Budget presentatie setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Budget presentatie setje

NA wat overwegen heb ik toch maar een budget setje gemaakt.

Setje bestaat uit

JB Systems MM14D pa mixer met DSP
    JB Systems WMS1 microfoon draadloos ( ook met beltpack en headset )
    AMC cd-mp3 speler met tuner
    JB Systems Twinrack light LED
    JVcase lade 2he
    JVcase

Het is natuurlijk niet het allerbeste maar naar mijn mening zeker iets waard vanwege prijs - kwaliteitverhouding.

Ben erg tevreden over de klank van de microfoon.
    Ook een voordeel is dat je de microfoon kunt opladen als deze niet in gebruik is ( moet je natuurlijk wel een oplaadbare batterij erin steken )

Kortom voor een lage prijs een leuke set voor de mindere serieuze klusjes.

Hier een foto

Last edited by Rolandino; 25-10-10, 00:15.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

Heb je ook beltpackje + headset voor die jb ontvanger? lijkt me redelijk een must bij zo'n setje. Verder leuk in elkaar gezet voor relatief weinig geld.
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Ja die heb ik ook maar niet vermeld maar nu er snel bijgezet.
      Last edited by Rolandino; 25-10-10, 00:15.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• J en M licht en geluid
        • Dec 2010
        • 19

beste Ronaldino

Hoe belvalt je die JB Systems MM14D mixer?

Ondanks dat het een budgetmixer is, zou je hem aanraden?
        (voor iemand met een klein budget?)

Graag je reactie.

Jorg

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Ik ben van mening dat deze mixer van 275,00 in BTW zijn geld waard is.

Natuurlijk zijn er betere maar niet voor deze prijs.

Comment

• Dj jarno
            • Apr 2011
            • 17

Als ik vragen mag hoeveel heeft die hele set gekost?

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Zoals ik al zei de mixer 275,00
              de microfoon draadloos 159,00
              Flightcase 139,00
              en de 1he cdspeler iets van 185,00
              de lade 2HE 39,00

Dus in totaal iets van 797,00

Niet de duurste set maar wel bruikbaar voor de mindere serieuze dingen.

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4524

Ronaldino,

wat is de reden dat je voor een budgetmixer met 10 kanalen bent gegaan?
                (6 microfoons is voor een muziekgroep net weinig, maar voor een presentatie weer best veel.) Ik heb natuurlijk geen idee waar je hem voor gaat inzetten.
                lekker belangrijk!

Comment

• Rolandino
                  • Mar 2007
                  • 1451

Reden is heel simpel dat ik heel snel een set moest hebben simpelweg om kleine klusjes te doen zoals presentatie met en discussie avond met meerdere micro's zelf gebruik ik de set op kleine disco's om uit te versterken en makkelijk als kleine set te verhuren voor kleine feestjes ( achtergrond muziek ) waar geen DJ aan te pas komt.

Kortom veel voor weinig en qua prijs / kwaliteit OK.

Setje heeft zich al ruim terug verdient en werkt zonder problemen.

Waarom dan een duurdere set aanschaffen.

Comment

• @lex
                    • Jul 2006
                    • 1087

Originally posted by showband
                    Ronaldino,

wat is de reden dat je voor een budgetmixer met 10 kanalen bent gegaan?
                    (6 microfoons is voor een muziekgroep net weinig, maar voor een presentatie weer best veel.) Ik heb natuurlijk geen idee waar je hem voor gaat inzetten.
                    Presentatie kan harder gaan dan je denkt. In zijn rack zitten: 2*op van MP3/CD/tuner (wellicht kan dit ook 4*op zijn?) en een ontvanger van de WLmic. Sluit er een laptop voor de presentatie op aan en zet drie Q+A mics neer en je zit ineens bijna vol!

Beter verlegen mee dan verlegen om.

@lex
                    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

Ikzelf heb nooit alle kanalen in gebruik en Alex heeft gelijk dat ze toch vrij snel vol zit met een extra cd of laptop ( stereo )

Keus had ook duurder kunnen zijn maar dit werkt nu ook naar behoren en heeft zich al terug verdient binnen een jaar.

Comment

Working...