drive-inn the ShowBrothers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djsandman
    • Aug 2010
    • 74

Wat gaat het er toch aardig aan toe de laatste tijd op dit forum, eerst in mijn topic, nu hier weer..
    Zal wel met het weer te maken hebben?

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

enige wat ik te horen krijg is dat de site er perfect en netjes uit ziet, ( en dat ziet hij hier ook ) dus ik kan die fouten die jij zegt zelf niet zien, dus stel het zeer op prijs mij dit te laten weten.
      Helaas durven kennissen, vrienden en supporters meestal nooit kritiek geven omdat zij nogal verblind zijn door trots en of fangevoelens. Ook hier helpt politieke correctheid niemand vooruit. Als ik jouw site zie met de vele schrijffouten en een layout die op het einde van de eerste pagina al spaak loopt, moet ik toch constateren dat het allesbehalve perfect en netjes is.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

`Zo ook maar ff reageren !!!

Maar site werkt PRIMA !!! tekst fouten, tja....heb iedereen last van met wijzigingen van spelling, niet schokkend.

Layout en looks van de site vindt ik PERSOONLIJK te hip hop en NIET zakelijk, maar ach....ieder heeft zijn eigen STIJL.
        your light !

Comment

• dj-inkognito
          • Jun 2011
          • 416

Originally posted by laserguy
          Helaas durven kennissen, vrienden en supporters meestal nooit kritiek geven omdat zij nogal verblind zijn door trots en of fangevoelens. Ook hier helpt politieke correctheid niemand vooruit. Als ik jouw site zie met de vele schrijffouten en een layout die op het einde van de eerste pagina al spaak loopt, moet ik toch constateren dat het allesbehalve perfect en netjes is.
          ook van mijn klanten hoor ik dat de website de doorslag geeft tot sommige boekingen, spelfouten? waar.....
          en de layout loopt spaak op de eerste pagina? ik heb hier nergens last van dus zou je een printscreen kunnen maken?
          dan weet ik ook waar ik aan toe ben en kan ik het desnoods aanpassen, dan helpen we elkaar nog eens zo kom ik ookgeen stap verder
          "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• dj-inkognito
            • Jun 2011
            • 416

Originally posted by tha_dj
            `Zo ook maar ff reageren !!!

Maar site werkt PRIMA !!! tekst fouten, tja....heb iedereen last van met wijzigingen van spelling, niet schokkend.

Layout en looks van de site vindt ik PERSOONLIJK te hip hop en NIET zakelijk, maar ach....ieder heeft zijn eigen STIJL.
            waar kan het dan in hemels naam aan liggen dat hij het bij jou en mij normaal doet en bij anderen niet?
            spelfouten zou niet moeten kunnen alles is door spellingscontrole e.d gehaalt.
            de layout ben ik het deels met je eens,

komt omdat ik voorheen zonder drive-in draaide op locatie en toen klopte het wel aardig, ik ben nu idd nog aan het zoeken en neuzen naar een wat zakelijker layout voor de site..

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

Heb door al het gezeur maar eens ff gekeken op de website:

Dit is wat ik te zien krijg, Windows 7, (bijna) nieuwste Chrome. (gewoon een printscreen waar ik ff snel de onzin uit heb geknipt)

Daan
              Last edited by djspeakertje; 11-10-11, 21:11. Reason: Linksje, rechtsje, etc.
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj-inkognito
                • Jun 2011
                • 416

bedankt daan,

heel apart, zo heb ik het nog nergens gezien,

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

zo hoort hij dus te wezen... iemand een idee hoe het kan dat het op bepaalde computers zo word weergegeven?

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Ik krijg hetzelfde beeld als Daan, Windows XP, FireFox 4.
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

Originally posted by dj-inkognito
                    iemand een idee hoe het kan dat het op bepaalde computers zo word weergegeven?
                    Het probleem zit in de verschillende browsers die de CSS anders interpreteren.
                    Haal je HTML en CSS door de validator van W3c, dan zit je in de meeste gevallen (IE6 of lager uitgezonderd) goed.

Daarnaast maak je wat 'elementaire' fouten. Je divje met de laatste tekst staat absoluut ten opzichte van de bovenrand gedefinieerd.
                    Voeg je een regel of plaatje toe aan de content div, dan wordt die langer maar blijft je onderste tekst op dezelfde positie.
                    Sommige IE versies vergeven je dat, maar dat wat djspeakertje laat zien is wat er gebeurd in browsers die de HTML en CSS standaarden wel goed implementeren. Dat doet IE9 trouwens ook redelijk (en ook daar gaat het mis).

Verder nog wel wat rare dingen die ik zo 1,2,3 zie. Bijvoorbeeld een onload op een img (die je niet afsluit)??! Dat kan niet.

Concrete tips: gebruikt container divs, gebruik floating divs en gebruik overflow.
                    Een externe stylesheet maakt het onderhoud overigens 30x makkelijker, gewoon even doen.
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• DJordy
                      • Nov 2009
                      • 112

Heb er hier ook last van op nieuwste chrome en nieuwste firefox. Wel mooie site
                      Mvg,

DJordy

Comment

• dj-inkognito
                        • Jun 2011
                        • 416

Originally posted by renevanh
                        Verder nog wel wat rare dingen die ik zo 1,2,3 zie. Bijvoorbeeld een onload op een img (die je niet afsluit)??! Dat kan niet.

Concrete tips: gebruikt container divs, gebruik floating divs en gebruik overflow.
                        Een externe stylesheet maakt het onderhoud overigens 30x makkelijker, gewoon even doen.
                        zoals ik al zij, ik ben geen webdesigner, snap er dan ook de ballen van wat je hier boven allemaal neerzet:$

wtf is een onload op een img? plaatje snap ik xD

maybey you can help me?( uiteraardt tegen een vergoeding )

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Originally posted by dj-inkognito
                          maybey you can help me?
                          Uiteraard, stuur maar een mailtje.
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• dj-inkognito
                            • Jun 2011
                            • 416

Originally posted by renevanh
                            Uiteraard, stuur maar een mailtje.
                            je hebt pb!

nu maar weer ontopic dan,

Comment

• dj-inkognito
                              • Jun 2011
                              • 416

dit weekend eindelijk eens tijd gehad om een fototje te schieten,
                              boswandelingparty georganiseerdt door jawel. boswandeling zelf.
                              was zoon 200 man in een cafe restaurant.
                              hieronder een fototje

Comment

• dj-inkognito
                                • Jun 2011
                                • 416

net een extra shure draadloze sm58 aangeschaft...
                                en van middag een mooie grote flightcase voor alle losse lampen b115 h130 d60 complete voorkant afneem baar

zal morgen wat fototjes schieten van deze nieuwe aanwinsten

Comment

Working...