Showtime Drive-In Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ FR Sound & Licht
    • Aug 2010
    • 35

Showtime Drive-In Show

Goedemiddag!

Na een tijdje niet meer actief geweest te zijn op dit forum wil ik de draad weer op pakken en weer wat foto`s gaan plaatsen.

Ik heb inmiddels een eigen drive-in show opgericht genaamd Showtime Drive-In Show dit doe ik in partnerschap omdat ik nog maar 15 ben en niet alles kan/wil doen vanwege tijd enz.

We zijn nu langzaam aan over aan het stappen op de nieuwe naam (site/meubel enz.) Na de vakantie wordt ons meubel voorzien van een nieuwe sticker zoals jullie zometeen om foto`s kunnen zien zit de oude sticker er nog op.

Hier een kleine foto inpressie:

Uploaded with ImageShack.us
    Draaien op een Rock party. kleine lichtshow en kleine geluids set.

8 X Par 38

Opstelling

Zal morgen nog wat foto`s plaatsen van vorige week.

De materiaal lijst:

Geluid:[LIST][*]2x Behringer B212D[*]1x Behringer 2442 FX[*]1x Citronic CD 1.2[*]2x Sennheiser e835 s[*]Verschillende Statieven/tussenpaaltjes[*]kabels case[/LIST]Licht:[LIST][*]2x Eurolite Ts-7B[*]2x American DJ wind-ups[*]2x Dura truss 1,5 M[*]8x Par 38[*]2x t-bar + Statieven[*]1x Showtec multi switch[*]1x SHowtec Super strobo[*]1x Velleman Usb dmx interface[*]1x Touchscreen +pc[*]kabels enz.[/LIST]Dit is de standaart set die er mee gaat. Als ik tijd heb zal ik eens al m`n apperatuur noteren.

Ik hoor graag reacties van jullie zowel positief als negatief.

MVG Rik
    Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ
  • tcnr sound & light crew
    • Jun 2010
    • 44

Mooie strakke show.
    Om meer publiek aan te kunnen lijkt mij een setje subs een goede inverstering.
    Verder ben ik benieuwd hoe het er uitziet vanaf achter het meubel, foto's ?

m.v.g. Robin

Comment

• DJ FR Sound & Licht
      • Aug 2010
      • 35

@tcnr sound & light
      Heb al nieuwe subs binnen!! Heb even wat foto`s in een album gezet. Zal straks (morgen) nog wat foto`s plaatsen van het meubel enz.

Link:

De set die op de foto`s afgebeeld staat is :

2x Behringer B212d Top
      2x B1500d-Pro Sub

De foto`s zijn van Zaterdag 2 Juli op die dag hebben we 2 feesten gedraaid vandaar dat er 2 locaties in het album staan.

Mvg Rik
      Last edited by DJ FR Sound & Licht; 09-07-11, 15:07.
      Showtime Drive-In Show with: Eurolite, Behringer, Showtec, DB technoligisch , American DJ

Comment

• tcnr sound & light crew
        • Jun 2010
        • 44

Aah, dat ziet er al weer beter uit .

Ik zie op een aantal foto's dat het bovenste deel van je toppen tegen de rand van de partytent staan waardoor veel geluid verloren gaat en vervormd word.
        Vooral omdat hier de hoge tonen vandaan komen en juist die moeten goed gericht worden.

Ben benieuwd naar de volgende foto's

mvg Robin

Comment

• DJ FR Sound & Licht
          • Aug 2010
          • 35

Originally posted by tcnr sound & light crew
          Aah, dat ziet er al weer beter uit .

Ik zie op een aantal foto's dat het bovenste deel van je toppen tegen de rand van de partytent staan waardoor veel geluid verloren gaat en vervormd word.
          Vooral omdat hier de hoge tonen vandaan komen en juist die moeten goed gericht worden.

Ben benieuwd naar de volgende foto's

mvg Robin
          Klopt, eerst hadden we de set buiten de tent staan. Vanwegen het weer (regen enz.) hebben we hem onder de party tent moeten zetten. Hier door kwamen de subs ook minder goed tot z`n recht vanwegen bosjes. Later op de dag is de set weer naar buiten gegaan toen het beter weer was.

mvg RIk

Comment

• Gertje123
            • Aug 2011
            • 61

Originally posted by DJ FR Sound & Licht
            Klopt, eerst hadden we de set buiten de tent staan. Vanwegen het weer (regen enz.) hebben we hem onder de party tent moeten zetten. Hier door kwamen de subs ook minder goed tot z`n recht vanwegen bosjes. Later op de dag is de set weer naar buiten gegaan toen het beter weer was.

mvg RIk
            Het logo lijkt erg veel op die van ShowTech!!

Ik kan helaas de foto niet kleiner maken!!

