DJ Booth drive in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lemmen
    • Mar 2004
    • 45

DJ Booth drive in show

Collega's!

Ik heb een drive in show waarmee ik met een kleine regelmaat op feesten en partijen verschijn.

Nu heb ik wel alle apparatuur en muziek voor feesten alleen geen "DJ Booth". Per feest of evenement bekijk ik wat ik nodig zou kunnen hebben maar vaak kom ik uit op een tafel met een afrok doek eromheen. Zelf vind ik dit niet ideaal omdat de hoogte vaak te laag is.

Ik ben al een tijdje op zoek (o.a. op dit forum) naar foto's ter inspiratie, alleen weet ik nog niet wat ik nou precies wil.

De reden dat ik dit bericht in het foto topic plaats is dat ik aan jullie wil vragen om jullie DJ Booth hier neer te zetten zodat anderen kunnen zien hoe jullie de zaken voor elkaar hebben.

Zo kunnen jullie showen wat jullie in huis hebben en anderen kunnen daar weer inspiratie van op doen.

Mvg,

Erwin
    DMZ Events
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

De zoekfunctie hier levert toch heel wat op over een dj booth hoor!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Lemmen
      • Mar 2004
      • 45

Originally posted by laserguy
      De zoekfunctie hier levert toch heel wat op over een dj booth hoor!
      Klopt, daarom heb ik ook in mijn bericht gezet dat ik ook hier op het forum al rond gekeken heb.

Het lijkt mij wel leuk als dit een soort verzamel topic wordt voor diverse booth's. Ook zullen er misschien wat foto's komen die nog niet openbaar gemaakt waren.

Ik ben benieuwd!

Groeten!
      Erwin
      DMZ Events

Comment

• hardstyle
        • Jan 2010
        • 427

Ik vind dat iedere booth wel iets anders moet hebben, iets origineels. Het is daarom ook een deel van je visitekaartje
        Als je handig bent met de hamer en zaag, kan je evt. zelf iets maken, toch?
        Probeer eens wat ideën op papier te zetten (wel realistisch) die jou wat lijken, maar toch nèt weer wat anders hebben dan alle andere booths.

Comment

• daveyb
          • Aug 2009
          • 150

Voor 300 euro heb je een geweldig meubel hoor!
          We doen het goed, of gewoon niet !

Comment

• hit-driveinshow
            • Feb 2010
            • 14

Meubel onze drive-in show

Hallo,

Ik heb in sketchup een model gemaakt van ons meubel(het is inklapbaar)
            Hit-driveinshow by Hit-driveinshow - Google 3D Warehouse

groeten Julian

p.s. klik op 3d weergave om de achterkant te bekijken.
            Hit-driveinshow voor al uw feesten en partijen !!!

Comment

• Ciaozdellacasa
              • Sep 2009
              • 44

Hee Lemmen,
              Hier heb je een filmpje om te zien wat wij gedaan hebben als booth, vooral de facade dan. onze case met spullen post ik van de week even een foto van.
              YouTube - Goois Lyceum Onderbouwfeest 21-10-2010

Comment

• Ciaozdellacasa
                • Sep 2009
                • 44

hier heb je ook een foto, is wat duidelijker.

Comment

• Back on Track
                  • Jun 2009
                  • 227

Wooh die vind ik echt gaaf!

hoe heb je dat gemaakt? en wat kost het ongeveer om zoiets te maken?
                  BACK ON TRACK DJ

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Het ziet eruit als een buizenframe (zoals vaak wordt gebruikt om middelgrote doeken op te hangen bij festivals, maar dan kleiner) met een wit doekje erin en een kleine ledpar erachter, en natuurlijk een slim systeempje om ze aan elkaar te maken (scharnier met uitneembare pin oid?) en zoals hier onder een hoek te plaatsen. Het lijken mij geen kaleido-panelen of zoiets, want het licht zie je ook nog op de gear, dus het is een open ding.

Ik bedenk me net dat het waarschijnlijk een led-buis is ( http://www.youvent.nl/files/image/Li...1m_750x500.jpg ), aangezien het een mooie streep is, en geen omgekeerde driehoek, zoals je met een ledpar waarschijnlijk krijgt. Persoonlijk zou ik er trouwens 2 of 3 in elk framepje maken, en de buizen zwart maken (of wit, of van dik plexiglas, met nog meer ledjes erin:P).

Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Ciaozdellacasa
                      • Sep 2009
                      • 44

Daan, Bijna helemaal goed. haha. het is melkwitopaalglas (plexiglas met de kleur van dat opplakfolie. alle hoeken zijn echt gemaakt met een scharnier ertussen. het is gemaakt voor 4 platen totaal. zoals je in die link ziet. staan gewoon ADJ Led bars achter. 1 per stuk. buizenframe gemaakt uit gammamateriaal. kost je in totaal zo'n 120 euro en een leuk weekend klussen.

de buizen zelf moeten nog zwart worden gemaakt,zitten alleen beetje mee hoe we dat gaan doen, de laklaag die over pvc zit moet er eerst worden afgeschuurt om goed te kunnen verven.

hopelijk kom je zo verder! groetjes, Remco

Comment

• dj-wojcik
                        • Jul 2008
                        • 911

AAAAAggghrrr.... PVC verven is niet echt het leukste om te doen

Vergeet niet de ontvetten en daar valt terpentine niet onder:P

En een kunststofprimertje is echt een must-have voor deze klus...

Je zegt dat het niet zwart is nu, maar dan neem ik gewoon aan dat dit gewoon nog de standaard pvc buis grijs is?

Succes verder nog en laat beslist nog eens een foto'tje achter wanneer het helemaal af is
                        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Ciaozdellacasa
                          • Sep 2009
                          • 44

Originally posted by dj-wojcik
                          AAAAAggghrrr.... PVC verven is niet echt het leukste om te doen

Vergeet niet de ontvetten en daar valt terpentine niet onder:P

En een kunststofprimertje is echt een must-have voor deze klus...

Je zegt dat het niet zwart is nu, maar dan neem ik gewoon aan dat dit gewoon nog de standaard pvc buis grijs is?

Succes verder nog en laat beslist nog eens een foto'tje achter wanneer het helemaal af is
                          Jep, heb er eigenlijk alleen maar veel werk aan, laagje of 3 lakken na alles, en dan hopen dat het allemaal maar blijft zitten... misschien toch maar vol intapen met zwarte ducktape haha. Yes, het is gewoon grijs, maar in het donker merk je er eigenlijk helemaal niks van, dat maakt het voorlopig uitstellen eigenlijk makkelijker. ik had trouwens jouw meubel ook nog gezien, vroeg me alleen af, hoe de hell sleep je dat mee?

Comment

• dj-wojcik
                            • Jul 2008
                            • 911

haha waar heb je mijn meubel gezien dan? Een oude foto neem ik aan.

Tja, als je toch al met een bus gaat. Dan pas dat natuurlijk altijd
                            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Ciaozdellacasa
                              • Sep 2009
                              • 44

ja okee dat is wel handig, wij zitten gewoon met ruimtegebrek. 6 subs, 4 tops, draaigear,licht,truss etc. dit neemt opgeklapt en al 1x1x0.2 en 130x30x30 en dat is gewoon niks.

Comment

Working...