Mijn drive in show setup 2010
Collapse
X
-
Ik koop ook wel eens spullen van een ander bedrijf over.
En dan nog, ik huur ook van alles (extra) in bij collega's voor een klus. Lijkt mij geen schande toch?
Als ik dan hier een foto plaats met de vraag wat men er van vind kun je daar gewoon op reageren of het lekker laten. Als men dan komt met je hebt gehuurd, ja dus! Kom je nu met commentaar als "die set speakers zou ik niet meer huren" is het wel relevant en kan ik er iets mee.
Wat maakt het nu helemaal uit voor dit topic of ze alles zelf hebben, huren of een combi van deze. Ze vragen om commentaar over de setup. Als ze dan deels huren gaan ze dit misschien wel anders doen op advies. Waarom je dit meubel (en misschien wel meer) al eerder hebt gezien lijkt mij nu wel duidelijk, beide forumleden zijn vrienden van elkaar.Last edited by vasco; 12-08-11, 13:13.
Comment
-
@TS Ik kan zelf alleen oordelen over het licht, ik zou je filters in ieder geval symmetrisch steken.
Dan nog netjes stellen en je komt al ver
@ rest
Ik huur zelf ook regelmatig bij, het loont niet om alles in eigen huis te hebben als je veel maatwerk doet.
Ook hier cases die van andere bedrijven zijn geweest, maar ook andere apparatuur.
Vanochtend zelfs nog een paar leuke speeltjes opgehaald bij AED 2e hands.Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
Comment