Nieuwe aanhangwagen / Drive-in show PARTYROS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by MusicXtra
    We hoeven ook niet roomser dan de paus te zijn....
    Dat is waar en hoeft ook niet. Tijdens de klus waarbij afbreken, opruimen, laden, rijden en lossen ook horen mag het bij ons gewoon niet net als bij zo een beetje alle andere werkgevers (zoals die van JanFryslan en hiermee begrijp ik dat het voor hem een hobby is naast zijn echte werk). Daarna is het ieder zijn eigen privétijd en moet ik rijden naar huis drink ik nogsteeds geen alcohol. Zoals ik al aangaf doe ik dat ook niet privé, rijdt mijn vrouw dan lust ik best een biertje (maar liever een whisky).
    Originally posted by jans
    Ik weet zeker dat de klant het waardeert als je alcoholische dranken netjes afslaat en aangeeft gerust iets anders te willen drinken.
    +1 niemand zal je er vreemd om aankijken inderdaad. Ze komen ons ook wel eens een biertje brengen en ruilen dat graag om voor een colaatje op ons verzoek. Is een aanbieder nog nooit verdrietig van geworden en hebben er gewoon begrip voor. Ze hebben er totaal geen moeite mee om dat biertje zelf weg te werken.

Comment

• JanFryslan
      • Mar 2010
      • 43

Gisteren hebben we ons nieuwe show opgebouwd, hierbij 2 foto's.
      De baseplate kruizen onder de mh's heb ik zelf gemaakt (wou altijd nog eens leren alluminium lassen).

(Begin a.u.b. niet over die witte stekkerdoos onder het meubel. Ben er zelf ook tegenstander van, maar deze is er tussendoor geglipt).

Binnenkort verandert de opdruk van het meubel nog; duidelijker en meer in de stijl van de eerder geposte kar.

[IMG][/IMG]

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

Leuk setje zo! maar je hebt naar mijn mening niet genoeg hoogte voor die voortruss. Tevens oogt die heel erg druk door die grote parren erin.

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

Tja hoogte kan je niks aan doen als je besteld word en de locatie zo is! Ik vind het er keurig uitzien!

Het enige wat ik altijd zo verschrikkelijk vind is het standaard setje rood,blauw,groen,rood in je parren! Dr zijn zoveel mooie kleuren!

Comment

• JanFryslan
            • Mar 2010
            • 43

Goede tip van die hoogte inderdaad.

En voor wat betreft de kleuren van die parren: dat stoort mij persoonlijk niet, maar zal eens een paar nieuwe filters overwegen.

Comment

• Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

Originally posted by stainz
              Andere uiterste is dat crew van een zekere club in onze hoofdstad gewoon tijdens de pauze van de show een groene sigaar zaten te roken.
              Ik vind de manier waarop sommige mensen in het club-circuit zich gedragen sowieso al ronduit absurd. DJ's die gewoon hele flessen Jack Daniel's achterover tikken en stijf van de pillen op knopjes staan te douwen? Als DJ geef je toch ook het goede (of slechte) voorbeeld...
              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• DJ Antoon
                • May 2005
                • 1681

Originally posted by Stoney3K
                Ik vind de manier waarop sommige mensen in het club-circuit zich gedragen sowieso al ronduit absurd. DJ's die gewoon hele flessen Jack Daniel's achterover tikken en stijf van de pillen op knopjes staan te douwen? Als DJ geef je toch ook het goede (of slechte) voorbeeld...
                Worden ze eindelijk rock 'n' roll.
                Wat is het verschil, dat je op een gitaar staat te rammen of op een mengtafel?
                Artiesten met drank op word wel heel normaal gevonden.

Alsof Mick Jagger ooit het goede voorbeeld heeft gegeven.

Comment

• JanFryslan
                  • Mar 2010
                  • 43

Na een tijd van afwezigheid op het forum, hierbij een update.

De combinatie (auto - grote kar) van de eerste post in dit topic was inderdaad niet goed.
                  Daarom inmiddels een grotere auto met kleinere kar:

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Da's een erg nette combinatie, kun je mee voor de dag komen.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

Hele nette combi! Let wel op aangezien hij toch nieuw is dat hij waterdicht blijft. Deze hangers willen op den duur nog wel eens gaan lekken. Bij ons staat er helaas wel eens water is...

Comment

• JanFryslan
                        • Mar 2010
                        • 43

Originally posted by vdlaanlichtengeluid
                        Hele nette combi! Let wel op aangezien hij toch nieuw is dat hij waterdicht blijft. Deze hangers willen op den duur nog wel eens gaan lekken. Bij ons staat er helaas wel eens water is...
                        Dat probleem hadden we bij ons vorige aanhangwagen ook (een Hapert). Ik dacht dat het een productiefout was, maar het komt dus vaker voor. Dit is een Saris, hoop dat die dicht blijft.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                          • Jun 2010
                          • 640

Okey... Waar ik het over heb is dus juist een Saris... Wil je niet nu al bang maken het kan deze natuurlijk overslaan maar je weet in ieder geval uit eigen ervaring dus al wel dat het kan.

Comment

Working...