Drive in setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by hans van demen
    zeker een hoop extra werk om dat bruine kastje met die boeken en die vaas met bloemen iedere keer mee te nemen...... Zou hem dan meer in het midden zetten.....staat netter....
    +1:d ...........
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Richnies2000
      • May 2008
      • 204

Originally posted by Hans van Demen
      Zeker een hoop extra werk om dat bruine kastje met die boeken en die vaas met bloemen iedere keer mee te nemen...... zou hem dan meer in het midden zetten.....staat netter....

waar haal je btw de boeken vandaan het is een antiek orgel!

Comment

• Hans van Demen
        • Oct 2011
        • 113

Originally posted by Richnies2000
        waar haal je btw de boeken vandaan het is een antiek orgel!
        Ooo dat valt mee, op die oude boeken zit bijna geen btw meer....Nu begrijp ik dat het wat naar rechts staat, natuurlijk het is een drive in discoorgel show....

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

ga je de nieuwe toppen (van 45 kg) op een paaltje "balanceren"?

Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

38kg geloof ik, maar maakt het niet minder erg. 33 doen we wel eens op school, maar veel meer zou ik niet doen, dan wordt het idd balanceren...

Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Richnies2000
              • May 2008
              • 204

nu zie ik hier het probleem niet van... alle K&M statieven mogen 50 kg centric load hebben

tevens is het een wind-up paal inmiddels, en de subs wegen ruim 80 kg dus omvallen zie ik niet zo snel gebeuren..

tevens waren de oude rx115 toppen ook geloof ik 33 kg

Comment

• djspeakertje
                • Oct 2008
                • 1912

Probeer het voor de grap eens en zie die dingen schommelen, wordt je niet vrolijk van als daar iemand tegenaan leunt.

Daan

Comment

• Richnies2000
                  • May 2008
                  • 204

sorry maar die logica snap ik niet 33 kg wiebelt niet en 38 kg wel...

ik zie liever een kast van 38 kg op en degelijke sub met paal staan, als een kast van 25 kg op een driekhoek statief...

denk dat er qua gewichts verhoudingen veel "gevaarlijkere" situaties zijn..

Comment

• djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

Die zijn er ook zeker wel, maar 33kg wiebelt ook wel hoor, vooral als je het statiefje wat hoger zet. (logica)

Daan

Comment

• Richnies2000
                      • May 2008
                      • 204

vanvond even getest of alles wou werken

zie foto hieronder, nu is met sfeerlicht ook te zien dat het oranje waar veel over gesproken is niet eruit springt maar gewoon een detail in de speakers wordt.

jawel foto is wederom iphone kwaliteit.. excuus!

Comment

• djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

Ik weet het niet, het ziet er zeker goed uit (hoe was het geluid is nu dus de grote vraag), maar een zwart schuimfrontje als optie zou wonderen doen. Het oranje bij de handvatten zou dan juist weer passend zijn lijkt me. Je hebt de touwtjes tussen je racks trouwens wel erg strak staan...

Daan

Comment

• DMiXed
                          • Jan 2008
                          • 370

Opzich ziet het er niet verkeerd uit inderdaad, al vallen de toppen wel erg groot uit, had ze niet zo groot verwacht. Langzaam wel richting 'lomp'. Maar, hoe klinken ze? Even groots als het formaat?
                          Jeroen van Geffen

Comment

• MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

De toppen zijn niet in eerste instantie ontwikkeld voor gebruik op een statiefpaaltje, dat dit wel mogelijk is maakt ze alleen maar universeler.
                            En voor een top met deze prestaties is het nog steeds een heel erg compact en licht kastje.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• NesCio01
                              • May 2010
                              • 1987

Ik zie dat ik m'n post verwijderd heb, odd en sorry.

Ik vind dat je een mooie set hebt, waarin de hand van de
                              meester ook in de racks te zien is .

Persoonlijk heb ik de aansluitingen liever aan de achterzijde
                              van m'n racks. Naast dat ik dat netter vind staan geeft het
                              mij meer bedieningsgemak, maar zoals ik schreef, da's persoonlijk!

grtz

Nes

Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Richnies2000
                                • May 2008
                                • 204

@ djspeakerte
                                een schuimpje kan altijd nog een optie zijn, maar ik vind het tot nu toe niet storend het oranje gedeelte aan de voorkant, de touwtjes staan idd strak kwam doordat ik 1 rack naar voren had getrokken normaal hangen ze als de racks naast elkaar staan netjes met een boogje, hoe minder kabels in een kluwe des de minder hoef je te zoeken bij een storing oid..

hoe het geluid is, mijn vorige referentie punt waren de ev rx115 speakers en ben er een stuk op vooruit gegaan, op het moment dat je bij mijn oude rx set flink gas gaf werd het een schel gebeuren, bij deze toppen blijft alles helder en goed verstaanbaar, ook een meter of 20 a 25 verder in de zaal is alles nog perfect te horen wat de rx speakers ook niet echt haalden..

voorderest heb ik nog maar 1 uurtje getest dus de tijd zal het leren, maar ziet er veelbelovend uit

@DMixed
                                Yep ze klinken ook groots, maar ik (weeg nog geen 60 kg) pak ze alleen op en zet ze op de paaltjes dus ze zien er lomp uit maar zijn best te hanteren, mede door de handvatten op de verschillende hoogtes buiten het design is het een zeer practisch goed doordacht idee..

@nesCio01

de racks heb ik inderdaad veel aandacht aan besteed, ook vanbinnen zien ze er netjes uit alles met a merk kabels gelegd en netjes opgebonden met klitteband, ook aan de goede stroomverdeling gedacht. dank voor compliment
                                Wat betreft de achterkant, ja het heeft voordelen en nadelen, als je achterlangs legt kan je nooit je racks tegen een muur oid aanplaatsen want je zit altijd te rommelen met je kabels ed, en idd ziet voorin pluggen er iets rommeliger uit, wel heb ik er voor gekozen om mn aansluitplaten onderin te zetten zodat mn amps en processors toegankelijk zijn, in het rechter rack zit mijn roland processor dus daar wordt alles op ingeprikt.

Comment

Working...