drive in setup

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Mijn vermoedens worden bevestigd met de extra foto's van deze levensgevaarlijke stroomkast. Ik neem mijn worden terug van laten nazien, dit moet zo de kliko in. Dit wordt echt niet beter van de kabels netjes bij elkaar binden en/of korter maken, daar maak je de andere fouten die in dit "ontwerp" zitten niet goed mee. Als er ook maar iets gebeurt met dit gevaarte dan heb jij inderdaad een heel groot serieus probleem aan je broek hangen. Geen verzekering zal je dekken maar bij schade, al dan niet met slachtoffers wil men wel centen zien. Een eventuele rechter zal ze ook in het gelijk stellen. Heb je geen verstand van dit soort zaken (technische opleiding) begin hier niet aan en koop een deugdelijk apparaat.

De bekende uitspraak; "het gaat toch elke keer goed". Helaas zijn er ook al teveel dode en gewoonde gevallen door dit soort uitspraken. Wil je weten hoeveel woningbranden er per jaar in Nederland voorkomen door hobby electro techneuten?
    Last edited by vasco; 15-11-12, 23:18.

Comment

• dj cmon
      • Nov 2012
      • 9

aledan zal ik dezewel slopen dan maar zeker
      geluk dak er 2 hep en deze is niet door mij gemaakt maar daar hep ik gebrom mee op de speakers en met mijne romel hat ik dat niet
      Last edited by dj cmon; 16-11-12, 02:00.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

foto's zijn verwijderd? sportief..

Comment

• dj cmon
          • Nov 2012
          • 9

anders hout het er niet over op
          want daarom benk niet op dees forum gekomen om over een stroomkast te heben
          maar ben het eens dat julie mij wijzen over de gevaaren er van

Comment

• dj cmon
            • Nov 2012
            • 9

ik hep nog een vraagske over men baskasten
            deze biginen apnormale geliuden te makken als ze worden belast met 350w op een feestvolume
            maar op internet staat dat deze 700w rms zijn maar dat ze al apnormale geliuden beginen temakken met 350w
            hep ik schrik dat de woefer kapot gaat
            type woefer DAS G-45

iemant een iede hoe dat da komt en wat ik moet doen om op fuifvolume er mee te kunen spelen dat ze niet kapot spelen

Comment

• sjig
              • May 2012
              • 909

Wat zijn abnormale geluiden? Aanlopen? Vervorming?

Comment

• kvdb013
                • Nov 2010
                • 337

@dj cmon,

misschien kun je ook ..... En ,,,,, gebruiken? Dan is het misschien allemaal wat duidelijker. En de woorden die je typt zijn schrikbarend slecht gespeld.
                Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Kasper
                  • Jul 2004
                  • 171

Haha! vollegus mijn wordu we vresuluk in de zijk genomu!

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Kasper zou best nog wel eens gelijk kunnen krijgen ook zeg. Datum op de foto's zijn uit 2008 en in zijn eerste post heeft hij het over afgelopen zaterdag. Volgens mij lag deze afgelopen zaterdag echt op 10 november 2012. Of de TS heeft er een uitleg bij of ook deze foto's zullen spontaan gaan verdwijnen.

Maar kvdb013 heeft wel een punt, het hoeft allemaal niet foutloos te zijn maar netjes begrijpelijk Nederlands typen zou heel fijn zijn compleet met hoofdletters en leestekens.
                    Last edited by vasco; 16-11-12, 16:32.

Comment

• dj cmon
                      • Nov 2012
                      • 9

De foto's zijn niet uit 2008 dat is de datum die verkeert staat op het fototoestel.
                      De juiste datum is 10/11/2012 .
                      Die foto's zijn verwijdert om dat da geene goede reclame is voor mij op faceboek.
                      En overigens heb ik zwaare dyslectie en ben ik ook geen typ wonder .

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by dj cmon
                        En overigens heb ik zwaare dyslectie en ben ik ook geen typ wonder .
                        Een spelling controle had al minimaal 3 fouten uit deze post gehaald....
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• dj cmon
                          • Nov 2012
                          • 9

Originally posted by sjig
                          Wat zijn abnormale geluiden? Aanlopen? Vervorming?
                          De baskasten hebben een vervorming als je ze half open zet.
                          Ben ook op zoek gegaan naar een nieuwe stroomkast en heb eer een gekocht die aan de ijsen voldoet.

Comment

• sjig
                            • May 2012
                            • 909

Hoe gedraagt je versterker zich? En stuur je een vervormd signaal uit ( computers willen dat wel snel doen als je de bas op je pc te ver open draait! )

Comment

Working...