Drive in show Duo
Collapse
X
-
Ik ben voor 17 Februari gevraagd om op het carnavals feest van de basisschool te kopen draaien.
Ik heb ondertussen langere kabels gekocht, een standaard lichtset van 8 par spots gekocht, helaas is er daar eentje van kapot gegaan dus die lamp moet ik nog even vervangen, en natuurlijk werk ik dan alle kabels weg.
Ik zorg dat ik dan wat foto's maak voor op dit forumBen pas net 14 hoor :DComment
-
Ik heb dus de 17e gedraait op het carnavals feest van de plaatselijke basisschool.
Het is allemaal goed verlopen en ik heb geen enkele tegenslag gehad tijdens het draaien.
De kinderen vonden het in iedergeval allemaal geweldig, ze stonden te dansen en te springen en hielden daar niet mee op.
Foto's van die dag:
Ben pas net 14 hoor :DComment
-
@dj-inkognito Misschien ben ik de enige die er zich aan ergert, maar ik vind de reacties die je af en toe geeft wel erg fel!
We hebben het hier over een 14 jaren oud jongetje die vol enthousiasme bezig is met zijn hobby en dat graag laat zien,
en dan ga jij hem afkraken met zo'n reactie? Prima als je wat kritiek en tips wilt geven, maar doe dat dan alsjeblieft opbouwend
en op een manier dat het vriendelijk over komt, dit werkt niet bepaald stimulerend.
Wacht eens even, zijn we bijna allemaal niet op deze manier begonnen? Werden we toen ook door onze 'concullega's' op alle mogelijke manieren afgebrand omdat we een wit kabeltje in het zicht hadden of gingen we er keihard mee door omdat we er de grootste lol in hebben?
Wat ik hier zie staan ziet er hartstikke netjes uit en iets waar je in de basis een aardig eind mee kan komen. Vanaf nu kun je langzaam zorgen dat het allemaal nét dat professionele randje heeft (bv. het doekje vervangen voor een mooi meubel of voorzetbord) zodat je de mooie klussen binnen kan halen. Keep up the good work!First make it work, then make it look pretty!Comment
-
-
Ziet er op zich prima uit, maar zoals bij bijna elke beginner: probeer je kabels weg te werken. Ze hangen er maar een beetje bij overal. Die witte stekkerdoos bovenop je lichtstatieven zou ik vervangen door een zwarte, en dan vastzetten aan de achterkant, zodat je er zo min mogelijk van ziet.
In deze situatie snap ik dat je de lampen bovenop je lichtbalk hebt gezet. Als het qua hoogte kan zou ik ze er altijd onder hangen, vooral als je er wat meer hebt. Wat er namelijk gebeurd is dat die dingen een beetje naar 1 kant gaan leunen, en als en teveel gewicht aan 1 kant zit gaat je balkje verdraaien, wat het metaal verzwakt. Zo'n vaart zal het niet lopen, maar je geeft in een eerdere post aan dat je al 8 van die lampen hebt, en die effectlampjes tikken ook aan. Bovendien ziet je lichtbalkje er niet uit alsof het een heel heavy-duty ding is.
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
Comment