After Ski Party met gereviseerde Martins

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • emillio
    • Jan 2004
    • 54

After Ski Party met gereviseerde Martins

Gisteren drukke dag, eerst daagje snoeren bakken, en dan tot 04.00 uur aan de bak, maar zeer tevreden met mijn 812's voor een appel en een ei, en iedereen bedankt op het licht forum voor de Osram tip.

SNOEREN BAKKEN

EVEN OP DE ZOLDER TESTEN

DE LICHTBAK

Misschien willen jullie ook meedenken over het volgende probleem met deze bak?:http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=10362

MOOI HE BLAUW

Was een zeer geslaagde avond, nieuwe lampen, volle bak +/- 200 man..
    nieuwe digitale camera....

Geluid:
    -Numark CD-N34 dubbele cd-speler
    -Master Dj-tool 6 mixer
    -extra Technics huiskamer cd spelertje, startklaar voor het bekende "lang zal zal ze leven".
    -Sony MDS-JE520 Minidisc dekje
    -Technics cassette recorder voor de meegenomen bandjes....(wordt gelukkig steeds minder)
    -Extra mixer Behringer Eurorack 2004A(beetje met Alesis rommelen)
    -Alesis Midiverb4
    -Behringer MDX2100 comp./limiter
    -Inkel EQ815 Equalizer
    -Behringer Edison voor lichte aanpassing stereobeeld (overblijfsel uit mijn radiotijd)
    -Shure sm-58
    -Pioneer hoofdtelefoon SE 450 (Gelukkig een paar aangeschaft toendertijd)
    -MASTER DL1800 versterker
    -Zelfbouw Beyma Hoog/mid.
    -Zelfbouw Beyma sub.

Licht:
    -2x 2 meter truss
    -2x Guil wind-ups
    -Martin Acrobat
    -Martin Destroyer
    -6x Roboscan 812 met 2308 controller
    -2x 4 voudige par 56
    -Par controller (merk onbekend maar knippert en loopt goed)
    -Liteputer CX5 DMX controller
    -1500 watt strobe
    -STRONG rookdoos
    -De Eurolite sneeuwmachine mocht niet uit de kist van de zaaleigenaar
    Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ziet er netjes uit, paar opmerkingen:

*Hangen die scans niet een beetje laag??
    *Pioneer hoofdtelefoon SE 450 (Gelukkig een paar aangeschaft toendertijd) wat beteken dat?? gaan ze vaak kapot bij jou of vind je het zulke prettige HP's
    *Hoe vervoer jij je bar?? (ziet er mooi uit trouwens alleen ban benieuwd hoe ja dat toch meeneemt.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• bewap
      • Jun 2002
      • 239

Ziet er netjes uit, alleen een vraag, hang jij altijd die scans op z'n kop? Of doe ik het altijd fout, of hoort dat bij die 812 scans? Nu ik erover denk is het wel misschien beter voor de koeling. Alleen komt het licht er nu wel veel lager uit, misschien wel te laag.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Mooi showtje Emillio, steun alleen wel de rest dat het licht tamelijk laag hangt.

@bewap: Scanners ondersteboven hangen is een kwestie van smaak en het effect dat je wilt bereiken. Het maakt meestal niet veel uit, als je maar zorgt dat ze stevig hangen.

Comment

• emillio
          • Jan 2004
          • 54

Scanners ondersteboven, ben er in dit geval eigenlijk voorstander van omdat mijn parretjes en strobo bovenop de truss staan en anders heb ik de scanners ervoor hangen.
          plus het gewicht op deze manier recht naar onderen hangt, is wel zo stabiel voor ons volle trussje.
          Disco bar is demontabel voorplaat schuift er boven in, poten in de bak en op wielen de zaal uit, staat in een aanhanger 2,50mtr lang.
          Pioneer SE450 verslijt je eigenlijk niet lekker hufterproof, maar ben wel blij dat ik er twee heb, je weet maar nooit!!
          In bijgaande vervoerscombi zit alles verstopt

Net als mijn vorige posting sta ik ook hier weer niet in een sporthal, zoals je op de foto kan zien is het puntdakje niet hoger....helaas

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Apres ski party zonder sneeuwmachien..hoecaffer die het niet echt begrepen heeft dus
            Geen last van volk dat tegen je discobar aan feest?

