drive-inn the ShowBrothers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-inkognito
    • Jun 2011
    • 416

Originally posted by djsandman
    Fire FX? Wat voor doeleinden ga je die gebruiken? We zitten in het drive-in show topic, maar dat lijkt me niet echt geschikt; pyrotechniek op een bruiloft. Laser is leuk maar waarom zo veel mw?

wij doen niet alleen normale drive-in.... wij doen ook acts tussendoor en dat is soms nogal spannend etc dan is dit gewoon super gaaf bij omkomst etc. voor die prijs zeker al. de laser kon ik voor heel weinig erbij krijgen omdat het een show model was en deze kon zoveel dat ik meteen verkocht was btw de meeste fullcolor laser of rgb zijn al boven de 1,5w per kleur. zolang ze niet in het publiek schijnen is een sterkere laser alleen maar mooier voor het effect.

inmiddels is vandaag ook het spandoek voor op de nieuwe backdrop binnen gekomen:

"TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Mooi en net doekje.

Originally posted by dj-inkognito
      wel hebben we vandaag eens flink geshopt voor wat leuke effecten.

2 stuks fire fx dmx
      hieronder een foto van de demo die we terplaatse kregen.
      Heb je gedacht aan wat er allemaal bij komt kijken voordat je dit überhaupt in mag zetten?
      Heeft de leverancier je er natuurlijk wel bij verteld neem ik aan?

Lees ook eens dit...
      Last edited by vasco; 08-09-11, 12:44.

Comment

• dj-inkognito
        • Jun 2011
        • 416

Originally posted by vasco
        Mooi en net doekje.

Heb je gedacht aan wat er allemaal bij komt kijken voordat je dit überhaupt in mag zetten?
        Heeft de leverancier je er natuurlijk wel bij verteld neem ik aan?

Lees ook eens dit...
        ja we weten wat er wel en niet bij komt kijken. loop pas 40 jaar mee in het wereldje.

zoals gezegt binnen word het zowieso NIET gebruikt ivm veiligheids redenen.

buiten mag/kan dit zonder problemen toegepast worden daar deze geen gebruik maken van een zogenoemde waak vlam

werk hiernaast fulltime op het gemeente huis dus omtrend vergunningen e.d ben ik ook op de hoogte,

thnx voor je reactie omtrend de backdrop

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

ja we weten wat er wel en niet bij komt kijken. loop pas 40 jaar mee in het wereldje.
          Heel goed. Zeg het omdat ik niet aan jou naam kan zien hoe lang jij al meedraait in deze wereld namelijk en je moet ze de kost geven al die het willen gebruiken en het niet weten.

Comment

• dj-inkognito
            • Jun 2011
            • 416

Originally posted by vasco
            Heel goed. Zeg het omdat ik niet aan jou naam kan zien hoe lang jij al meedraait in deze wereld namelijk en je moet ze de kost geven al die het willen gebruiken en het niet weten.
            mm excuus, zie net dat ik het niet vermeld heb bij onze begin post. staat alleen dat ik al jaren mee draai

maja lopen dus al aardig wat jaartjes mee men pa al zeker 40 jaar en ik zelf nu zoon jaar of 8

Comment

• dj-inkognito
              • Jun 2011
              • 416

gister weer wat foto's kunnen maken. een feestje voor zoon 150 man.
              materiaal lijstje:

geluid:
              2x phonic impression 215 fullrange

1x crown ma3600vz
              1x a&h zed14
              1x lexicon

1x muziek laptop ( vdj/bpm/tracktor )
              1x numark mixtrack pro

1x dubbele cd speler denon

licht:

2x 4bar par 56
              2x led par 56
              1x chauvet effect led
              1x triple derby led

1x stroboscoop 1500w
              1x showtec scanner
              1x laser groen
              2x ledpin spot
              2x led strip 80 cm multicolor
              2x led strip 100 cm multicolor
              1x rookmachine 1000w

reacties zijn welkom

Comment

• dj-inkognito
                • Jun 2011
                • 416

hier ook nog even een fototje zodat jullie weten hoe wij nou werkelijk op de buhne staan( en achter de draaitafels )

ps: foto is gemaakt in de achtertuin voor een indruk...

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

ook wel, the blues brothers

Comment

• @lex
                    • Jul 2006
                    • 1087

weer iemand die hetzelfde taalgrapje toepast?

Drive inN?

