Hallo allemaal, ik lees al een heel tijdje met jullie mee, en begin zo langzaam aan ook eens wat te posten.
Net als velen van jullie heb ik een eigen drive-in en zou ik hier graag wel wat reactie's op willen. Positief, negatief, laat maar komen.
Ik huur veel in, omdat ik liever met goed gehuurd spul werk, dan alles in eigen beheer, maar rommel.
Mijn dj booth bestaat uit:
*soundcraft epm 8
*sennheiser e-845
*esi-gigaport geluidskaart
*3He racklade + connectorpaneel
Mijn amprack:
2* qsc gx-5
*2x15bands eq van dbx
*db-technologies asx-18 crossover
*geveerde flightcase met connectorpaneel
Ook nog in eigen beheer:
*bittner 2801 versterker 2x200watt bij 8ohm(wil er wel vanaf, maar kom er niet vanaf)
2* pa speakers, ooit 2e hands gekocht, inhoud: 4x8" full range per kast + 4 keer tweeter per kast.
2*speakerstatief
*afrokdoeken
*verloopstekkers kabels etc. etc.
Dj booth:

Amp rack:

Gehuurde geluidsset:
4x electro voice bassen (het oude rx type)
2x 12" mackie/rcf toppen (volledig geladen met rcf, staat mackie op de printplaten, en niet het chinese rcf)
er zitten ook wel 2x ev toppen bij de set. maarja, 15" en lomp zwaar, niet alleen handelbaar.

Laat maar horen wat ik mooier en beter kan doen.
Ga veel werken in het weekend, en draai in het voorjaa ook ieder weekend, soms wel 2x per week.
Dus af en toe zijn er redelijke budgetten tot de beschikking.
Verder ben ik nog maar 15 jaar. Dus zelf al heel tevreden met wat ik allemaal heb;-)
Net als velen van jullie heb ik een eigen drive-in en zou ik hier graag wel wat reactie's op willen. Positief, negatief, laat maar komen.
Ik huur veel in, omdat ik liever met goed gehuurd spul werk, dan alles in eigen beheer, maar rommel.
Mijn dj booth bestaat uit:
*soundcraft epm 8
*sennheiser e-845
*esi-gigaport geluidskaart
*3He racklade + connectorpaneel
Mijn amprack:
2* qsc gx-5
*2x15bands eq van dbx
*db-technologies asx-18 crossover
*geveerde flightcase met connectorpaneel
Ook nog in eigen beheer:
*bittner 2801 versterker 2x200watt bij 8ohm(wil er wel vanaf, maar kom er niet vanaf)
2* pa speakers, ooit 2e hands gekocht, inhoud: 4x8" full range per kast + 4 keer tweeter per kast.
2*speakerstatief
*afrokdoeken
*verloopstekkers kabels etc. etc.
Dj booth:

Amp rack:

Gehuurde geluidsset:
4x electro voice bassen (het oude rx type)
2x 12" mackie/rcf toppen (volledig geladen met rcf, staat mackie op de printplaten, en niet het chinese rcf)
er zitten ook wel 2x ev toppen bij de set. maarja, 15" en lomp zwaar, niet alleen handelbaar.

Laat maar horen wat ik mooier en beter kan doen.
Ga veel werken in het weekend, en draai in het voorjaa ook ieder weekend, soms wel 2x per week.
Dus af en toe zijn er redelijke budgetten tot de beschikking.
Verder ben ik nog maar 15 jaar. Dus zelf al heel tevreden met wat ik allemaal heb;-)
Comment