mijn setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • coolecarlo
    • Aug 2010
    • 2

mijn setje

Ik ben echt een heel heel heel beginnende dj en ik heb dus een seje gekocht

hier wat foto's

Een fame 10kanaals mengpaneeltje
    2x fame 150 watt 8ohm boxen
    een fame versterker
    fame mic
    computer met virtual dj
    en een cd speler

Ik wil gewoon een bietje draaien voor mezelf en voor familie feestje.

Is dit daar een beetje goed voor??

Gr. Carlo
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by coolecarlo
    Ik wil gewoon een bietje draaien voor mezelf en voor familie feestje.

Is dit daar een beetje goed voor??

Waarom is iedere drive-in anders kwa:[LIST][*]opstelling[*]apparatuur[*]keuze van merken[/LIST]

Dat komt omdat dit word gebonden is aan een budget. Met dit budget kunnen ze gaan kijken. Dus wat willen ze. Wat willen ze bereiken. En waar spendeer ik het meeste van mijn budget aan.

Als jij vind dat je met jou budget een mooi setje hebt. Waarmee je, zoals je zelf zegt, voor familie en je zelf kunt draaien. En dat gaat zoals jij dat wilt. Dan is dit uitstekend. Iedereen moet beginnen. Jij ook, en dat hoeft niet meteen een vermogen te kosten. Maak plezier en draai vooral zoals jij dat wilt, en het liefst thuis
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• 4uss
      • Aug 2005
      • 578

Leuk setje
      Met 2x150 watt moet je ruim voldoende kabaal kunnen produceren voor kleine feestjes.

Let er alleen wel op dat je stekkers met randaarde (in dat witte blokje de rechter stekker dus) eigenlijk wel ook met randaarde moet aansluiten.

Comment

• coolecarlo
        • Aug 2010
        • 2

update

ik heb nun een dj meubel gemaakt en een led par+controller gekocht dus kijk maar. En ja ik weet het is niet zo goede kwaliteit geluidsapperatuur.

Speaker statieven zijn trouwens besteld.

Comment

• Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

Een goede tip is een beetje kijken naar wat je eerst nodig hebt , het is volgens mij niet echt zinvol om 1 led par te kopen, koop dan een setje , dan is er nog een grote kans dat het goedkoper is dan alles appart aan te kopen !

Maar wat bedoel ik nu met wat heb je eerst nodig...
          Je hebt tot nu toe gewoon simpel lijkt mij eerder een hifi setje , misschien die eerst vervangen en dan eens gaan kijken naar licht? Want met een led par heb je niet direct een licht show, maar met een setje speakers kan je wel al een hele show maken,
          Een feest gaat zonder licht , maar niet zonder goede sound !

Ben benieuwd naar het vervolg
          Knallen maar

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Je bent goed op weg!
            Lekker tijd&geld in blijven steken, veel lezen, veel vragen, en dan kom je er wel!

Mvg,

Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...