Gr, @lex
                    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• dj-inkognito
                      • Jun 2011
                      • 416

Originally posted by radioactivediscoshow
                      ook wel, the blues brothers
                      als je idd de openings post leest staat dat er in..
                      alleen zijn wij de nederlandse versie zeg maar, xd

Comment

• dj-inkognito
                        • Jun 2011
                        • 416

Originally posted by @lex
                        ey beunhaas, kun je ook een keer normaal reageren in een post? ipv elke keer dit achterlijke gezijk over dat ene NNNNNNNN TJE!?
                        heb je in dit topic nou pas 4x gezegt en steeds word je bericht verwijderd,

snap je punt niet helemaal.

MusicXtra Bekijk profiel
                        View Forum Posts
                        Privébericht
                        Visit Homepage

GeregistreerdFeb 2006Locatie1Berichten4.483

Misschien handig om eerst een soort van bedrijfsplan te schrijven, dan heb je inzichtelijk wat de ambities precies zijn en welk kapitaal er nodig is.
                        Nu komt het wat impulsief over om, na één keer gedraaid te hebben, gelijk te roepen dat je een drive-inn show wilt beginnen.

ga je druk maken om andere dingen
                        Last edited by dj-inkognito; 10-10-11, 22:39.

Comment

• @lex
                          • Jul 2006
                          • 1087

Mijn punt is dat een hoop van je toekomstige potentiële klanten wel weten hoe je het schrijft en je dus een erg domme indruk maakt. Gevolg zou kunnen zijn dat als iemand een drive in show zoekt van een bepaald niveau, je achter het net vist omdat je:
                          a. niet wordt gevonden,
                          b. niet wordt gekozen omdat je er niet een erg intelligente indruk mee geeft als je niet weet hoe je de naam van je eigen bedrijfstak spelt.

@lex

PS was pas tweede keer dat ik er melding van maak, het is danook voortgekomen uit reacties op de vraag of het aan de spellingcorrectie zou kunnen liggen...
                          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• dj-inkognito
                            • Jun 2011
                            • 416

Originally posted by @lex
                            Mijn punt is dat een hoop van je toekomstige potentiële klanten wel weten hoe je het schrijft en je dus een erg domme indruk maakt. Gevolg zou kunnen zijn dat als iemand een drive in show zoekt van een bepaald niveau, je achter het net vist omdat je:
                            a. niet wordt gevonden,
                            b. niet wordt gekozen omdat je er niet een erg intelligente indruk mee geeft als je niet weet hoe je de naam van je eigen bedrijfstak spelt.

@lex

PS was pas tweede keer dat ik er melding van maak, het is danook voortgekomen uit reacties op de vraag of het aan de spellingcorrectie zou kunnen liggen...
                            of we nu wel of niet worden gevondenN omdat ALLEEN hier op het forum drive-inN staat "wat niet aagepast kan worden" dat is een zorg die ik niet heb,

we zitten tot juni 2012 al volledig volgeboekt dus we worden blijkbaar echt wel gevonden, in joun ogen een domme indruk, in mijn ogen een klein typfoutje in de begin post

hou volgend commentaar aub voor je en start een topic waar je deze discussie verder in voert ipv iemand zijn drive-innnnn pagina te verne*ken

Comment

• renevanh
                              • Oct 2004
                              • 2371

we zitten tot juni 2012 al volledig volgeboekt dus we worden blijkbaar echt wel gevonden, in joun ogen een domme indruk, in mijn ogen een klein typfoutje in de begin post

hou volgend commentaar aub voor je en start een topic waar je deze discussie verder in voert ipv iemand zijn drive-innnnn pagina te verne*ken
                              Tsja, als opbouwend commentaar - ook aangaande de communicatie naar je klanten - niet gewenst is, waarom open je dan een topic... :S

Ik zal maar niks zeggen over het voorkomen van drive-inN op je site en de gruwelijke fouten (zowel code als layout) die hierin zitten wanneer het in een recentere (en betere) browser dan IE6 bekeken wordt (FF7.0.1 bijvoorbeeld, of Chrome), je zit toch al tot juni 2012 volgeboekt, dus dat maakt ook niks uit. :S
                              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• dj-inkognito
                                • Jun 2011
                                • 416

nou die gruwlijke fouten mag je me dan best wel vertellen,
                                die site heb ik zelf in elkaar gezet en ik ben ook geen *** en heb ook zeker geen studie informatica/webdesign gedaan.
                                dus wat dat betreft,

enige wat ik te horen krijg is dat de site er perfect en netjes uit ziet, ( en dat ziet hij hier ook ) dus ik kan die fouten die jij zegt zelf niet zien, dus stel het zeer op prijs mij dit te laten weten.

Comment

Working...