Disco meubel van "Veronica" ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • j.van.doesburg
    • Jul 2002
    • 17

Das lang geleden. Ik zit voor de ein nog even te google op mijn naam en kwam dit weer tegen. Zijn er nog mensen die nieuws hebben over ons meubel. Ik heb DJ Swen (holliday rap) aan de lijn gehad. Die heeft toen bij veronica gedraaid en dacht dit meubel wel te kennen. Toch zou ik zo graag foto's ervan willen zien. Weet iemand nog wat???
    Mazzzzeeeell
    Dussss

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1067

citaat:Nou, ik weet dat dit meubel door AZ19 gekocht is van..... Dateq. Samen met een JBL/dateq geluid set en Dateq dimmers met licht tafel.
      AZ heeft toen de geluidset gehouden samen met het 24 KW licht setje en het meubel is toen door verkocht aan Kees Brouwer die er in het noorden des lands de SRA Disco show mee heeft gedraaid. Kees is een oud AZ19 collega van mij, zodoende dat hij mij dat meubel heeft verkocht toen hij zelf een nieuwe heeft laten bouwen. Maar welke disco heeft er met dat meubel in de dateq tijd mee gewerkt?
      volgens mij draat die az19 aleen nog maar met das....en die discomeunbels van hun hebben hun beste tijd ook wel gahad volgens mij......volgens mij kennen ze t beter terugkopen

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Van Sluis Media BV(195.18.123.98) schreef op Sun Sep 26 10:45:56 2004: LET OP: prof. drive-in show meubel te koop. Oud-Veronica/Mouse, je kent ze wel, wit met witte cases, alle delen compleet. 4 x 50 cm blok, 1 x 70 cm blok, 2 x hoek, 2 vulstukken. Nette staat. Alles powercon/XLR. excl. apparatuur. EUR 2000,- info@vansluismedia.nl

Misschien dat je hier iets aan hebt.
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Olaf DuffhuĆ«s
          • Oct 2000
          • 2477

Dat zijn andere meubels...die ken ik wel..die zijn ook in marmer uitvoering geweest..
          Olaf Duffhuƫs

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Joost van Ens
            • Jan 2001
            • 628

arlo heeft zijn meubel dus te koop staan. is idd een originele mouse. ( heb er zelf ook een) powercon zat er origineel niet in omdat het toen nog niet bestond. maar het meubel wat hij heeft is gewoon goed. vraagt trouwens wel wat ruimte qua vervoer.

groeten

Comment

• TomBrokling
              • Nov 2004
              • 2

Heeft er nog iemand foto's van de Toppop discoshow uit de jaren 70?
              Ben zelf een tijdje meegereisd om het zo maar te zeggen, als roadie/dj, en heb erg veel foto's gemaakt, maar ben door omstandigheden alles kwijt geraakt. Het gaat mij met name om de "Mouse" meubels, zoals ze genoemd worden, en eventueel ook foto's van de Toppop bussen.

Alvast dank!

Comment

• LJ_jacob
                • Aug 2003
                • 293

citaat:Geplaatst door jens

citaat:Nou, ik weet dat dit meubel door AZ19 gekocht is van..... Dateq. Samen met een JBL/dateq geluid set en Dateq dimmers met licht tafel.
                AZ heeft toen de geluidset gehouden samen met het 24 KW licht setje en het meubel is toen door verkocht aan Kees Brouwer die er in het noorden des lands de SRA Disco show mee heeft gedraaid. Kees is een oud AZ19 collega van mij, zodoende dat hij mij dat meubel heeft verkocht toen hij zelf een nieuwe heeft laten bouwen. Maar welke disco heeft er met dat meubel in de dateq tijd mee gewerkt?
                volgens mij draat die az19 aleen nog maar met das....en die discomeunbels van hun hebben hun beste tijd ook wel gahad volgens mij......volgens mij kennen ze t beter terugkopen
                AZ19 draaide vroeger uitsluitend met DAS(st-218, r-215), maar tegenwoordig is er een JBL array systeem aangeschaft met crown macrotech amps er achter.
                Ook de meubels krijgen een nieuw HPL laagje, en nieuwe flightware.
                adioss
                Jacob
                mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

ok ....en is dat sleutelsysteem al eens uit die deeltjes gehaald......dat je op een klus staat en dat niemend een sleutelheeft van de dj bar om een beetje fatsoenlijk kabels te trekken haha...heb wel altijd leuke shows gehad in de tijd dat ik een poaar keer ben meegeweest

Comment

• LJ_jacob
                    • Aug 2003
                    • 293

hahahaha die ondingen :P weet het eigenlijk niet! ik heb al een tijdje niet meer met dat meubel gedraait:P, zal binnenkort eens navragen...
                    mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1067

ach het is voor mij ook alweer 3 jaar geleden dat ik voor het laatst ben meegeweest....

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

citaat:Geplaatst door TomBrokling

Heeft er nog iemand foto's van de Toppop discoshow uit de jaren 70?
                        Alvast dank!
                        Ik drink van de week nog wel een biertje met Krijn T, zal m s vragen...

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

Nu we het hier toch over oude glorie hebben, wie heeft er nog wat leuke foto's van de Tros Popformule drive in show ???

Eigenlijk door hun heb ik besloten om ook zoiets te willen hebben....
                          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Joost van Ens
                            • Jan 2001
                            • 628

Zal ik eens moeten gaan zoeken. Mijn carriƫre is daar begonnen.

Comment

• beyma
                              • Oct 2002
                              • 1614

citaat:Zal ik eens moeten gaan zoeken. Mijn carriƫre is daar begonnen.
                              Oke, ik ben ook even de zolder opgekropen en heb een leuke totaal foto gevonden !! ik heb daar een vraag over , maar die stel ik in het rigging forum, anders gaan we hier erg off topic !!
                              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• j.van.doesburg
                                • Jul 2002
                                • 17

En, zijn er nog mensen met nieuws?????
                                Dussss

Comment

Working...