Ik ben wel trots, hihi.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin-vdB
    • Oct 2003
    • 85

Ik ben wel trots, hihi.

Een tijdje geleden heeft het bedrijf in York waar ik mede-eigenaar van ben een indrukwekkend staaltje vakwerk afgeleverd. Hieronder een aantal foto'tjes

<center>Het veld tijdens de opbouw.

Het podium met aan iedere kant 20 gevlogen HK Audio Cohedra Mid/tops en
    4 Mid/tops gestackt op de podium-wing-vloer die je hier nog niet kan zien.

Eén van de meerdere sub-stacks. In totaal zijn er 48 subs van dit type gebruikt

De hele kolom met 20 HK Cohedra Mid/tops en op de vloer nog eens
    4 Mid/tops gestapelt als in-fill

15.000 irritant krijsende meisjes die voor o.a. Blue en Girls Aloud kwamen

</center>
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

york .. ligt dat niet ergens in engeland ?? hmmz en mede-eigenaar .. cool .. heb je het bedrijf zelf mee opgestart en in geinvesteerd ? of heb je gewoon een pakketje aandelen gekocht ?
    het ziet er wel cool uit .. irritante publiek ??? hmmz wat bedoel je met irritant ? veel vandalisme of last gehad ? tjah ik ben van mening dat zonder publiek je niets bent met je licht en geluid ... maarja je hebt gelijk publiek kan lastig zijn ... kan je ook een lijstje doorsturen met info over het licht van wat het hong/stond/lag ???

greet'zzz ljanton

Comment

• LJ Tom
      • Nov 2003
      • 202

Ziet meer dan proper uit.
      heb je inderdaad een app. lijstje met wat meer specifieke gegevens ?
      Groeten

Tom Venken

Comment

• Jeroen
        • Aug 2000
        • 1021

Mag je idd trots op zijn,... mooie productie zo te zien,...
        Maar goed,... die irritant gillende mutsen, je heb in ieder geval keuze genoeg

/offtopic Nu weet ik ook wie jij bent, wel handig om te weten als je boven aan de top 10 staat van de weblinks op mijn site en je snuffelt ook hier op de site
        Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• Martin-vdB
          • Oct 2003
          • 85

Irritant bedoel ik meer in de zin van dat die mutsen alleen maar hysterisch konden gillen en krijsen van begin tot eind i.p.v. bijvoorbeeld een beetje meezingen met de nummers. Ik heb geen idee wat er allemaal aan licht in gehangen werd. Ik bemoei me daar zo min mogelijk mee.

Het bedrijf bestaat uit 3 mensen, waaronder ik dus, die de krachten gebundeld hebben. Zeg maar 3 bedrijfjes die ongeveer 10jaar geleden gefuseerd zijn. Alleen ik ben 4 jaar geleden weer terug naar Nederland verhuist om diverse redenen. Maar ben desondanks nog steeds mede-eigenaar. Op dit moment hebben we 8 vaste free-lancers en 2 vaste krachten.

Comment

• ljanton
            • Sep 2003
            • 373

ja das wel best cool ...
            jammer van de app.lijst
            in alle geval mooi feestje/concert

greet'zz vince

Comment

• Jeroen
              • Aug 2000
              • 1021

In ieder geval,... goed bezig! Complimenten.
              Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• Martin-vdB
                • Oct 2003
                • 85

citaat:Geplaatst door LJ Tom

In totaal werden er gebruikt:(Alles is HK Audio)

48 CDR208T(=top)/CDR208S(=sub maar eigenlijk low-mid)
                48 CDR 210 subwoofers
                8 SL218 (Ultra-low subs)
                4 VT112F (front-fill)

Voor het hele artikel (helaas in Duits) kun je kijken op de website van HK Audio http://www.cohedra.info/index.php?scr=news&id=29&mode=1

Comment

• LJ Tom
                  • Nov 2003
                  • 202

citaat:Geplaatst door Martin-vdB

citaat:Geplaatst door LJ Tom

In totaal werden er gebruikt:(Alles is HK Audio)

48 CDR 210 subwoofers
                  8 SL218 (Ultra-low subs)
                  4 VT112F (front-fill)

Voor het hele artikel (helaas in Duits) kun je kijken op de website van HK Audio http://www.cohedra.info/index.php?scr=news&id=29&mode=1

Tnx

Wat stond er als FOH?
                  Groeten

Tom Venken

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

Ik vind die ultra-low subjes wel aardig... Stonden die ergens onder het podium?
                    Op de derde foto ziet ik 1 van de 3 sub-stack"jes". Hoe waren deze verdeeld?

Verder uhm ... leuk feestje
                    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Martin-vdB
                      • Oct 2003
                      • 85

Ehm, voor zover ik weet stond er toen een Soundcraft MH4 op FOH. Maar ik twijfel hier enigszins aan omdat we niet lang daarna nog zo'n show gedaan hebben waar een Midas Heritage 2000 gebruikt werd. Dus één van de twee zal ik zeggen.

De subs (CDR210) stonden 2x 8 tegen elkaar zoals op de foto aan iedere kant van het podium en daarnaast waren er ook nog aan weerszijden 1x 8 naar buiten gedraait. Er waren dus eigenlijk 4 aparte stacks (2x2 en 2x1 van beide 8-hoog). De SL218's waren gestackt in 4x 2-hoog verdeeld over de breedte van het podium om het geluid door het publiek naar achteren te krijgen. Als je goed kijkt zie je er 2 liggen achter de witte emmer.

Comment

• dome
                        • Mar 2002
                        • 159

uhm,

De subs op de wiel planken die met de voorste wielen in het gras staan.
                        die zitten toch wel goed vast aan de achterkant hoop ik ?
                        dit ivm het eventuele wegzakken van de voorste wielen in het gras.
                        Met het eventuele gevolg het omvallen van het hele handeltje.

Ziet er verder goed uit.

Comment

• bewap
                          • Jun 2002
                          • 239

Op de derde foto's zie ik 1 van de sub stackjes. Zo te zien staat deze op wielplaten. Nu is mijn vraag, is de druk van al die subjes misschien niet te veel? Want het staat namelijk op het gras, en als het gras nat wordt dan zou de druk misschien te veel kunnen worden en zouden de subs misschien kunnen omvallen (kantelen). Of zie ik het misschien verkeerd? Het lijkt me in ieder geval een grote druk op een klein (zwak) oppervlak...

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                            • Jun 2001
                            • 1429

Geen foto'van AMP-CITY?
                            Dit zijn toch geen actieve kastjes?

Comment

• PowerSound
                              • Nov 2001
                              • 1892

De CDR208T en CRD208S zijn zelfde kasten, behalfe dat de S versie een rechte versie is. De T kan onder een hoek gebruikt worden.

Hier kan je goed het verschil zien : http://www.cohedra.info/images/news/...0706044459.JPG
                              PSL Bvba powered by
                              L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                              Yahama LS9-32 / MC7L-48
                              Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                              Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

Working...