Ik lees al jaren mee op dit forum, heb echter nooit een gebruikersaccount aangemaakt, meer vond het nu wel tijd om iets te laten zien.
Tadaa... De Timedrive-Drive-In Show.
Een paar foto's:
Wat extra informatie:
Ik heb altijd een frisse interesse gehad in licht en geluid. Altijd een beetje aangerommeld met cd-spelertjes en mengpaneeltjes.
Ik heb 4 jaar lang het geluid geschoven voor een 70-koppig popkoor. Dit hield op een gegeven moment op door een verschil van inzicht, maar ik had wel geinvesteerd in apparatuur.
Ik had er wel zin in om gewoon verder te gaan als drive-in. Ik heb in dik een jaar tijd heel veel geld uitgegeven om het bovenstaande te krijgen. Inmiddels zijn we gemiddeld 2 tot 3 keer per maand op pad om mensen een leuke tijd te bezorgen...gaat dus wel lekker!!
Een greep uit ons arsenaal:
Op maat gemaakte meubels (Klik voor een kijkje achter de meubels)
Pioneer / Numark DJ Set
4 stuks 18" subes (IVEN) met RCF L18G401
2 stuks RCF ART 312 Passief
2 stuks Jobst LMT-212 (Dubbel 12 / 1")
ADJ V serie versterking (V3001, V4001, V6001) met Driverack processing
Daslight
4 stuks Exciter
2 Showtec Phantom Spot (250MSD)
8 meter Global Truss
ADJ Windups
Backdrops
Stairville Ledparren (10mm versie)
Standaard Par balkjes
Martin EFX-500
Geni 1800D Strobe
HQ Power rookmasjientjes (Cheap but good)
Onze doelgroep zijn naast de standaard feestjes ook vooral bruiloften. Veel details zijn niet te zien op de foto's maar vraag maar raak, of brand maar los!
John
Tadaa... De Timedrive-Drive-In Show.
Een paar foto's:
Wat extra informatie:
Ik heb altijd een frisse interesse gehad in licht en geluid. Altijd een beetje aangerommeld met cd-spelertjes en mengpaneeltjes.
Ik heb 4 jaar lang het geluid geschoven voor een 70-koppig popkoor. Dit hield op een gegeven moment op door een verschil van inzicht, maar ik had wel geinvesteerd in apparatuur.
Ik had er wel zin in om gewoon verder te gaan als drive-in. Ik heb in dik een jaar tijd heel veel geld uitgegeven om het bovenstaande te krijgen. Inmiddels zijn we gemiddeld 2 tot 3 keer per maand op pad om mensen een leuke tijd te bezorgen...gaat dus wel lekker!!
Een greep uit ons arsenaal:
Op maat gemaakte meubels (Klik voor een kijkje achter de meubels)
Pioneer / Numark DJ Set
4 stuks 18" subes (IVEN) met RCF L18G401
2 stuks RCF ART 312 Passief
2 stuks Jobst LMT-212 (Dubbel 12 / 1")
ADJ V serie versterking (V3001, V4001, V6001) met Driverack processing
Daslight
4 stuks Exciter
2 Showtec Phantom Spot (250MSD)
8 meter Global Truss
ADJ Windups
Backdrops
Stairville Ledparren (10mm versie)
Standaard Par balkjes
Martin EFX-500
Geni 1800D Strobe
HQ Power rookmasjientjes (Cheap but good)
Onze doelgroep zijn naast de standaard feestjes ook vooral bruiloften. Veel details zijn niet te zien op de foto's maar vraag maar raak, of brand maar los!
John
Comment