Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Heb je tijdens het bouwen je foto's geschoten? Ik zie op de bovenste foto in post 1 die kleine subjes (zelfbouw 15"ers van MusicXtra?) niet? En waar zijn die eigenlijk precies voor? Zo'n X218 (wacht effe, gekocht bij MusicXtra?) moet toch genoeg zijn?
Sorry als ik het niet helemaal heb begrepen, dat overkomt me vaker
Daan
I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.
die kleine subjes hebben er tijdens de gig niet gestaan, die stonden er eventjes om te testen, dus idd ze worden niet tegelijk gebruikt!
en bij post 1 waren ze er idd niet maar vond voor het contrast wel leuk om ze te laten staan met die foto!
en ja die x218 subs zijn meer als genoeg, bevallen me erg goed! nu weer even doorsparen om mn toppen te vervangen deze houden de subs op geen enden na bij
vanaf vandaag de trotse bezitter van 2 nieuwe toppen zaterdag mijn eerste feest dus dan kan ik ze even goed testen
ja ik heb ook mn twijfels in het begin gehad over de kleur en dat heeft de desbetreffende persoon ook wel geweten maar uiteindelijk denk ik toch wel dat het niet *over de top* is
Zeker een hoop extra werk om dat bruine kastje met die boeken en die vaas met bloemen iedere keer mee te nemen...... zou hem dan meer in het midden zetten.....staat netter....
Zeker een hoop extra werk om dat bruine kastje met die boeken en die vaas met bloemen iedere keer mee te nemen...... zou hem dan meer in het midden zetten.....staat netter....
denk je dat ik een hernia wil... maar eigenlijk kan hij beter naar de schroothoop... maarja hij is helaas van een zaaleigenaar en niet van mij...
Comment