Dan zal ik om de trend verder te zetten ook maar iets posten
geluid:
synq PE-1500
synq 2k2
JB VX-400
behringer dcx-2496 (enkel vr crossover en limiter)
2x nexo system integrated controller
ingebouwd in een zelfgemaakte rack met achteraan 1 powercon, 2 4p speakon, 2 xlr
2x nexo SI 1200 (4 bassen en 4 toppen)
2x JBL disco 100 (RCF) => zijn trouwens te koop, interesse?
2x Boost 215 pro toppen
(de JBL en Boost zijn mijn oude sets, gebruik nu nexo en de oude toppen enkel als monitors of op plaatsen zonder toezicht, als ze dan stukken maken: geen erg )
4x jb tsx 12, oude reeks met 3 tweeters, zelf aangepast met condensators en filters
Rodec bx-9
HQ promix 1200
citronic CD6 ultima dubbele speler => ook te koop
2x denon DNS3500
JB-usb converter
draaitafels (merk niet waard om te vernoemen, gebruik ze nooit)
dubbel draadloos systeem met handhelds
4 polige speakerkabels, 2 polige kabels,..., de hele reutemeteut
2x IMG 4kanaals dimblok
2x botex T4 dimbar
16x Par 56
2x Showtech Phantom HTI-150
4x JB spinhead HTI-150
Ledpars
Ledtubes
luster met 4 kanalen (stuur ik met een dimblok voor looplicht effecten tussen lusters en in de lampen van de luster zelf)
laserworld CS400RGY => valt tegen, al 2 keer stuk in 1/2 jaar, groen gaat altijd stuk na een tijd, 2de keer in garantie, iemand een idee? de diode is al eens vervangen, ik denk slecht contact
antari Z-1020
HQ VDPC145 sturing: idem showmaster, ... 192 kanalen, joystick
botex scenesetter 48
IMG USB-510 (software)
Daslight DVC2 512
Arkaos 3.6 dmx
heb mijn dmx-kabels nog niet geteld, toch een heel deel: 1, 3, 5, 10 en 20 m
2x32A rubber krachtkabel 50m
1x verdeelkist 32A=> 6*16 ampére (zelf gemaakt, maar gekeurd en dus volgens de regels van de kunst gedaan, zonder echte opleiding )
een deel verloopstukjes, vooral huisstekker naar industriële stekker (kracht)
verloopstukken industriële stekker naar huis (monofase).
Dit is nu mijn set, maar ben de laatste tijd overgeschakeld naar degelijkere merken (nexo, arkaos, daslight, binnenkort crown macrotech)
Trussen en liften huur ik altijd bij, huurprijs te laag voor aan te kopen.
Ook wordt de pioneer cdj-2000 verwacht komend jaar evenals een camionette, aangezien ik kleine sets nu met een opel corsa en remorque vervoer en grotere sets met vrachtwagen.
En ik ga ook led-scherm kopen, heb een budget van 7500 euro, iemand een voorstel want ik weet niet welk?
zo, dit is het ongeveer, ik doe ook grotere fuiven, maar huur materiaal bij dan. Ben nu pakweg een kleine 2 jaar bezig (echt bezig, had daarvoor ook materiaal, maar het enige dat daarvan overblijft is 2 jb tsx en de hq vdpc145). Probeer het op 1 set per weekend te houden, anders gaan mijn studies er onder lijden. (maar dit lukt dikwijls niet)
ik moet nog eens kijken voor foto's met het materiaal duidelijk op.
Ik heb ook een site (allez ja, een kameraad heeft mijn site):
pjadskop.tk
let me know what you think
Hier zijn wel dingen als movingheads bijgehuurd: 10 ypoc 250
geluid:
synq PE-1500
synq 2k2
JB VX-400
behringer dcx-2496 (enkel vr crossover en limiter)
2x nexo system integrated controller
ingebouwd in een zelfgemaakte rack met achteraan 1 powercon, 2 4p speakon, 2 xlr
2x nexo SI 1200 (4 bassen en 4 toppen)
2x JBL disco 100 (RCF) => zijn trouwens te koop, interesse?
2x Boost 215 pro toppen
(de JBL en Boost zijn mijn oude sets, gebruik nu nexo en de oude toppen enkel als monitors of op plaatsen zonder toezicht, als ze dan stukken maken: geen erg )
4x jb tsx 12, oude reeks met 3 tweeters, zelf aangepast met condensators en filters
Rodec bx-9
HQ promix 1200
citronic CD6 ultima dubbele speler => ook te koop
2x denon DNS3500
JB-usb converter
draaitafels (merk niet waard om te vernoemen, gebruik ze nooit)
dubbel draadloos systeem met handhelds
4 polige speakerkabels, 2 polige kabels,..., de hele reutemeteut
2x IMG 4kanaals dimblok
2x botex T4 dimbar
16x Par 56
2x Showtech Phantom HTI-150
4x JB spinhead HTI-150
Ledpars
Ledtubes
luster met 4 kanalen (stuur ik met een dimblok voor looplicht effecten tussen lusters en in de lampen van de luster zelf)
laserworld CS400RGY => valt tegen, al 2 keer stuk in 1/2 jaar, groen gaat altijd stuk na een tijd, 2de keer in garantie, iemand een idee? de diode is al eens vervangen, ik denk slecht contact
antari Z-1020
HQ VDPC145 sturing: idem showmaster, ... 192 kanalen, joystick
botex scenesetter 48
IMG USB-510 (software)
Daslight DVC2 512
Arkaos 3.6 dmx
heb mijn dmx-kabels nog niet geteld, toch een heel deel: 1, 3, 5, 10 en 20 m
2x32A rubber krachtkabel 50m
1x verdeelkist 32A=> 6*16 ampére (zelf gemaakt, maar gekeurd en dus volgens de regels van de kunst gedaan, zonder echte opleiding )
een deel verloopstukjes, vooral huisstekker naar industriële stekker (kracht)
verloopstukken industriële stekker naar huis (monofase).
Dit is nu mijn set, maar ben de laatste tijd overgeschakeld naar degelijkere merken (nexo, arkaos, daslight, binnenkort crown macrotech)
Trussen en liften huur ik altijd bij, huurprijs te laag voor aan te kopen.
Ook wordt de pioneer cdj-2000 verwacht komend jaar evenals een camionette, aangezien ik kleine sets nu met een opel corsa en remorque vervoer en grotere sets met vrachtwagen.
En ik ga ook led-scherm kopen, heb een budget van 7500 euro, iemand een voorstel want ik weet niet welk?
zo, dit is het ongeveer, ik doe ook grotere fuiven, maar huur materiaal bij dan. Ben nu pakweg een kleine 2 jaar bezig (echt bezig, had daarvoor ook materiaal, maar het enige dat daarvan overblijft is 2 jb tsx en de hq vdpc145). Probeer het op 1 set per weekend te houden, anders gaan mijn studies er onder lijden. (maar dit lukt dikwijls niet)
ik moet nog eens kijken voor foto's met het materiaal duidelijk op.
Ik heb ook een site (allez ja, een kameraad heeft mijn site):
pjadskop.tk
let me know what you think
Hier zijn wel dingen als movingheads bijgehuurd: 10 ypoc 250
Comment