Disco meubel van "Veronica" ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ro
    • Aug 2005
    • 1

Hey Guys,
    Zal ik maar een einde maken aan de discussie welk meubel bij welke drive in show? Zoals Joost wel weet loop ik al weer de nodige jaren mee. Stuur evt. foto van de show, en ik ga je wel vertellen welke drive in show en evt. de toenmalige eigenaar en jaartallen.

Greetings,

ronald
    ronald

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Da's mooi, maar is dat zo nuttig om nog te melden na 4 maand?

Comment

• John van DOesburg
        • Aug 2005
        • 2

Een heeeellllle tijd later.
        Ik zat ff op mijn naam te snuffelen en zag ik dat mijn naam hier te vinden was in dit forum.

Ik heb net even het hele verhaal doorgelezen. Tot nu toe heeft niemand mij heel duidelijk informatie kunnen geven over ons meubel.
        Hopelijk weten jullie nu meer????

resume:

Wij (erwin en ik) van Sunshine productions zijn de disco boeren.
        We hebben een disco meubel gekocht van Kees Brouwer (Van Rossum facilities)
        Die heeft het van AZ19
        Hun weer van Dateq
        Die werkte weer voor Chiel van Praag (intershow)
        Hij had ook weer wat met Veronica.
        .....

Verder gaat mijn informatie niet. Het verhaal gaat dus dat dit meubel ooit voor Veronica heeft gedraaid. Ik heb via via gesproken met Sven (die ene van de holliday rap). Hij was vroeger een van de DJ's. Helaas heeft hij geen foto's of dergelijke om het te kunnen bevestigen.

Is er nog iemand die het wel weet???
        Er staan wel wat foto's te vinden op onze site www.sunshineproductions.nl

Ik hoor graag van jullie

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Zover ik weet heeft Veronica ermee gedraaid, alleen zover ik weet Sven niet.. Want Veronica draaide vanaf +/- 1987/88 met witte en marmer kleur barretjes...Ook bij Mouse, zover ik weet....En Sven ging pas na 87 draaien als B DJ voor Veronica...Wel een goede DJ trouwens..DJ Sven..Maar dat even buiten beschouwing...
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• John van DOesburg
            • Aug 2005
            • 2

Maaarrre beste Olaf.

Het klinkt alsof jij er zeker meer van weet. Heb jij nog tips hoe ik aan een oude foto / flyer of folder kan komen?????

Die Sven was wel een aardige gozer moet ik zeggen (via de telefoon dan).

Ben benieuwd
            John

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Nou, daar ben ik achterheen geweest, maar tot dusver heb ik nog niks gekregen. Ik zal het nog eens aanhalen...Ik weet dit, omdat ik een van de ex-eigenaren ken die die show's deden voor Veronica...
              Olaf Duffhuës

Comment

• van schijndel
                • Jan 2005
                • 10

z.o.z.

Comment

• dj ralph
                  • May 2006
                  • 5

onze drive in show is vroeger ook van veronica geweest

Comment

• Olaf Duffhuës
                    • Oct 2000
                    • 2477

Das volgens mij een Hans Seewald setje...voorheen Tune uit Uden..
                    Olaf Duffhuës

Comment

• dj ralph
                      • May 2006
                      • 5

zou misschien kunnen hij heeft deze discobar al vanaf begin 1990
                      en vroeger denden de VU meters in de voorbak van disco, dat hebben ze zelf bedacht

Comment

• Ronald de Gier
                        • May 2006
                        • 8

Definitief de oude rode bar van Seewalt. Toen het bergafwaarts ging was eerst de groene bar met de Micro draaitafels er als eerste uit, gevolgt door de zwarte waarna deze rode volgde. En dat was rond 1988. Daarna ging de blauwe eruit. 2 witte werden omgebouwd tot 2 verschillende grijze meubels en de 4 gele zijn daarna verkocht. Helaas gingen de 2 grijze in 1992/1993 met het faillissement eruit. Waarvan de kleinste later in Uden in een restaurant/feestzaal terecht kwam. Daar heb ik eind jaren 90 nog mee gewerkt. Saillant detail: het oude pand van Hans is nu de gamma in Uden.

Comment

• Joost van Ens
                          • Jan 2001
                          • 628

He, gier, welkom op het forum. Tsja, als er iemand veel van discomeubels af weet......

Joost

Comment

• arie c
                            • Aug 2006
                            • 9

hallo

is er mischien iemand die mij kan helper aan de maten van een veronica mouse meubel met name de verhoudingen van de voorkant doven en onderste deelhoe het meubel opgeboud is weet ik al nu de maten nog

allemaal de groeten en bvd
                            [CENTER]leve de lol, en altijd blijven lachen
                            [/CENTER]

Comment

• LJ_jacob
                              • Aug 2003
                              • 293

nu we toch bezig zijn, weet iemand waar het oude gele AZ19 meubel is gebleven? (van de NS-roadshow o.i.d.)??
                              mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• LJ_jacob
                                • Aug 2003
                                • 293

Al een tijdje geen reactie gehad, maar ik blijf benieuwd...
                                Iemand enig idee waar de oude AZ19 meubels zijn? er zwerven nog zo'n 3,5 complete meubels bij het huidge AZ, het NowDanceExperience meubel staat bij purple haze, maar de rest??? iemand enig idee?
                                mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

Working...