Klein festivalletje: Burn It

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Als je nou al es 2 headjes bovenop de truss had gezet... had misschien wat speelser uitgezien...

Verder mis ik ook het conventionele licht
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• wimbru
      • Sep 2003
      • 148

Ik was er ook bij. Het licht was idd sober, maar hier kwam juist de sterkte van de optredende groepen op de voorgrond: de (reuzen-)sfeer werd door die gasten gecreëerd! Soms kijken we te veel naar de vele effecten en leven we te weinig mee met de echte sfeermakers!

Overigens vond ik ook het licht op het kasteeltje merkwaardig: 2 domme kleurenwisselaars van Velleman/HQ-power van amper 150 watt HTI. Heel veel licht met weinig vermogen.

Waarschijnlijk was dat ook de reden van de sobere verlichting: het vermogen: 9 LedTubes van 22 watt, 4 headjes van 250 watt en een beetje frontlicht. Alles kan aangesloten worden op een simpel stopcontact!

Comment

• TVV
        • Aug 2004
        • 73

Die ledtubes hebben we nu een week in verhuur, nog een beetje te vroeg om besluiten te nemen...

De besturing gebeurt dmv een controller die je zowel manueel als DMX kan sturen. DMX sturen gebeurt op 4 kanalen. Met het eerste kanaal kan men een programma selecteren, het tweede kanaal is de snelheid, het derde kanaal de interval en het vierde kanaal is een strobo effect. Wanneer men op het eerste kanaal geen programma selecteert kan je met de volgende 3 kanalen een RGB sturing doen.

Comment

• Jeeroen
          • Aug 2004
          • 39

TVV bedankt voor je reactie,

Maar kan ik met de contoler genoeg doen voor "huis tuin en keuken" gebruik? BV. om de 10 min een andere kleur meer niet? Of alleen een kleur?
          Halfzat is....... weggegooit geld!

Comment

• Funkmaster
            • Dec 2004
            • 204

Je kan kleuren wisselen, je kan kleuren laten scrollen van links naar rechts (vb tube is wit en van links komt rood ingeschoven), je kan een combinatie van kleuren laten passeren (moeilijk om uit te leggen), en nog veel meer... Je kan het een beetje zien als zo'n LED lichtkrant, maar dan met kleurtjes...
            It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

Working...