DP5000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

DP5000

Hallo hier weer een poging om mijn DPRACK te laten zien. Mijn vraag is hoe jullie dit rackje vinden en of er mensen zijn die goede en/of slechte ervaringen heeft met deze amps. Zelf ben ik er tevreden over want kan er veel op aansturen ( 4 subs enkel 15" 600W en 4 toppen 600W per kant ) met deze configuratie blijft de versterker overeind staan maar wordt wel warm ( logisch bij 2ohm gebruik ) maar wel stabiel !!!
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

Euhm welke amps? oftewel welk type ed?
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• MSSS
      • Jul 2003
      • 365

Aan het logo te zien lijken het master amps, maar welk type het is? geen idee.
      oleole ik heb EV :)

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

mooie wielen....Wat moet je hier nou van zeggen?!?!

Comment

• xsystems
          • Jun 2004
          • 72

heb een foto van dit rack ontvangen dus kan het wel even toelichten.

versterers:

2x MASTER AUDIO: DP5000 AMPFLIERS
          1x MASTER AUDIO: VP2 CROSSOVER
          1x MASTER AUDIO: GE215 2x 15 Band EQ
          ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

Thks voor de uitleg ............ je was me iets voor !!! Stom van me om het niet gelijk te vermelden.

Comment

• dj ThunderXplosion
              • Apr 2004
              • 82

Had je de foto niet wat groter kunnen maken?

Comment

• MSSS
                • Jul 2003
                • 365

Wat mag zo'n rackje wegen?
                oleole ik heb EV :)

Comment

• DJLuc
                  • Mar 2002
                  • 22

citaat:Geplaatst door MSSS

Wat mag zo'n rackje wegen?
                  Maximaal 25 kilo p.p. aldus de ARBO toch

ontopic: het zijn leuke versterkertjes, een verhuurbedrijf hier in de buurt heeft ze ook.

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

Versterkers wegen 20KG per stuk. dus in totaal een kilo of 60 in totaal denk ik !!! flightcase weegt ook gauw een kilo of 15 ?? Het is niet de bedoeling dat er mee getilt word ( daar zijn toch de wielen voor ) en als je moet tillen ben je toch met twee personen. Beter als mijn oude rack ( zaten 2* MF2400 van Altair in ) Deze weegt toch gauw een kilo of 35 / 40 per stuk !!!!

Het zijn zeker leuke versterkers leveren veel vermogen en prestatie's zijn goed ( zeker met meerdere kasten ) Heb er 8 subs en 8 toppen meegedraaid 2ohm stabiel !! 8 subs 600W per stuk en 6 toppies van 600W. Versterker werd wel warm maar kon het goed aan......

Comment

• Banned
                      Banned
                      • Dec 2003
                      • 951

Versterkers wegen 20KG per stuk. dus in totaal een kilo of 60 in totaal denk ik !!! flightcase weegt ook gauw een kilo of 15 ?? Het is niet de bedoeling dat er mee getilt word ( daar zijn toch de wielen voor ) en als je moet tillen ben je toch met twee personen. Beter als mijn oude rack ( zaten 2* MF2400 van Altair in ) Deze weegt toch gauw een kilo of 35 / 40 per stuk !!!!

Het zijn zeker leuke versterkers leveren veel vermogen en prestatie's zijn goed ( zeker met meerdere kasten ) Heb er 8 subs en 8 toppen meegedraaid 2ohm stabiel !! 8 subs 600W per stuk en 6 toppies van 600W. Versterker werd wel warm maar kon het goed aan......

Comment

Working...