drive-inn the ShowBrothers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

ahzo, heb een Entecc DMX Pro dongle dus das of in of uit.. En zou dan liever scenes en buttons triggeren met de faders dan losse fixtures! Maar freestyler kan via midi worden aangestuurd en de showmaster heeft een midi in/out/thru dus daar zou een mogelijkheid moeten zitten niet?
    Jeroen van Geffen

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Maar dan zou je ook een willekeurige MIDI controller kunnen gebruiken (je moet zowiezo MIDI mappen, dus dan kan je ook doosjes als de Novation Launchpad gebruiken)

Edit: En dus ook doosjes waar ook faders op zitten. Wat je wel mist is de back-up mogelijkheid die de showmaster je geeft mocht de laptop er mee ophouden.

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Hengelosedrummer
        • Feb 2011
        • 23

Zelf werk ik veel met DasLight in combinatie met een SGM Studio 12.
        Bevalt heel prima doordat de scenes goed te triggeren zijn met de faders.

Een ander voordeel is dat tijdens een toneelvoorstelling het licht alsnog handmatig geschoven kan worden. Reguliere dimmers doorgepatched op de SGM, registers van SGM gebruikt voor scenes van dimmers en dan al het intelligente licht via de PC.

Kortweg ideaal, en ik kan me voorstellen dat de Showmaster i.c.m. met dongle en PC goed werkt voor d'n drive-in
        Pourquoi? Parce-que c'est possible!

Comment

• dj-inkognito
          • Jun 2011
          • 416

moet me dan toch maar eens gaan verdiepen in en het wel/niet/waarom dan toch maar een dongle aan te schaffen mischien.....
          er is namelijk een 2e laptop beschikbaar hiervoor.

maar naar wat ik heb geinformeerd komt een beetje dongle al gauw op een 500euro?
          "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• DMiXed
            • Jan 2008
            • 370

neu hoor, Entecc DMX Pro wat ik heb is rond de 150 euro bij J&H. Werkt perfect met Freestyler!
            Jeroen van Geffen

Comment

Working...