Dat is waar en hoeft ook niet. Tijdens de klus waarbij afbreken, opruimen, laden, rijden en lossen ook horen mag het bij ons gewoon niet net als bij zo een beetje alle andere werkgevers (zoals die van JanFryslan en hiermee begrijp ik dat het voor hem een hobby is naast zijn echte werk). Daarna is het ieder zijn eigen privétijd en moet ik rijden naar huis drink ik nogsteeds geen alcohol. Zoals ik al aangaf doe ik dat ook niet privé, rijdt mijn vrouw dan lust ik best een biertje (maar liever een whisky).
+1 niemand zal je er vreemd om aankijken inderdaad. Ze komen ons ook wel eens een biertje brengen en ruilen dat graag om voor een colaatje op ons verzoek. Is een aanbieder nog nooit verdrietig van geworden en hebben er gewoon begrip voor. Ze hebben er totaal geen moeite mee om dat biertje zelf weg te werken.
+1 niemand zal je er vreemd om aankijken inderdaad. Ze komen ons ook wel eens een biertje brengen en ruilen dat graag om voor een colaatje op ons verzoek. Is een aanbieder nog nooit verdrietig van geworden en hebben er gewoon begrip voor. Ze hebben er totaal geen moeite mee om dat biertje zelf weg te werken.
Comment