Mijn vermoedens worden bevestigd met de extra foto's van deze levensgevaarlijke stroomkast. Ik neem mijn worden terug van laten nazien, dit moet zo de kliko in. Dit wordt echt niet beter van de kabels netjes bij elkaar binden en/of korter maken, daar maak je de andere fouten die in dit "ontwerp" zitten niet goed mee. Als er ook maar iets gebeurt met dit gevaarte dan heb jij inderdaad een heel groot serieus probleem aan je broek hangen. Geen verzekering zal je dekken maar bij schade, al dan niet met slachtoffers wil men wel centen zien. Een eventuele rechter zal ze ook in het gelijk stellen. Heb je geen verstand van dit soort zaken (technische opleiding) begin hier niet aan en koop een deugdelijk apparaat.
De bekende uitspraak; "het gaat toch elke keer goed". Helaas zijn er ook al teveel dode en gewoonde gevallen door dit soort uitspraken. Wil je weten hoeveel woningbranden er per jaar in Nederland voorkomen door hobby electro techneuten?
De bekende uitspraak; "het gaat toch elke keer goed". Helaas zijn er ook al teveel dode en gewoonde gevallen door dit soort uitspraken. Wil je weten hoeveel woningbranden er per jaar in Nederland voorkomen door hobby electro techneuten?
Comment