Na een tijdje stilte maar weer eens wat van me laten horen...
@Jeroen VS Klopt, was eigenlijk de bedoeling dat de truss wat langer zou zijn, maar door ruimtegebrek was dat helaas niet mogelijk.
Hier een filmpje van het eindexamengala van het Stella Maris College te Meerssen. Locatie was de Pastory in Cadier en Keer, erg mooie en ruime zaal!
Weer een echte overkill-set eigenlijk, maar "U roept, wij draaien!"...
(vanaf 8:00 het interessante deel voor jullie!)
Wat er stond:
SoundProjects SP3 systeem
Mackie SRM350 als monitor
Denon DJ Set
A&H Mixwizard 12:2 als tussentafel voor de DJ een beetje in de gaten te houden
16 Lightmaxx LEDpar64
16 Showtec LEDpar 56
4 Martin Roboscan 812
2 ADJ Dekker LED
1 ADJ Quad (uiteindelijk spijt van gehad dat ik de andere 2 niet gebruikt heb, was veel mooier geweest, volgende keer beter!)
4 pinspot
halve carré van 7*3*4 meter
Aangestuurd met FreeStyler icm. Enttec DMX Pro dongle, via WiFi en app op de telefoon aangestuurd.
(een aantal shows/flinke chases voorgeprogrammeerd, af en toe dus wisselen. DJ draaide alles aan één stuk door, dus dat was alleen maar handig. Waarom een telefoon-sturing? Omdat het mijn eigen gala was en er geen budget was om een LJ neer te zetten. Overigens prima gegaan!)
@Jeroen VS Klopt, was eigenlijk de bedoeling dat de truss wat langer zou zijn, maar door ruimtegebrek was dat helaas niet mogelijk.
Hier een filmpje van het eindexamengala van het Stella Maris College te Meerssen. Locatie was de Pastory in Cadier en Keer, erg mooie en ruime zaal!
Weer een echte overkill-set eigenlijk, maar "U roept, wij draaien!"...
(vanaf 8:00 het interessante deel voor jullie!)
Wat er stond:
SoundProjects SP3 systeem
Mackie SRM350 als monitor
Denon DJ Set
A&H Mixwizard 12:2 als tussentafel voor de DJ een beetje in de gaten te houden
16 Lightmaxx LEDpar64
16 Showtec LEDpar 56
4 Martin Roboscan 812
2 ADJ Dekker LED
1 ADJ Quad (uiteindelijk spijt van gehad dat ik de andere 2 niet gebruikt heb, was veel mooier geweest, volgende keer beter!)
4 pinspot
halve carré van 7*3*4 meter
Aangestuurd met FreeStyler icm. Enttec DMX Pro dongle, via WiFi en app op de telefoon aangestuurd.
(een aantal shows/flinke chases voorgeprogrammeerd, af en toe dus wisselen. DJ draaide alles aan één stuk door, dus dat was alleen maar handig. Waarom een telefoon-sturing? Omdat het mijn eigen gala was en er geen budget was om een LJ neer te zetten. Overigens prima gegaan!)
Comment