervangen door bv x-acten.

Showtje nu:

Vitality Show

Comment

• ajdeboer
                        • Feb 2009
                        • 198

Dikke, vet lekkere SP3, jonguh!
                        Dat zal vast voldoen!

Strakke show, hoewel je licht op beide foto's iets minder is door de losse statieven.
                        Maar dat zal ook komen door ruimtegebrek.

Comment

• Roeltej
                          • May 2001
                          • 761

En trussgebrek ;p
                          Vitality Show

Comment

• ajdeboer
                            • Feb 2009
                            • 198

Originally posted by Roeltej
                            En trussgebrek ;p
                            Dat is relatief eenvoudig op te lossen! :P

Zonder gekheid, geen plannen om trussjes te gaan tikken op lokatie?

Comment

• Roeltej
                              • May 2001
                              • 761

Moet wel keer truss komen, laatst aantal scans verdubbeld, en die kunnen we nu niet alle 8 netjes inzetten zonder... balkjes waar ze op fotos aan hangen zijn wel volledig bekabeld, power en xlr in, combi eraan knopen... zo klaar
                              Vitality Show

Comment

Working...