Drive in setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Richnies2000
    • May 2008
    • 204

toch nog maar even een rechte foto genomen!

Comment

• MELO
      • Feb 2011
      • 77

En toch zou een beetje licht, al zijn het maar 2 x 4 parren op een statiefje, het nét even wat gelikter doen aanschouwen.
      Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!

Comment

• djsandman
        • Aug 2010
        • 74

Mooi setje geluid.
        Wat voor monitoren zie ik hier?

Comment

• Richnies2000
          • May 2008
          • 204

ooit zal er wel een lichtsetje bij komen, heb wel 8 letparretjes op statief maar die onbreken toch vaak, iig wel in zalen waar al sfeerverlichting is

monitor is overgekocht zelfbouw

Comment

• Richnies2000
            • May 2008
            • 204

Originally posted by vasco
            Het kan maar je kunt niet meer dan één keer 16A trekken.

Edit:
            Had hier een uitleg getypt over het hoe en wat.
            Heb deze weer verwijdert om ongelukken te voorkomen wanneer mensen hier geen kennis van hebben.

denk dat er alleen niet veel fout kan gaan hooguit doorgeslagen zekering, andersom kan het wel flink link zijn!

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Originally posted by Richnies2000

Heb je tijdens het bouwen je foto's geschoten? Ik zie op de bovenste foto in post 1 die kleine subjes (zelfbouw 15"ers van MusicXtra?) niet? En waar zijn die eigenlijk precies voor? Zo'n X218 (wacht effe, gekocht bij MusicXtra?) moet toch genoeg zijn?

Sorry als ik het niet helemaal heb begrepen, dat overkomt me vaker

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Richnies2000
                • May 2008
                • 204

die kleine subjes hebben er tijdens de gig niet gestaan, die stonden er eventjes om te testen, dus idd ze worden niet tegelijk gebruikt!

en bij post 1 waren ze er idd niet maar vond voor het contrast wel leuk om ze te laten staan met die foto!

en ja die x218 subs zijn meer als genoeg, bevallen me erg goed! nu weer even doorsparen om mn toppen te vervangen deze houden de subs op geen enden na bij

Comment

• Richnies2000
                  • May 2008
                  • 204

een kleine kick..

vanaf vandaag de trotse bezitter van 2 nieuwe toppen zaterdag mijn eerste feest dus dan kan ik ze even goed testen

ja ik heb ook mn twijfels in het begin gehad over de kleur en dat heeft de desbetreffende persoon ook wel geweten maar uiteindelijk denk ik toch wel dat het niet *over de top* is

Comment

• Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

Je bent testklant van MusicXtra toevallig?

First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Richnies2000
                      • May 2008
                      • 204

je mag het omschrijven als klant ik heb tevens ook zijn subs en die bevallen mij zeer goed,

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

je kunt beter geld investeren in een mooie dj meubel en wat verlichting dan geld te stoppen in nieuwe toppen.
                        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Richnies2000
                          • May 2008
                          • 204

niet als je uiteindelijk richting live stuurt ipv dj en ja het topic staat dan in de verkeerde forum categorie

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

Originally posted by Rolandino
                            je kunt beter geld investeren in een mooie dj meubel en wat verlichting dan geld te stoppen in nieuwe toppen.
                            true toekomstig wil ik me meer met live bezig gaan houden, dus een toekomstige tafel
                            Lezen is ook een vak.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Hans van Demen
                              • Oct 2011
                              • 113

Zeker een hoop extra werk om dat bruine kastje met die boeken en die vaas met bloemen iedere keer mee te nemen...... zou hem dan meer in het midden zetten.....staat netter....

Comment

• Richnies2000
                                • May 2008
                                • 204

Originally posted by Hans van Demen
                                Zeker een hoop extra werk om dat bruine kastje met die boeken en die vaas met bloemen iedere keer mee te nemen...... zou hem dan meer in het midden zetten.....staat netter....
                                denk je dat ik een hernia wil... maar eigenlijk kan hij beter naar de schroothoop... maarja hij is helaas van een zaaleigenaar en niet van mij...

Comment

Working...