vitamusic foto's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robert0593
    • Aug 2003
    • 39

Die koda's klinken inderdaad een beetje blikkerig maar voor die feestjes die wij er mee doen is het genoeg en draai ik het hoog gewoon een beetje terug op me mixer, hebben wij grotere feesten of moet het echt stampen dan huren we nexo ps 10 in.
    the vitamusic drive in

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

die flightcase van (ik schat) 24 units op wielen - is dat zo'n DAP-ding? Is dat wat? Kan dat wat gewicht hebben?

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

citaat:Geplaatst door luc2366
        die flightcase van (ik schat) 24 units op wielen - is dat zo'n DAP-ding? Is dat wat? Kan dat wat gewicht hebben?
        Waarom meteen DAP? Er zijn meerdere merken die dit model produceren. Verder zou (zelfs) DAP het uit de handel nemen/aanpassen als hun fc's niets zouden kunnen verdragen.

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

waarom meteen DAP? Omdat ik enkel die van DAP ken die er zo uit zien... je moet je niet aangevallen voelen
          vroeg net meer over de kwaliteit omdat ik ze enkel uit de catalogus ken en naar gebruikservaringen informeerde... zijn ze gemaakt uit PVC/hardboard of uit hout?

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

(k voel me niet aangevallen... k deel het je alleen mee dat er meerdere merken zijn die het maken... de tweede opmerking is een kwestie van logisch redeneren. als ik negatief overkwam: excuus, was absoluut niet mijn bedoeling)

Comment

Working...