Carnaval 2005 Z.O Drenthe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lightjockey_richie
    • Sep 2004
    • 119

Carnaval 2005 Z.O Drenthe

Carnavalskar, Dörzetters '98 uitgerust met een Hill-M6 Systeem + een GAE-Directorset.
    Doel: ZO HARD MOGELIJK!!

Foto's:

Gebruikt:

12x Hill M6
    4x GAE-director sub
    4x GAE-director Top
    7x Hill-DX3000
    1x Hill-DX2000
    37kVa Aggregaat
    Lem digital SoundProcessors
    Pioneer CD-player
    We Love Crown With GAE
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Wel heftig, maar dat vind ik ZWAAR overdreven... Ik voldeed de carnaval PRIMA (en ook vaak erg hard...) met 2 JBL SF25's (als top) en 2 EV W-Bin's.. Harde bassen, op de JBL's stond maarliefst 1100 Watt (maar gaven geen krimp..) op de bassen 600 Watt.

Oké: eerlijk gezegt: volgend jaar weer stukje harder en luider proberen: maar velen wagens hadden we al ingehaald (wat een lekker gevoel geeft dat..) Ook een wagen had hun muziek uitgezet, omdat ze niet eroverheen kwamen (bij het opstellen) ook erg leuk, en dan die boze gezichten (vooral de DJ) Hahaha, wanneer hun mensen om onze wagen gaan dansen! Heerlijk..

Super carnaval,
    Edie

Ps; helaas geen echte foto's van de apparatuur (dus post ik ook maar niet) maar wel een kleine video (quicktime) misschien geeft het een kleine impressie. Wel was buiten de wagen fiks minder bass (de opstelling was ook VERRE van ideaal!!)

Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

Totaal niet overdreven, heb nog dit WE 3 wagens voorzien van geluid, 1 met een TECNARE set van 22Kw en een ander met DAS ST215 en AK kaste (10Kw) en nog een kleine tecnare set. Die kleinste set zou de jouwe al snel overgaan.

Maarja, wie ben ik
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Haha, dan ben ik blij dat jullie niet in onze optochten meededen Ik vind dit zelf niet echt normaal meer Haha, maarja, daarintegen is het wel HEERLIJK als zo'n kar langskomt en je broekspijpen heen-en-weer gaan..

Enja, tuurlijk heb ik geen superset.. Toch ging deze (best een beetje bovenverwachting) erg hard. Nu ik geen geld heb voor dure luidsprekersystemen, ga ik lekker voor oudhout.. Wil nu JBL Middentoners (hoorngeladen), glijbanen en dikke driver's in me EV W-Bin's zetten. Gaat ook goed hard dan.. (mits goed aangestuurd).

Het belangrijkste; geen klachten, en de sfeer was fantastisch (en het weer )

Maarja, daarintegen vind ik het ook VEEL mooier en leuker om grote wagens tezien met poppen erop, waar werk in gezeten heeft.. En daar mag dan ook een flinke set in verstopt zitten...)

Edie
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

citaat:Geplaatst door PowerSound

Totaal niet overdreven, heb nog dit WE 3 wagens voorzien van geluid, 1 met een TECNARE set van 22Kw en een ander met DAS ST215 en AK kaste (10Kw) en nog een kleine tecnare set. Die kleinste set zou de jouwe al snel overgaan.

Maarja, wie ben ik
          Toch niet in moergestel met de willy wally tour he??

Comment

• Pulse
            • Oct 2001
            • 666

Ziet ter leuke wagen uit!, categorie groter dan die waar ik m'n set heb opgezet wel []

aan moderator: Waar moeten carnavalfoto's bijvoorbeeld staan, mijn staan nu in productieforum, is het geen goed idee om af te spreken waar we deze zetten zodat niet alle foto's verspreid staan?
            Verplaats indien nodig mijn topic maar naar het live forum (of omgekeerd)
            MVG,
            Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• Klaaske
              • Jun 2003
              • 571

citaat:Geplaatst door Lazy

citaat:Geplaatst door PowerSound

Maarja, wie ben ik
              Toch niet in moergestel met de willy wally tour he??
              Dat dacht ik wel Lazy Was wel grappig toen die Tecnare set opengetrokken werd in Udenhout, kwam een partij geweld af [^]Ik heb jullie wagen ook gezien, maar nog steeds totaal NIET gecharmeert van dat SP-4...En nu eindelijk deftig F-1 kunnen beluisteren [] Klinkt zeer open & lekker strak, maar gaat niet echt heel hard.
              <font size=\"1\">
              Groeten,
              Jaap
              <b>
              -[GSXke :)]-
              </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Remco vd Werff
                • Apr 2001
                • 753

Hoi Jaap,

Welk setje van Funktion One heb je gehoord? Een res2 set neem ik aan, aangezien de res4/5 systemen toch wel erg hard gaan. In vergelijking met de res2's scheelt dit heel wat db'tjes.
                Groeten, Remco

Comment

• Lightjockey_richie
                  • Sep 2004
                  • 119

jaja....dit ging KEI-HARD, maarja, aan sub had je dan ook totaal 72x 10" speakers + de subs van de GAE-set
                  ff voor de kenners, dit is de oude tour-set van Normaal, Hill M6
                  al vaker aan t woord gekomen hier op het forum.

Groetjes Ritch
                  We Love Crown With GAE

Comment

• Klaaske
                    • Jun 2003
                    • 571

citaat:Geplaatst door Remco vd Werff

Hoi Jaap,

Welk setje van Funktion One heb je gehoord? Een res2 set neem ik aan, aangezien de res4/5 systemen toch wel erg hard gaan. In vergelijking met de res2's scheelt dit heel wat db'tjes.
                    Klopt 4* RES2 en 4* InfraBass met LABgruppen & XTA.
                    <font size=\"1\">
                    Groeten,
                    Jaap
                    <b>
                    -[GSXke :)]-
                    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2139

tja die infra's zijn leuk als aanvulling op de F218... maar alleenstaande gaan die niet zo nee. waren het alleen de infra's of zat er ook een hoorn voor?

mvg
                      ronny
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Roy
                        • Apr 2001
                        • 55

Hoe houd je zo'n Pioneer CD-speler in bedwang tussen al dat geweld ? Wij hadden al moeite om een MD-speler zonder te stotteren te laten draaien, tussen vier GAE Director bassen en twee EV MT-2 toppen.

Mvg, Roy

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2139

gewoon neerzetten men cdj100 kon je mee schudden tot en met, die bleef gewoon doorspelen[^]

mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Lightjockey_richie
                            • Sep 2004
                            • 119

Hij stond niet tussen de set, daar kon je al helemaal niet zijn door dat sublaag, Er was een huisje op de wagen getimmerd waar de bediening stond, processor, mengtafel en cd-player. de Versterkers stonden wel tussen de set, die zijn ondertussen wel stofvrij getrild.

Gr Ritch
                            We Love Crown With GAE

Comment

• Joran hillen
                              • Feb 2005
                              • 6

lol ik met mijn speakers op wagetje van 120 watt :P lol en subje van 250 ghehehehe
                              Hilluh

Comment

Working...