Comment

• emillio
              • Jan 2004
              • 54

Ja Ralp, had wel leuk geweest, maar ja klant is koning zullen we maar weer zeggen!
              Feestvolk moet je wel in de gaten houden, is redelijk verlopen, maar eind van de avond werd er toch een colaatje achter mijn versterker leeggeschonken, heb altijd wel een theedoek klaar liggen, gelukkig er niet over heen!!
              Sta liever op een podium, maar ja soms een ondenkbare luxe op sommige lokaties!

Comment

• pilot
                • Nov 2003
                • 267

Hoe bevalt jou Master Mengtafel,ik heb er ook een en hij voldoet wel.
                Je hebt wel een berg spullen op de discotafel staan waarom niks eronder,zoals versterker, eq,cass deck?
                master-qsc en de rest

Comment

• emillio
                  • Jan 2004
                  • 54

Ben over de master mixer goed tevreden, heeft heerlijke soepele faders, net geen Dateq maar ja wat wil je voor die prijs, maar echt een lekkere gooi en smijt tafel.
                  er zouden wel wat spullen naar onderen kunnen, maar van de andere kant we kunnen het nog kwijt, en zo heb je wel lekker alles binnen handbereik!

Comment

• MSSS
                    • Jul 2003
                    • 365

Ben je een beetje tevreden over die geluidsset? Heb je daar toevallig nog tekeningen van liggen?
                    oleole ik heb EV :)

Comment

• emillio
                      • Jan 2004
                      • 54

Ben er door de jaren heen steeds enthousiaster over geworden, hadden in het begin alleen de tops met een WB versterker overgenomen uit de tour van Andre Hazes (Volgens mij die heerlijk geflopte tour in Spanje, zie DVD "Zij gelooft in mij")
                      Hebben die tops overgenomen via via, zijn zelfbouw gebakkies voorzien van Beyma speakers (heb de types nog wel ergens op papier staan, maar niet voor het grijpen)
                      De set is echt tot leven gekomen met de aanschaf van de (lege) subs, hierin speakers van Beyma geplaatst.
                      WB versterker is toen vervangen door de Master DA 1800.
                      ondanks dat we het een beetje op de gok hebben samengesteld, met een beetje hulp van onze huisleverancier RSL audio, is het een setje waarmee we van voetbalveld tot klein feestzaaltje perfekt uit de voeten kunnen. Kom merksetjes tegen in het land die naar mijn mening niet aan ons geluidsniveau en kwaliteit kunnen voldoen.
                      maar helaas geen kant en klare bouwtekeningen voor je.

Comment

• MSSS
                        • Jul 2003
                        • 365

Oke, leuk om te lezen dat je er erg tevreden mee bent jammer dat je geen bouwtekeningen hebt maar ja dat is pech hebben.
                        oleole ik heb EV :)

Comment

• frankie
                          • Mar 2004
                          • 2

Heee die emillio,

Frank van de radio hier, wil jij mijn vader voortaan geen klein TL handelaartje meer noemen, maar een grote multinational in TL verlichting.

Leuke show heb je, vooral die scanners !!

We spreken elkaar.

Groeten,
                          Frankie (Je weet wel, de zoon van dat TL handelaartje)

Comment

• Truss-aap
                            • Mar 2004
                            • 16

Mooie show.
                            Waar heb je die 812's gehaald (zoek er ook nog).

Comment

• Truss-aap
                              • Mar 2004
                              • 16

Mooie show.
                              Waar heb je die 812's gehaald (zoek er ook nog).

Comment

Working...