Radio Active Discoshow

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

Radio Active Discoshow

Ik wou eigenlijk ook maar eens een balletje opgooien hier.
    Gisteren een feestje gedisco-ed. Gezellig en klein buurtfeestje met klein budget maar toch wat leuks van gemaakt.

Gebruikte apparatuur:
    - Computer met BPM
    - Dateq LPM 7.2
    - Denon MK3
    - EV RX118 met RX212/75 op 1201 en 1202
    - 8 Ledparren op een showtec ledcontrollertje opgehangen aan 4mtr platte truss.

Setje was veel te zwaar voor de locatie maar dat mocht de pret niet drukken de kleinere actieve setjes waren al weg dus moest dit maar mee.

Sorry voor de foto kwaliteit is van telefoon.
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Tja, allemaal leuk en aardig, maar met slechts één foto kunnen we natuurlijk weinig.
    Laat staan met een foto als deze.

Het eerste wat me opvalt:
    - Zo'n hele rits led parren naast elkaar is wel erg saai, maar dat zal wel door het budget komen. Persoonlijk had ik dan de truss+zwaardere statieven thuis gelaten en gewoon twee t4 barretjes gepakt. Met het prijsverschil neem je dan een of ander leuk effectje erbij mee, om de boel een beetje op te fleuren.
    - De toppen staan eigenlijk niet hoog genoeg. Wellicht is het verstandig om iets te verzinnen waardoor de RX212 wat hoger komt te staan; bijvoorbeeld een houten blokje welke je hetzelfde uiterlijk als de speakers meegeeft.
    - Je hebt me daar een erg compact meubel! Als ik het goed zie dient de onderzijde tijdens vervoer als deksel... Over smaak valt te twisten maar compact is het zeker.

Conclusie; meer foto's aub!

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Veel groen hé 4 AC
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Haha, ja! Doe dan tenminste roze, als het zo nodig allemaal één kleur moet wezen.

Mijn favo vervoermiddel, Land-Rover, heeft een groen label. De G van groen!

Mvg,

Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

Originally posted by 4AC
          Tja, allemaal leuk en aardig, maar met slechts één foto kunnen we natuurlijk weinig.
          Laat staan met een foto als deze.

Het eerste wat me opvalt:
          - Zo'n hele rits led parren naast elkaar is wel erg saai, maar dat zal wel door het budget komen. Persoonlijk had ik dan de truss+zwaardere statieven thuis gelaten en gewoon twee t4 barretjes gepakt. Met het prijsverschil neem je dan een of ander leuk effectje erbij mee, om de boel een beetje op te fleuren.
          - De toppen staan eigenlijk niet hoog genoeg. Wellicht is het verstandig om iets te verzinnen waardoor de RX212 wat hoger komt te staan; bijvoorbeeld een houten blokje welke je hetzelfde uiterlijk als de speakers meegeeft.
          - Je hebt me daar een erg compact meubel! Als ik het goed zie dient de onderzijde tijdens vervoer als deksel... Over smaak valt te twisten maar compact is het zeker.

Conclusie; meer foto's aub!

Mvg,

Teun
          Je punten zijn wel gegrond en ben er absoluut mee eens.
          Maar ik kan het helaas wel een en ander beargumenteren.
          - Zonder dollen waren onze fourbarren met led gewoonweg op dus vandaar deze keuze.

- Ik dacht zelf eerst ook om de toppen nog wat op te halen maar de hoorn zat gewoon netjes boven mijn hoofd wat dan toch op 180 zit, mee eens hij mag omhoog maar toch ging het prima zo. Normaal gaat er een hoedje onder van een versterker rack en een stroom verdeler of net wat er voor handen is.

- Het meubel is idd zeer compact maar is niet saai grijs zoals het op de foto lijkt, ik heb zelf helaas niet meer ik zal volgende keer even paar foto's maken met een camera. Er zit een speciaal effect in die HPL topcoat die echt absoluut in real life erg netjes toont.

thnx voor de reacties! volgende keer zal ik zeker meer foto's maken!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
            • Jun 2010
            • 640

En bedankt... Volgende keer zorg ik voor beter materiaal.

