Nieuwe Versterkerrack Indeling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bafplus
    • Jan 2005
    • 17

je kan ook van die antidiefstal schroeven gebruiken, die kun je alleen maar vast draaien en niet los ( tenminste niet met een normale schroevendraaier
    je moet dan echt met een tang gaan werken of met een gemodificeerde schroevendraaier.

Comment

• Bert
      • Aug 2000
      • 155

Je kunt er beter een plaat voor maken, 2x prikken met een schroevendraaier en je DBX staat op "bypass"
      It\'s only Rock \'n\' Roll
      But I like it

Grtz,
      Bert.

Comment

• Remco vd Werff
        • Apr 2001
        • 753

Inderdaad, je kunt gewoon plastic afdekplaatjes kopen.
        Groeten, Remco

Comment

• gerard
          • Aug 2003
          • 21

Even mijn reactie hierop.. als je versterkers in het zicht plaatst is dat geen probleem (tent met 2000 man erin kan dat best) maar owe dat ik zie dat iemand uit het publiek aan me processor zit te schroeven is ie een blauw oog en 2 blauwe ballen rijker!! idem voor een dj die alleen maar wil pompen en gaat zitten draaien. die heeft nix nodig aan een ander zen apparatuur het staat zò ingesteld en daar moet ie het maar mee doen, hij kan altijd in overleg met de eigenaar of technicus de boel opschroeven maar niet uit zichzelf. Inbus kan best gebruikt worden ieder professioneel geluidsbedrijf gebruikt het, het staat netjes en is eventueel preventief.

Mvg Gerard
          Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2139

een processor met wachtwoord wil ook wel eens helpen...

mvg
            ronny
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• LuPuS
              • Dec 2002
              • 457

Heb geen processor...

Werk nog met crossover & limiter...
              ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• gerard
                • Aug 2003
                • 21

Nexo processor (digitaal) heeft idd een beveiliging, maar in vredesnaam waarom moeten instellingen veranderd worden als ze al goed staan voor de desbetreffende set.?[V]

Ook crossover en limiters zijn processors..

Ik zie ook dat je bij de meeste sets onder de 1000watt komt dus is het mischien ook aan te raden een hoopje actieve crossovers te kopen, en 1 dikke versterker met ingebouwde limiter erop te zetten. Je hebt trouwens ook 4 voudige versterkers met ingebouwde crossover en limiter. kunnen ze ook nix stuk maken. of aan knopjes draaien, alleen vollume en dat staat meestal al volluit.
                Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

ik heb 1 x met een set ad versterkers gestaan...was op dat moment gehuurt van een ander bedrijf.....dat rack stond ook nog op slot en dat is knap lullig

Comment

Working...