Comment

• mhsounds
              • Sep 2009
              • 933

Ja he, zag ik ook als eerste
              Freelance Light and Video |
              Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Gertje123
                • Aug 2011
                • 61

@tcnr sound & light
                Heb al nieuwe subs binnen!! Heb even wat foto`s in een album gezet. Zal straks (morgen) nog wat foto`s plaatsen van het meubel enz.

Link:

De set die op de foto`s afgebeeld staat is :

2x Behringer B212d Top
                2x B1500d-Pro Sub

De foto`s zijn van Zaterdag 2 Juli op die dag hebben we 2 feesten gedraaid vandaar dat er 2 locaties in het album staan.

Mvg Rik
                Ik zie op twee foto's ook andere speakers, welke zijn dit??

Comment

• djsandman
                  • Aug 2010
                  • 74

Originally posted by Gertje123
                  Ik zie op twee foto's ook andere speakers, welke zijn dit??
                  HQ Power VDSG12? of 15"?

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Hier door kwamen de subs ook minder goed tot z`n recht vanwegen bosjes.
                    mvg RIk
                    Sub trekt zich niet zoveel aan van bosjes zolang het kleiner is dan het Amazone gebied.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Disco Service Apeldoorn
                      • Nov 2000
                      • 299

geen commetaar op de apparatuur, maar heb je enig idee hoeveel showtime drive in shows er al zijn in nederland.

om maar te zwijgen van night fever, power sound, sound power, dance fever, enz enz

Bedenk wat originelers, of roep de hulp in van de mede forummers

bv 2 FR two friends rental hoef je het logo ook niet zoveel aan te passen
                      Last edited by Disco Service Apeldoorn; 01-11-11, 22:40.

Comment

• dj bobo
                        • May 2003
                        • 155

Zegt iemand wiens bedrijf Disco Service heet

Comment

• djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

Nog even over de naam dan...

Als je Engels gaat ga je 100% Engels, als je Nederlands gaat ga je 100% Nederlands... Sound en Licht is een beetje van allebei, vind ik persoonlijk niet zo professioneel staan.
                          Sound&Light
                          Geluid&Licht
                          Licht&Geluid
                          enz.

Licht=Light dus (Ned=Eng)

Daan
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-inkognito
                            • Jun 2011
                            • 416

Originally posted by Disco Service Apeldoorn
                            geen commetaar op de apparatuur, maar heb je enig idee hoeveel showtime drive in shows er al zijn in nederland.

om maar te zwijgen van night fever, power sound, sound power, dance fever, enz enz

Bedenk wat originelers, of roep de hulp in van de mede forummers

bv 2 FR two friends rental hoef je het logo ook niet zoveel aan te passen
                            ik snap je hele inbreng en nut van je post niet. dit kan aan mijn gebrekkige kennen en kunnen liggen maar in mijn disco woordenboek kom ik disco service vaker tegen dan showtime???
                            zal wel aan het feit liggen dat in ieder plaatsje in nederland wel een disco service zit. en dat iedereen er zijn plaatsnaam maar achter plakt...maar in mijn ogen ben je zelf alles behalve orgineel.

het feit is wel dat dj fr sound & licht in mijn ogen niets koppelt aan showtime drive in show en dat dit veel verwarring zal brengen naar je klanten omdat ze gewoon weg niet meer weten waar ze op moeten zoeken, en daarin speelt het feit van daan over je engels/nederlands ook nog mee omdat de mensen of in 100% engels zoeken of in 100% nederlands en geen koppeling van deze 2, denk dat je door deze zelf makende verwarring een hoop klanten mis loopt. zou zonde zijn

Rick
                            "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• showband
                              • May 2001
                              • 4524

als de mensen je kennen en de naam kunnen onthouden dan huren ze je.

Als je naam niet bekend is.... maakt het eigenlijk geen fluit uit hoe die is. Ik vind de aanpak van "oekie" nog de slimste op dat gebied.
                              -Geen associaties bij
                              -duidelijk logo en presentatie
                              -niet anoniem in de massa.

Als je net begint en start binnen een kennisenkring in een leeftijdscatagorie kan het slim zijn je aan een stijl zowel qua muziek als levenstijl te koppelen.
                              Jezelf naar de stijl en de TV show "house" noemen zou dus niet stom zijn om op te vallen bij een groep die je zoekt.
                              Later kan het welweer tegen je gaan werken als je 20 jaar later nog "de gabbers" heet. Maar als iedereen je dan toch al kent en huurt....

ik snap persoonlijk niet dat zoveel DJ's de term "power" in hun naam willen hebben. Dat is voor een groot deel van de feestjes precies niet hetgeen ze voor gehuurd worden. "beheerst volume" zou beter inslaan.
                              Last edited by showband; 03-11-11, 07:54.
                              lekker belangrijk!

Comment

Working...