DJ Sandman's Drive-in Show

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djsandman
    • Aug 2010
    • 74

Sorry wist niet dat je zo bijgelovig was.
    Overdrijven is natuurlijk ook een vak.

Verdere reacties van jou op dit topic mogen van mij uitblijven, voegen toch niks toe.
    Succes en een fijne avond verder

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Ik wist niet dat sommige mensen zo koppig konden zijn en zó dom tegelijk dat ze niet beseffen welke gevaren zo een zeil inhoudt. Wind is NOOIT te voorspellen. Het is niet de eerste keer dat er in de zomer kraampjes weggeblazen worden door 1 plotse en onverwachte windstoot. En met een zeiltje van 2 op 2 kun je al op het strand serieus gaan zeilen zonder dat het hoeft te stormen!

En wat ************** betreft: hij drukt het misschien soms wat cru uit maar hij beseft WEL wat voor een gevaren hier aan verbonden zijn en welke verantwoordelijkheden dit met zich meebrengt. Je zou blij moeten zijn met het GRATIS advies van deskundigen als Mac.

Dus wat ga je doen? Je publiek de volgende keer weer in gevaar brengen? Al is gezien de plek waar je staat (naast een hoog gebouw) de kans groter dat de wind onder je zeil komt en de boel optilt, waardoor de achterste truss naar voor valt. Op jou en je apparatuur dus. En eerlijk maar cru gezegd: misschien moet dit maar eens gebeuren want ik vrees dat je anders nooit zult leren...

Ook van mij zal een verdere reactie op dit topic uitblijven want je zult toch vinden dat dit niks toevoegt. Ik heb dan in ieder geval ook wel tenminste geprobeerd om jouw publiek tegen jouw gevaarlijk bouwsel te beschermen...
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dj-inkognito
        • Jun 2011
        • 416

en hier sluit ik me 100% bij aan.
        "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

Originally posted by djsandman
          Sorry wist niet dat je zo bijgelovig was.
          Overdrijven is natuurlijk ook een vak.

Verdere reacties van jou op dit topic mogen van mij uitblijven, voegen toch niks toe.
          Succes en een fijne avond verder
          zou haast denken dat jij echt vanaf je zolderkamertje begonnen bent en nog nooit een "echte" klus gedaan hebt.
          jij blijft vreselijk eigenwijs reageren tegen mensen die al jaren in dit vak zitten.
          niet heel erg slim van je, dit zijn de mensen die jou helpen om het te verbeteren maar ben toch bang dat jij op deze manier altijd tot teun de beun blijft behoren.

de reacties van mac voegen meer waarde toe dan jij kunt inschatten maar ik begin ook langzaam het idee te krijgen dat je hooguit een jaar of 16/17 bent?

Comment

Working...