Timedrive Drive-In Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

Eindelijk weer een keertje de hele set mee kunnen nemen.
    Ziet er weer netjes uit hoor.

Had je met 4 toppen geen overkill of valt dat mee omdat je dubbel 15" gebruikt?

Technici zijn altijd moeilijk he, maar toch leuk om te horen dat het dan allemaal niet tegenvalt.
    Is natuurlijk wel een soort van leuk voor jezelf en hij heeft er ook weer een ervaring bij.

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Ziet er erg goed uit, wat me opvalt is dat die subs lekker compact zijn en erg netjes afgewerkt, ik ken Eric Audio verder niet maar mijn interesse is gewekt.

Comment

• timedriver
        • Sep 2010
        • 144

Sub stond een beetje teruggedraaid, was anders voor deze zaal nogal overkill. Het dubbele topje per kant zorgde voor een wat rustiger totaalbeeld, de set stond op zijn slofjes te spelen.
        I am a Timedriver!

Comment

• timedriver
          • Sep 2010
          • 144

Onze kleinste bruiloftshow heeft een revisie ondergaan:

In plaats van 3 stokjes, nu truss met wat extra reclame. []
          I am a Timedriver!

Comment

• 4YOU
            • Aug 2011
            • 16

Zeer strak zekrr met die truss met spandoekje(zeiltje)

“Without music, life would be a mistake.”
            ― Friedrich Nietzsche

Comment

• timedriver
              • Sep 2010
              • 144

Trussje vol:

- 8 ledpar 56
              - Volkslaser 600mW RGB
              - 2 Active Sunstrip
              - 4 Showtec Phantom 250
              - Geni FL1800D

Verder alles standaard...
              I am a Timedriver!

Comment

• Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

Heel strak! In plaats van een hele batterij fixtures in je truss, gewoon 4 meter meenemen (okee dan, en twee paaltjes van 50cm) en daar je hele show in kunnen hangen met nog genoeg ruimte over. Ziet er top uit!

Ik vind zelf als het om fixtures in een truss gaat dat 'less is more' al gauw op gaat, een truss die helemaal is volgepakt leidt alleen maar af en het publiek weet niet waar ie moet kijken omdat het allemaal rommelig is en soms zelfs in allerlei verschillende richtingen heen en weer wappert en knippert.

Laser aangestuurd via ILDA (Pangolin Quickshow met FB3?) of via DMX? Met een ILDA-sturing kun je al helemaal mooie dingen uit zo'n apparaat krijgen.
                First make it work, then make it look pretty!

Comment

• dj-inkognito
                  • Jun 2011
                  • 416

ik verbaas me elke keer weer als ik je foto's zie met de verschillende plaatsingen van je ledparren, ziet er rete strak uit!
                  "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• timedriver
                    • Sep 2010
                    • 144

@ Stoney3000: Nee, laser hangt op dit moment aan de DMX. ILDA is een mogelijkheid, alleen zou het betekenen, dat we weer een extra pc moeten gaan meeslepen. (+ dat pakketje + sturing kost ook gauw weer 400 tot 500 euro...)
                    I am a Timedriver!

Comment

• timedriver
                      • Sep 2010
                      • 144

In het kader van "humor moet er ook zijn": een trekorgel van de rommelmarkt en antivries in de aderen:

I am a Timedriver!

Comment

• DiscoTTP
                        • Aug 2011
                        • 29

Hoe doe je dat met die groepjes van 2 parren steeds? Speciale T2 ofzoiets, want het ziet er wel leuker uit dan de standaard T4.

Comment

• timedriver
                          • Sep 2010
                          • 144

Dat is een product uit de Timedrive Steelworks!

Ik ga je niet helemaal voorkauwen hoe we het gemaakt hebben, als je dit topic doorspit kom je het zelfs al tegen... In het kort 2 parretjes op een balkje...
                          I am a Timedriver!

Comment

• dj-inkognito
                            • Jun 2011
                            • 416

Originally posted by timedriver
                            Dat is een product uit de Timedrive Steelworks!

Ik ga je niet helemaal voorkauwen hoe we het gemaakt hebben, als je dit topic doorspit kom je het zelfs al tegen... In het kort 2 parretjes op een balkje...
                            OKE TOP! ook ik word nu nieuwsgierig, ik kan me genoeg manieren bedenken om 2 parren op 1 statiefje te maken. no problem, 35mm kokerprofiel ook no problem.
                            afdekdopjes is ook geen probleem,

blijft er bij mij toch 1 ding over waar ik heeeel nieuwsgierig naar ben: HOE HANG JE ZE OP? heb je er een draaibare koppeling opzitten of iets.
                            anderzins zou ik me alleen in kunnen beelden dat de boel met tyraps vastgeknupt zou zitten om ze uberhaupt in zoon houden aan je truss te krijgen, en dat lijkt me nu ook weer niet bij zoon strakke show?:P

Rick

Comment

• timedriver
                              • Sep 2010
                              • 144

Als je nog even doordenkt, kom je waarschijnlijk zelf wel tot de oplossing...

Ingredienten zijn in ieder geval een triggerclamp, nylon ringen en een M10 bout met zelfopsluitende moer...
                              I am a Timedriver!

Comment

• dj-inkognito
                                • Jun 2011
                                • 416

Originally posted by timedriver
                                Als je nog even doordenkt, kom je waarschijnlijk zelf wel tot de oplossing...

Ingredienten zijn in ieder geval een triggerclamp, nylon ringen en een M10 bout met zelfopsluitende moer...
                                ook zo ver was ik al gekomen, maar nog steeds geen logishe oplossing om ze zo op een VEILIGE manier te laten hangen, ik kan ze wel in een triggerclamp hangen, maar dan hangen ze recht in mijn ogen?

zoals ik het hieronder op de foto zie zit hij redelijk los/gevaarlijk in die clamp zonder steels o.i.d( ik hoop toch dat ik dat fout heb? )

hoop toch dat je het met ons wilt delen.

Comment

Working...