Comment

• Roelande
              • Jan 2009
              • 140

als de klant tevreden is, geen probleem toch?

Toegegeven, iets van bewegend licht zou niet mis zijn (led flower oid) maar voor de rest zie ik niet waarom het zou afgebroken worden...

Comment

• 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

Originally posted by radioactivediscoshow
                Je punten zijn wel gegrond en ben er absoluut mee eens.
                Maar ik kan het helaas wel een en ander beargumenteren.
                - Zonder dollen waren onze fourbarren met led gewoonweg op dus vandaar deze keuze.

- Ik dacht zelf eerst ook om de toppen nog wat op te halen maar de hoorn zat gewoon netjes boven mijn hoofd wat dan toch op 180 zit, mee eens hij mag omhoog maar toch ging het prima zo. Normaal gaat er een hoedje onder van een versterker rack en een stroom verdeler of net wat er voor handen is.

- Het meubel is idd zeer compact maar is niet saai grijs zoals het op de foto lijkt, ik heb zelf helaas niet meer ik zal volgende keer even paar foto's maken met een camera. Er zit een speciaal effect in die HPL topcoat die echt absoluut in real life erg netjes toont.

thnx voor de reacties! volgende keer zal ik zeker meer foto's maken!
                Nou kijk eens aan, op zo'n reactie zat ik stiekem al te hopen.
                Goed dat je met kritiek om kunt gaan (duidt op een professionele houding) en gelukkig blijkt dat het bewuste keuzes zijn geweest waarover is nagedacht. Olé!

Ik wacht met smacht op wat meer foto's!

Mvg,

Teun
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp

Comment

• DJ FR Sound & Licht
                  • Aug 2010
                  • 35

zie er netjes uit hoor!!
                  Zou je misschien de volgende keer een fototje kunnen maken van de achterkant van het meubel(materiaal in het meubel).

Mvg Rik
                  Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

@ 4AC & DJ FR, Als ik weer een keer op pad ben zal ik inderdaad even wat meer foto's maken. Echter is er wel de kans dat ik dan weer met een ander meubel op pad ben dat ligt er namelijk helemaal aan wat de bedoeling van de avond is en wat het budget van de klant is. Maar meer foto's komen er.

@ Roelande, Bewegend ligt edg is allemaal erg leuk maar kost ook geld. En effecten zoals ledflower edg die worden bij ons niet meer gebruikt je gaat dan eigenlijk bijna gelijk al naar movinghead. Ledflower is niet interessant voor verhuur edg.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

Zo even het stof eraf! Eindelijk weer een discootje binnen gehaald en alsof de duvel d'rmee speelt, rolden er nog een aantal binnen. Zijn wel allemaal basic disco's met bovenstaande set alleen dan 2 fourbarren ipv de 8 ledparren.
                      Als het goed is hebben we nu tussen blokken voor de toppen op een enkele RX118s, zodat de toppen wat hoger komen. Maar we hebben 1 set dus hoop dat er niet toevallig nog een disco is.

Zaterdag wat foto's!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

Nou jongens. Helaas houden jullie de foto's tegoed.
                        Helaas liep deze week totaal anders dan ik ooit zou verwachten! Sterker nog, het werd de mooiste dag van mijn leven.
                        Heel onverwachts kwam afgelopen donderdag 2-2-2012 mijn kersverse zoon Fynn zich aanmelden voor de bevalling. Zo'n 2 maanden te vroeg maar meneer was er helemaal klaar mee. Hij weegt 1990 gram en alles gaat tot nu toe erg goed.

Ondanks alles is mijn disco gisterenavond wel doorgegaan maar was de camera op een andere locatie en de foto's van mijn tel. zijn van kwaliteit 0,0 dus dat wil ik jullie niet aandoen.

Grtz

Comment

• Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

Gefeliciteerd met baby Fynn ! hoop dat alles goed is gegaan , is niet niks lijkt mij om 2 maanden te vroeg de grote wereld te zien. Had op dit moment nog lekker in de buik blijven zitten met die kou.
                          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

Working...