Drive-in Show DJ Jeroen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

Na een tijdje stilte maar weer eens wat van me laten horen...
    @Jeroen VS Klopt, was eigenlijk de bedoeling dat de truss wat langer zou zijn, maar door ruimtegebrek was dat helaas niet mogelijk.

Hier een filmpje van het eindexamengala van het Stella Maris College te Meerssen. Locatie was de Pastory in Cadier en Keer, erg mooie en ruime zaal!
    Weer een echte overkill-set eigenlijk, maar "U roept, wij draaien!"...

(vanaf 8:00 het interessante deel voor jullie!)

Wat er stond:
    SoundProjects SP3 systeem
    Mackie SRM350 als monitor
    Denon DJ Set
    A&H Mixwizard 12:2 als tussentafel voor de DJ een beetje in de gaten te houden

16 Lightmaxx LEDpar64
    16 Showtec LEDpar 56
    4 Martin Roboscan 812
    2 ADJ Dekker LED
    1 ADJ Quad (uiteindelijk spijt van gehad dat ik de andere 2 niet gebruikt heb, was veel mooier geweest, volgende keer beter!)
    4 pinspot
    halve carré van 7*3*4 meter

Aangestuurd met FreeStyler icm. Enttec DMX Pro dongle, via WiFi en app op de telefoon aangestuurd.
    (een aantal shows/flinke chases voorgeprogrammeerd, af en toe dus wisselen. DJ draaide alles aan één stuk door, dus dat was alleen maar handig. Waarom een telefoon-sturing? Omdat het mijn eigen gala was en er geen budget was om een LJ neer te zetten. Overigens prima gegaan!)
    Last edited by DMiXed; 04-07-12, 13:31.
    Jeroen van Geffen

Comment

• theuts
      • Nov 2010
      • 23

Meerssen dat is heel in de buurt waar ik woon .
      mooie set!

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Originally posted by DMiXed
        (vanaf 8:00 het interessante deel voor jullie!)
        Je bedoelt een zaal vol scholieren die met zijn allen staan te dansen "een, twee, drie, euh, cha-cha-cha?!" omdat een beetje stijldansen toch nog altijd op een gala hoort?

Leuk setje en prima sfeertje. Filmpje zelf gemaakt?
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DMiXed
          • Jan 2008
          • 370

Originally posted by Stoney3K
          Je bedoelt een zaal vol scholieren die met zijn allen staan te dansen "een, twee, drie, euh, cha-cha-cha?!" omdat een beetje stijldansen toch nog altijd op een gala hoort?

Leuk setje en prima sfeertje. Filmpje zelf gemaakt?
          Precies, dat en de kleding is tegenwoordig nog het enige gala aan een gala, voor de rest gaat het vooral om het goude water
          Thnx, heb zelf niet gefilmd, moest zelf ook een feestje vieren natuurlijk, heb de videoploeg van de school hiervoor ingeschakeld. Montagewerk heb ik wel gedaan in wat verloren vrije tijd na de examens(:
          Jeroen van Geffen

Comment

Working...