ADJ V-series

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sietse
    • Sep 2004
    • 62

ADJ V-series

Vanmiddag even gespeeld met schroevendraaier en camera.
    Voor de geinteresseerden, hier de foto's van de American audio V4000 en V5000

En van de V-series ook nog de v3000:
    Vrij veilig, neuk een appel!
  • Sietse
    • Sep 2004
    • 62

Nog een paar dingen over de amps. V4000 is klasse AB, terwijl de V5000 klasse H is. De V4000 klinkt dan ook iets strakker op het laag. Uiterlijke verschillen zijn te vinden in de led's.. oftewel, praktisch niks.
    Vrij veilig, neuk een appel!

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

heb zelf de V4000 gehad en ben daar enorm tevreden over. Wat mij nu opvalt is dat die ringkern van de v5000 niet merkelijk veel groter is als die van de V4000. de V4000 heeft zelfs 2 aparte ringekernen...

vind het alleen spijtig dat het verschil tussen beide amps kwa vermogen zo klein is. de V5000 had gerust meer richting 2kw per kanaal gemogen...

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

De ringkern van de V5000 is zelfs kleiners als die van de V4000. Heeft volgens mij iets met klasses te maken ofzo. Koeling is bij allebei de versterkers optimaal naar mijn mening, erg warm worden ze niet. Binnenkort eens testen op 4 ohm brug.
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

op 4 ohm brug worden ze ook niet echt warm. hebben we vroeger al eens getest gedurende een avond.

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...